Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset eivät osaa asettua miehen asemaan parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
22.03.2025 |

Naiset eivät ymmärrä sitä että keskitasoa oleva mies ei saa kuin ehkä 10 matchia vuodessa kun taas keskitasoa oleva nainen saa tuhansia matchejä ja nainen voi valita miehet kun taas miehillä ei tätä mahdollisuutta ole ellei mies ole se hyvätuloinen yritysjohtaja joka on pitkä komistus. 

Naiset eivät vaan ymmärrä kuinka vaikeaa miehillä on pariutua ja että mies on alisteisessa asemassa parisuhdemarkkinoilla. 

Kommentit (2809)

Vierailija
181/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua erityisemmin kiinnosta miten miehet kokevat tinderin. Eikä oikeastaan kiinnosta myöskään se, miten toiset naiset kokevat tinderin. Mä yritän vaan löytää itselleni parisuhdetta sieltä, siinä on jo riittävästi miettimistä että miten se onnistuisi.

Vierailija
182/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö heidän taustansa päälle ja/onko heillä yli 180 cm pituutta? Nämäkin toki siihen "miessateeseen" vaikuttaa.

Enkä minä muuten mistään sateesta puhunut vaan ihan jotkut, muutamat pojat ja miehet lähestyivät. Lähestyivät, vaikken itse ollut miehistä kiinnostunut enkä meikannut tai ollut kaunis. Miehenä taas ei lähesty kukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen miehet ovat uhriutumisessaan maailman mestareita. 

Naisten kohdalla taas kyseessä on itsestäänselvyys, johon kukaan ei enää edes kiinnitä huomiota.

Vierailija
184/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle, joka käytit 5000 tuntia harrastukseen eikä vieläkään naista:

-eikö sun itsetunto noussut yhtään?

-etkö harrasta itsesi vuoksi? Tykkäätkö ko. harrastuksesta?

-tää elämä on vähän niinku lotto, että harrastuksessa on mahdollista tavata, mutta mitään ei luvata. Tätä tämä elämä on muutenkin. Ens viikolla voit saada unelmatyön ja seuraavalla syöpädiagnoosin.

-harrastaa pitää joka tapauksessa, että on jotain muuta ajateltavaa kuin naisettomuus ja tietää olevansa hyvä edes jossain. 

En harrasta mitään missä tapaa naisia. En ole tekemisissä suomalaisten naisten kanssa koska meillä ei ole yhteistä kuin kieli 

Mielenkiintoista. Minulle sillä, että on yhteinen kieli on, on yksi tärkeimmistä kriteereistä parisuhdekumppanin kohdalla. Ei ole olemassa niin suurta seksuaalista vetovoimaa, joka korjaisi tai antaisi kärsivällisyyttä yrittää kommunikoida kielimuurin yli. Itseasiassa ilman verbaalista yhteensopivuutta ei edes muodostuisi parisuhteeseen tarvittavaa kemiaa. nainen sivusta

Vierailija
185/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin transtaustaisena miehenä tämä oli kyllä asia, joka oikeasti löi vasten kasvoja. Kun kasvatettiin tyttönä kaikkien asenne oli, että tottakai saan kumppanin ja lapsia, ja jos en saa kyseessä on oma päätökseni. Jatkuvasti kyseltiin jokos se poikaystävä löytyy. Ja samalla tietysti jaksettiin aina jauhaa siitä, kuinka kaikki on miehille niin paljon helpompaa tässä elämässä. No, olepa mies niin eipä sitä kumppania saakaan tuosta vaan, kun ei riitäkään, että on viiva jalkojen välissä. Kuulemma täysin oma vika, kun et ole kehittänyt itseäsi (= lukenut itseäsi lääkäriksi ja nosta kovaa palkkaa kompensoidaksesi sen, ettet ole pitkä alfa). Ja jos nyt joku sanoo, että ongelma on siinä, että olet transmies sitä ei kukaan tuntemani nainen tiedä, koska sen kerron ainoastaan jos suhde on todella muuttumassa läheiseksi.

ymmärrän, että haluat olla kertomatta taustastasi enne kuin suhde on syvenemässä ja haluat elää identiteettisi mukaisesti. Kuitenkin kyse on niin voimakkaista kokemuksista ja ajtusmaailmaa muokkavista elämänkäänteistä, että todennäköisesti kokisin tulleeni huijatuksi, jos yht'äkkiä minulle kerrottaisiin transsukupuolisuudesta, jos aiheesta on vaiettu viikkoja tai jopa kuukausia tai vuosia. Kokemukseni mukaan ei cis-naisenakaan riitä, että on viiva jalkojen välissä ja hyvä niin. Jo pelkästään itsensä takia on hyvä omata elämässä edes jonkinlaista intohimoa ja itsensä kehittämisen halua sukupuolesta riippumatta. Pelkästään kotielämään ja työtehtäviin keskittyminen tuo tullessaan monotonisuutta, eikä ainoastaan kotitöistä keskusteleva ole mielenkiintoinen vaan antaa itsestään lähinnä yksinkertaisen ja pinnallisen kuvan.

Vierailija
186/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin transtaustaisena miehenä tämä oli kyllä asia, joka oikeasti löi vasten kasvoja. Kun kasvatettiin tyttönä kaikkien asenne oli, että tottakai saan kumppanin ja lapsia, ja jos en saa kyseessä on oma päätökseni. Jatkuvasti kyseltiin jokos se poikaystävä löytyy. Ja samalla tietysti jaksettiin aina jauhaa siitä, kuinka kaikki on miehille niin paljon helpompaa tässä elämässä. No, olepa mies niin eipä sitä kumppania saakaan tuosta vaan, kun ei riitäkään, että on viiva jalkojen välissä. Kuulemma täysin oma vika, kun et ole kehittänyt itseäsi (= lukenut itseäsi lääkäriksi ja nosta kovaa palkkaa kompensoidaksesi sen, ettet ole pitkä alfa). Ja jos nyt joku sanoo, että ongelma on siinä, että olet transmies sitä ei kukaan tuntemani nainen tiedä, koska sen kerron ainoastaan jos suhde on todella muuttumassa läheiseksi.

ymmärrän, että haluat olla kertomatta taustastasi enn

Mutta toisaalta, jos mies olisi menettänyt peniksensä ja kiveksensä esim.syövän takia ymmärtäisit täysin, että kyseessä on yksityisasia, jota varjellaan, koska olisi todella intiimi tieto saada tietää, että jollain yhteisön miehellä ei olekaan penistä ja kiveksiä, vaikka kaikki olettavat näin.

Vierailija
187/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö heidän taustansa päälle ja/onko heillä yli 180 cm pituutta? Nämäkin toki siihen "miessateeseen" vaikuttaa.

Enkä minä muuten mistään sateesta puhunut vaan ihan jotkut, muutamat pojat ja miehet lähestyivät. Lähestyivät, vaikken itse ollut miehistä kiinnostunut enkä meikannut tai ollut kaunis. Miehenä taas ei lähesty kukaan.

Eikö se vähän niin kuin ole miehen osa lähestyä? Tai sitten ollaan ystäviä ja se lähtee muovautumaan siitä.

Erittääkö transmies feromoneja?

Vierailija
188/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärtäisi yhtään, jos tapailisin miestä ja sitten "jossain vaiheessa" saisin kuulla, ettei hänellä ole penistä. Kyllä se pitäisi tavalla tai toisella tuoda esille heti, jos tavallista yhdyntää ei ole tiedossa. Syytä ei tarvitse kertoa heti alkuun.

Vierailija
189/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten jos se tavallinen mies saa matchin, se ihan itse ghostaa sen naisen. Vaikka nainen olisi hoikka ja nätti. Monesti jo yhden viestin jälkeen tai viimeistään parin. Ihan itse nähnyt tämän. Jos viestejä on tullut 20, niin ehkä yhden kanssa pääsee edes treffeille. Sekin toki ghostaa sen jälkeen. 

Vierailija
190/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö täällä incelit vinkuu eikä mikään vastaus kelpaa vaan vängätään vastaan ja vingutaan lisää? 🥱

Vierailija
191/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se vähän niin kuin ole miehen osa lähestyä? Tai sitten ollaan ystäviä ja se lähtee muovautumaan siitä.

En tiedä feromoneista, hiki ainakin alkoi haista erilaiselle, kun aloin käyttää testosteronia. 

Tottahan tuo on, joskus vaan tulee katkerana mietittyä kuinka en saanut koskaan mitään valmisteluja tai tsemppiä tai ohjeita naisen iskemiseen, kun asenne oli, että minut tullaan iskemään eikä tarvitse tehdä itse mitään ja lapsia saan jos itse sen vaan päätän.

Vierailija
192/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen miehet ovat uhriutumisessaan maailman mestareita. 

Naiset uupumuksessaan ja itsesäälissään.

Vierailija
193/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei taida osata asettua naisen asemaan, kun ei selvästi tajua, että naisten pitää ihan oikeasti pelätä miehiä. Naisten pitää yrittää löytää sieltä miesvalikoimasta sellainen mies, joka ei ole väkivaltainen, koska todella monet suomalaismiehet ovat väkivaltaisia naista kohtaan. Ja se väkivallan pelko seuraa läpi swaippailun, juttelun, tapaamisten julkisilla paikoilla ja tapaamisen kahden kesken. Naisena pitää ihan oikeasti miettiä miesseurassa, ettei vaan joudu vaikka huumatuksi ja raiskatuksi, jos mies ystävällisesti tarjoaa drinkin.

Vierailija
194/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Kyllä. Sekä lisäksi vielä stalkkaajat yms. joista ei pääse eroon. Harvinaista, mutta mahdollista.

Vierailija
195/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja osaavatko sitten kaikki miehet asettua naisen asemaan? 🤔 

Naisena on helppoa parisuhdemarkkinoilla koska naisen pitää olla vain kaunis ja miehet ovat niitä jotka tekevät aloitteet.

Naiset on niitä jotka sitten vaan valitsee ne parhaimmat miehet eli ne miehet jotka on pitkiä,komeita ja hyvätuloisia.

Ei tunnu inselit tekevän aloitteita, kun itketään ettei harrastuksissa yksikään vapaa nainen huomioinut 😭

Harrastukset on ihan tyhjänpäiväisiä pariutumisen suhteen, naiset pörrää niissäkin komeimpien/suulaimpien/taitavimpien/auktoriteettien ympärillä 

Ja miksi ihmeessä ei pörräisi,

Tämähän on nyt sitten sinun totuus. Jos mielestäsi on todella olemassa vain fabioita ja tavismiehiä suhteella 10% ja 90% ei sinua kyllä voi auttaa.

Vierailija
196/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät osaa käsittää mitä miehen elämä on, koska heillä on koko ajan joku iskemässä, miehillä ei ole kuin jatkuvaa torjuntaa.

Olen tavisnainen eikä tod  ole koko ajan joku iskemässä. Ehkä max tusina koko elämäni aikana, eikä ne olleet vieraita ulkonäön perässä vaan ihastuneita, jotka tunsi mut.

Sä ajattelet nyt niitä kauniita instamalleja. Heillä on vientiä.

Joo tämä on näillä aivan kummallinen ajatusvääristymä. Ei todellakaan ole jatkuvasti miehiä iskemässä joista vain "poimia mieleisensä". Eipä noita miehiä kauheasti tapaa missään, kun koulut jne on käyty.

Vierailija
197/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä vtun markkinat?

Ei ole mitään markkinoita.

Vierailija
198/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erilaisissa maailmoissa sitä ilmeisesti voikin elää. Itselle ei kyllä koskaan ole tyttönä toitotettu, että totta kai saan miehiä ja lapsia koska olen tyttö/nainen. Toki sellaista on sanottu, että varmasti lapsia tulen haluamaan sitten kun kunnolla rakastun, mutta se nyt on eri asia kuin että "saat miehen". 

Henkilökohtaisesti omalla kohdalla enemmänkin on varjostanut aina se ajatus, että en tule löytämään koskaan ketään ja epävarmuus siitä olenko edes rakkauden arvoinen. 

Vierailija
199/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisenä komenntina kives/peniskeskusteluun: Ei kukaan fiksu levittele eteenpäin tietoa kenenkään genitaaleista. Toisaalta kuinka moni antaisi anteeksi sen, että parisuhteessa niin oleellista yhteiseen seksiin liittyvää seikkaa olisi piiloteltu tai annettu ymmärtää asian olevan toisin, kuin on? 

Vierailija
200/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä feromoneista, hiki ainakin alkoi haista erilaiselle, kun aloin käyttää testosteronia. 

Tottahan tuo on, joskus vaan tulee katkerana mietittyä kuinka en saanut koskaan mitään valmisteluja tai tsemppiä tai ohjeita naisen iskemiseen, kun asenne oli, että

No kuule, eipä se meillä naisillakaan ihan noin toimi. Miksi koit olevasi mies?

Näin vähän aikaa sitten videon, missä amerikkalainen transmies itki sitä, ettei kukaan varoittanut siitä,että miesten sosiaaliset verkostot ovat paljon naisten välistä yhteyttä olemattomampia.