Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinkkumiehet on niin kiinnostuneita naimisissa olevista naisista?

Vierailija
22.03.2025 |

Jatkuvasti pyydetään treffeille, annetaan lahjoja, suunnitellaan yhteisiä matkoja ja jopa yhteen muuttoa. Ei näy haittaavan, että olen naimisissa. Eikö sinkkunaisia todella ole riittävästi, vai mistä on kyse?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse pelätä, että nainen jää roikkumaan, salasuhde on helppo lopettaa, kun uhkaa kertoo varatun puolisolle. Kunhan ei vie juttua liian pitkälle, että syntyy jo todellisia tunteita eikä hetken huumaa 

Mutta halutaan muuttaa yhteen kuitenkin. Mihin he kuvittelevat minun aviomieheni laittavan?

ap

No se yhteenmuuttopuhe on vaan sitä varten että annat pildeä. Ei niihin pidä uskoa. Ei ne pehmittelypuheet toteudu juuri koskaan.

No minä asun jo yhdessä miehen kanssa. Miksi olisin kiinnostunut asumaan jonkun vuokra-asukkaan kanssa?

ap

Vierailija
22/69 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tekee itsestään niin huorahtavan näköisiä että kollit kuolaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleinen fetissi esim. verrattavissa naisilla ilmenevään mustan miehen haluamiseen

Samaa viattomuuden turmelemista kuin neitsyt-fantasiat maustettuna pienellä kielletyllä hedelmällä ja vaaralla. Paljastavaa on että näistä haaveilevilla ei ole mitään himoa yksinhuoltajanaisia kohtaan! :D

Vierailija
24/69 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisissa tilanteissa nämä sitten tapahtuu, jos et mitenkään itse ole edistämässä tapahtumakulkua? Tuntemattomat miehet kantavat kassajonossa lahjoja? Liikennevaloissa kositaan?

Vierailija
25/69 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisissa tilanteissa nämä sitten tapahtuu, jos et mitenkään itse ole edistämässä tapahtumakulkua? Tuntemattomat miehet kantavat kassajonossa lahjoja? Liikennevaloissa kositaan?

Somessa ja työpaikalla.

ap

Vierailija
26/69 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuja kuunteleva ja niihin uskova ihastunut nainen on kiihkeämpi petikaveri.

Vierailija
27/69 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleinen fetissi esim. verrattavissa naisilla ilmenevään mustan miehen haluamiseen

Samaa viattomuuden turmelemista kuin neitsyt-fantasiat maustettuna pienellä kielletyllä hedelmällä ja vaaralla. Paljastavaa on että näistä haaveilevilla ei ole mitään himoa yksinhuoltajanaisia kohtaan! :D

Ehkä. Olen ollut saman miehen kanssa 20 vuotta.

ap

Vierailija
28/69 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ku sä oot niin vastustamattoman ihana ja paljon parempi ja kauniimpi ku kaikki muut naiset. Tänhän halusit kuulla?

Vierailija
29/69 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ku sä oot niin vastustamattoman ihana ja paljon parempi ja kauniimpi ku kaikki muut naiset. Tänhän halusit kuulla?

Olen ihan tavallinen naapurintyttö-nainen.

ap

Vierailija
30/69 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on niiiin monta naista joita ei kukaan ole huolinut ja joiden psyyke ei kestä ajatusta että joku on sekä naimisissa että saa vielä lisää kutsuja muilta miehiltä. Voi apua te ootte ilmeisiä reppanat. Ja joo, toki sieltä nyt joku tämän poistattaa, mutta arvatkaapa mitä; itse asia ei poistu 🏻

Vierailija
31/69 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö nyt taas.

No minulle tämä on arkipäivää. Harmi, jos ei sinulle. Kiitos kuitenkin, että nostit ketjuani.

ap

HARMI? Olet varattu! 

Vierailija
32/69 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö nyt taas.

No minulle tämä on arkipäivää. Harmi, jos ei sinulle. Kiitos kuitenkin, että nostit ketjuani.

ap

HARMI? Olet varattu! 

Kiitos jälkeen että nostit ketjuani.

ap

Vierailija
33/69 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on niiiin monta naista joita ei kukaan ole huolinut ja joiden psyyke ei kestä ajatusta että joku on sekä naimisissa että saa vielä lisää kutsuja muilta miehiltä. Voi apua te ootte ilmeisiä reppanat. Ja joo, toki sieltä nyt joku tämän poistattaa, mutta arvatkaapa mitä; itse asia ei poistu 🏻

Tämä.

Vierailija
34/69 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse pelätä, että nainen jää roikkumaan, salasuhde on helppo lopettaa, kun uhkaa kertoo varatun puolisolle. Kunhan ei vie juttua liian pitkälle, että syntyy jo todellisia tunteita eikä hetken huumaa 

Mutta halutaan muuttaa yhteen kuitenkin. Mihin he kuvittelevat minun aviomieheni laittavan?

ap

No tämmösiä ehdotuksia ei kyllä tule jos et ole jo antanut pikkusormea. Eli mukana sopassa. Eli suoraan sanottuna: olet pettäjä.

Vierailija
35/69 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No tämmösiä ehdotuksia ei kyllä tule jos et ole jo antanut pikkusormea. Eli mukana sopassa. Eli suoraan sanottuna: olet pettäjä.

En ole antanut mitään. Tällaista viestiä nyt vaan tulee. Kaikki ei ole aina naisen vika tai syy.

ap

Vierailija
36/69 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/69 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ehdota yhteen muuttoa ensimmäisenä askeleena. Eli toisin sanoen annat turhan pitkään ymmärtää että jotain voisi olla, nautit huomiosta etkö osaa antaa kunnon pakkeja ja sanoa että lähestyminen ei ole toivottua ja tästä eteenpäin se on asiatonta kun olen sen sanonut.

Olet flirtt ja nautit huomiosta ja kiusaat anatamalla ymmärtää.Siksi

Vierailija
38/69 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no tuleehan niitä jos on rajaton ja lapsena jäänyt vaille huomiota ja tervettä kasvatusta. Silloin sitä ottaa vähän kaikkea vastaan, flirttailee jne kun kaikki huomio kiinnostelee epätoivoista. Jos olet laadukas aikuinen nainen joka kommunikoi rajansa niin näin ei käy. 

Vierailija
39/69 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt tarkemmin. Missä ja miten nämä ehdotukset tulee, keneltä ne tulee? Kuulostaa hiukan kummalliselta...

Vierailija
40/69 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sä oot hauska, joskin vähän yksinkertaisella tavalla 🙊