Miksi sinkkumiehet on niin kiinnostuneita naimisissa olevista naisista?
Jatkuvasti pyydetään treffeille, annetaan lahjoja, suunnitellaan yhteisiä matkoja ja jopa yhteen muuttoa. Ei näy haittaavan, että olen naimisissa. Eikö sinkkunaisia todella ole riittävästi, vai mistä on kyse?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan kannattais olla Tinderissä, jos on varattu
En ole Tinderissä enkä muussakaan deittiäpissä.
ap
Instassa perce pystyssä kuitenkin 😂
Jollekin on nyt ihan oikeasti vaikeuksia ymmärtää toisten naisten todellisuutta. Kuulostaa oudolta, mutta toisia naisia lähestytään todella paljon ja todella usein, eikä niitä miehiä kiinnosta onko vai ei naimisissa.
Ehkä nämä miehet etsivät kodinhoitajaa tms. Määrätynlainen söpö ja kiltti nainen on oikeasti melkein minkä ikäisenä tahansa, jonkun ikäluokan miehille halutava henkilö. Jopa yli 50 vuotias voi olla todella haluttua seuraa yli 60 vuotiaiden piirissä."Itse ajattelen, että se on lopulta ulkonäköjuttu ja jonkin tyyppinen herttaisuus. Miehet pitävät sellaisesta kun nainen ei ole pelottava, vaan kunnollinen ja vaimotyyppiä. Varsinkin vaatetuksen pitää olla kaunista, mutta ei tyrkkyä. "
Olen siis mies, jolla on ollut pitkä suhde. Naisporukkaa katsellessa yleisesti kiinnostavimmat osoittautuvat aina varatuiksi. Eivät pälyile ja saalista itse, ovat itsevarmempia, rennompia, eivät tyrkytä. Oma tyyli on löydetty pukeutumiseen ja hiuksiin, jolloin se "ei niin missikään" näyttää oikeasti hyvältä.
Riippuu kait vähän siitäkin, mitä on hakemassa, mutta joo, vaimomateriaali on mulle ainakin se juttu, mistä pidän.
Tietty kurillaan voi varattua testaillakin kuinka pitkälle voisi varatun kanssa päästä, koska onhan se nyt aina kutkuttavaa, jos pääsee ikäänkuin voittamaan sen nykyisen miehen. Haastetta pitää olla, vaikka sitten viime hetkellä itse periaatesyistä ei sitä varatun tarjousta käyttäisikään hyväksi.
Joku työkaverimies sanoi, ettei koskaan ole ollut niin kovaa vientiä kuin sen jälkeen, kun on sormus omassa sormessa baareissa käynyt, että kyllä ne naisetkin osaavat.
Ja sama toisinpäin. Miksi ihastun aina vain varattuihin naisiin?
Työhistoriani on täynnä uusia työpaikkoja ja varattuja naisia, joihin ihastun, ja osa jopa ihastui minuun.
Miksi?
Miksi sinkut eivät löydä toisiaan?
Menetän kiinnostuksen heti, jos kuulen, että nainen on varattu. Toki jos olen siinä vaiheessa jo ihastunut, niin se ei heti katoa.
- Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Ja sama toisinpäin. Miksi ihastun aina vain varattuihin naisiin?
Työhistoriani on täynnä uusia työpaikkoja ja varattuja naisia, joihin ihastun, ja osa jopa ihastui minuun.
Miksi?
Miksi sinkut eivät löydä toisiaan?
Koska ihastut loismaisesti energiaan joka tosella on jo, eli panoenergiaan kotienergiaan, lapsienergiaan, jopa sen miehen energiaan naisessa. Sinkkunaisella ei ole tätä vaan sinkkunaisenergiaa, ja sinun pitäisi tuoda tälle sitä miesenergiaa ja mahdollistaa se että nainen kasvattaa sitä lapsienergiaa.
AI PITÄISI PERUSTAA PUUTARHA SEN SIJAAN ETTÄ KÄY PASKALLA JA SYÖMÄSSÄ TOISTEN OMENAT? Niinpä... Hirveää.
Metsästäjä-asenne vs. viljelijäasenne. "Tuolla eläimellä on asioita joita haluan, haluan sen siis itselleni" vs. "tuolla eläimellä on asioita joita haluan, missähän se syö ja miten se tekee ja miten elää - haluan elää samalla tavalla"
Up