Miksi sinkkumiehet on niin kiinnostuneita naimisissa olevista naisista?
Jatkuvasti pyydetään treffeille, annetaan lahjoja, suunnitellaan yhteisiä matkoja ja jopa yhteen muuttoa. Ei näy haittaavan, että olen naimisissa. Eikö sinkkunaisia todella ole riittävästi, vai mistä on kyse?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan kannattais olla Tinderissä, jos on varattu
En ole Tinderissä enkä muussakaan deittiäpissä.
ap
Instassa perce pystyssä kuitenkin 😂
Jollekin on nyt ihan oikeasti vaikeuksia ymmärtää toisten naisten todellisuutta. Kuulostaa oudolta, mutta toisia naisia lähestytään todella paljon ja todella usein, eikä niitä miehiä kiinnosta onko vai ei naimisissa.
Ehkä nämä miehet etsivät kodinhoitajaa tms. Määrätynlainen söpö ja kiltti nainen on oikeasti melkein minkä ikäisenä tahansa, jonkun ikäluokan miehille halutava henkilö. Jopa yli 50 vuotias voi olla todella haluttua seuraa yli 60 vuotiaiden piirissä.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ehdota yhteen muuttoa ensimmäisenä askeleena. Eli toisin sanoen annat turhan pitkään ymmärtää että jotain voisi olla, nautit huomiosta etkö osaa antaa kunnon pakkeja ja sanoa että lähestyminen ei ole toivottua ja tästä eteenpäin se on asiatonta kun olen sen sanonut.
Olet flirtt ja nautit huomiosta ja kiusaat anatamalla ymmärtää.Siksi
Ei ensimmäisenä askeleena, ehkä kolmantena. Vuokralla asuva haluaa päästä kiinni hyvään omistusasuntoon, siitä lienee kyse tässä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Jollekin on nyt ihan oikeasti vaikeuksia ymmärtää toisten naisten todellisuutta. Kuulostaa oudolta, mutta toisia naisia lähestytään todella paljon ja todella usein, eikä niitä miehiä kiinnosta onko vai ei naimisissa.
Ehkä nämä miehet etsivät kodinhoitajaa tms. Määrätynlainen söpö ja kiltti nainen on oikeasti melkein minkä ikäisenä tahansa, jonkun ikäluokan miehille halutava henkilö. Jopa yli 50 vuotias voi olla todella haluttua seuraa yli 60 vuotiaiden piirissä.
Kyllä. Pyydetään kahville, syömään, kävelylle, halutaan keskustella ja antaa lahjoja. En voi mitään, mutta tällaista minulle jatkuvasti tapahtuu.
ap
Vierailija kirjoitti:
Millaisissa tilanteissa nämä sitten tapahtuu, jos et mitenkään itse ole edistämässä tapahtumakulkua? Tuntemattomat miehet kantavat kassajonossa lahjoja? Liikennevaloissa kositaan?
Yllättyisit, jos tietäisit, kuinka usein miehet lähestyvät kaupoissa. Mutta kyllä melkein mikä tahansa paikka, jopa liikennevalot onnistuu mieheltä yrittää liittyä seuraan ja alkaa puhumaan ja pyytävät illalliselle jne,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ehkä nämä miehet etsivät kodinhoitajaa tms. Määrätynlainen söpö ja kiltti nainen on oikeasti melkein minkä ikäisenä tahansa, jonkun ikäluokan miehille halutava henkilö. Jopa yli 50 vuotias voi olla todella haluttua seuraa yli 60 vuotiaiden piirissä.Kyllä. Pyydetään
Itse ajattelen, että se on lopulta ulkonäköjuttu ja jonkin tyyppinen herttaisuus. Miehet pitävät sellaisesta kun nainen ei ole pelottava, vaan kunnollinen ja vaimotyyppiä. Varsinkin vaatetuksen pitää olla kaunista, mutta ei tyrkkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse pelätä, että nainen jää roikkumaan, salasuhde on helppo lopettaa, kun uhkaa kertoo varatun puolisolle. Kunhan ei vie juttua liian pitkälle, että syntyy jo todellisia tunteita eikä hetken huumaa
Mutta halutaan muuttaa yhteen kuitenkin. Mihin he kuvittelevat minun aviomieheni laittavan?
ap
Ihan uteliaisuuttani täytyy kysyä että minkälaisia ovat ne sosiaaliset tilanteet joissa tämän tason jutut nousevat luontevasti keskusteluun? Olettaen että nukut yösi kotona ja palaat illaksi töistä kotiin sen miehesi kainaloon. Ihanko kylmiltään miehet tulevat ruusupuska kädessä bussipysäkillä tai työpaikalla ehdottamaan että "Oot vaan niin ihana/kaunis/kuumis jne. etten saa sua mielestäni, muutettaisko yhteen?" samalla kun sormuksesi kimaltelee nimettömässä. Alkaa tuntua siltä että näin voi käydä vain yhdessä paikassa maan päällä, Porvoossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse pelätä, että nainen jää roikkumaan, salasuhde on helppo lopettaa, kun uhkaa kertoo varatun puolisolle. Kunhan ei vie juttua liian pitkälle, että syntyy jo todellisia tunteita eikä hetken huumaa
Mutta halutaan muuttaa yhteen kuitenkin. Mihin he kuvittelevat minun aviomieheni laittavan?
ap
Ihan uteliaisuuttani täytyy kysyä että minkälaisia ovat ne sosiaaliset tilanteet joissa tämän tason jutut nousevat luontevasti keskusteluun? Olettaen että nukut yösi kotona ja palaat illaksi töistä kotiin sen miehesi kainaloon. Ihanko kylmiltään miehet tulevat ruusupuska kädessä bussipysäkillä tai työpaikalla ehdottamaan että "Oot vaan niin ihana/kaunis/kuumis jne. etten saa sua mielestäni, muutettaisko yhteen?" samalla kun sormuksesi kimaltelee nimettömässä. Alkaa tuntua siltä että näin
Ig ja Threads ja Facebook ovat pääasialliset kanavat. Tämän lisäksi työkaverit ja asiakkaat.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ihan uteliaisuuttani täytyy kysyä että minkälaisia ovat ne sosiaaliset tilanteet joissa tämän tason jutut nousevat luontevasti keskusteluun? Olettaen että nukut yösi kotona ja palaat illaksi töistä kotiin sen miehesi kainaloon. Ihanko kylmiltään miehet tulevat ruusupuska kädessä bussipysäkillä tai työpaikalla ehdottamaan että "Oot vaan niin ihana/kaunis/kuumis jne. etten saa sua mielestäni, muutettaisko yhteen?" samalla kun sormuksesi kimaltelee nimettömässä. Alkaa tuntua siltä että näin
Eihän ne nyt koskaan luontevasti nouse esille. Siinähän se juuri onkin, Luulen, että toisilla miehillä on kiire tai nainen katoaa kokonaan. Ymmärrän täysin, ettei miehet ja ehkä jopa toiset naiset ymmärrä mistä puhutaan, koska eihän näistä voi julkisesti kertoa edes kavereille. Asenne on juuri tuo mikä sinulla on. Epäuskoisuus ja syyn etsiminen naisesta. Kyllähän se huomio imartelee, voit varmasti kuvitella sen. Mutta se tuo myös mukanaan muiden naisten kateuden, miesten negaamisen ja ongelmat miten ratkaista tilanne, että toiselle jää paha mieli.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Heiltä saa helposti.
No ei todellakaan ja ehkä juuri siksi heitä yritetään.
Minulla on tuttu, joka toimi aikuisten opiskelijoiden opettajana ja jopa osa niistä oppilaista yritti häntä ja pyysi kylään jne,
Vierailija kirjoitti:
Miksi menet tyrkylle sinne baariin?
Ei tarvitse olla baarissa. Yhtä yli 20 vuotta onnellisessa avioliitossa ollutta kaveriani on yrittänyt yksi hänen miespuolinen työkaverinsa iskeä jo vuosien ajan. Kaverini pyrkii välttelemään tämän vuoksi esimerkiksi firman pikkujouluja (pyytää aina miehensä hakemaan puolen tunnin tai tunnin päästä, jos ei pääse muuten luistamaan niistä), koska alkoholi tekee kyseisen häntäkärpäsen turhan rohkeaksi.
Niin se taitaa olla että joissain vain on jotain mystistä tai maagista. Minussa sitä ei ole. Oon omasta mielestäni kaikin puolin hyvä tyyppi. Oon urheilullinen ja oikeesti hyväkroppainen ja kai mun kasvojakin sietää katsella, mulla on paljon harrastuksia joissa tapaa muita ihmisiä, oon aidosti sosiaalinen, mukava ja toiset huomioiva ihminen, ja onpa mulla myös pinkka kunnossa. Ja mä olisin vapaakin. Ei mua silti kukaan koskaan ole missään lähestynyt tuolla tavalla. Kai musta joku juttu puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Niin se taitaa olla että joissain vain on jotain mystistä tai maagista. Minussa sitä ei ole. Oon omasta mielestäni kaikin puolin hyvä tyyppi. Oon urheilullinen ja oikeesti hyväkroppainen ja kai mun kasvojakin sietää katsella, mulla on paljon harrastuksia joissa tapaa muita ihmisiä, oon aidosti sosiaalinen, mukava ja toiset huomioiva ihminen, ja onpa mulla myös pinkka kunnossa. Ja mä olisin vapaakin. Ei mua silti kukaan koskaan ole missään lähestynyt tuolla tavalla. Kai musta joku juttu puuttuu.
Olet varmasti kaikin tavoin oikein kaunis ja hyväkroppainen, mutta se ei ole se minusta se asia mikä saa miehet lähestymään. Suosittelisin sinua alkamaan hupsuttelemaan, monet miehet rakastavat juuri sitä suloisuutta, herttaisuutta, nauravuutta ja iloisuutta mitä toisissa naisissa on. Tuntematta sinua sen enempää, niin kokeile tuota enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmasti kaikin tavoin oikein kaunis ja hyväkroppainen, mutta se ei ole se minusta se asia mikä saa miehet lähestymään. Suosittelisin sinua alkamaan hupsuttelemaan, monet miehet rakastavat juuri sitä suloisuutta, herttaisuutta, nauravuutta ja iloisuutta mitä toisissa naisissa on. Tuntematta sinua sen enempää, niin kokeile tuota enemmän.
En nyt ajatellut alkaa "kokeilla" tämän asian takia mitään mikä ei ole mua. Olen kyllä mielestäni peruspositiivinen ja -iloinen mutta kaikenlaisia naisia on parisuhteissa joka tapauksessa.
Eikä tämä asia ole mulle mikään ongelma. Viihdyn hyvin yksinkin. Kunhan kommentoin että näin se menee.
Kiitos kuitenkin.
Kuulostaa oudolta.
Yleensä miehet ei kiinnostu varatuista naisista, eivät halua muita miehiä haluamansa nsisen lähelle, eivätkä tarvitse mieltymyksilleen validaatiota muilta miehiltä.
Naisilla sitten eri juttu. Varattu mies on kiinnostava, kosja joku nainen jo tehnyt esivalinnan, ja naiset tarvitsevar validaatiota muilta naisilta valinnalleen.
Ehkäpä olet tosi hottis, erityisen naisellinen, tai sinulta irtoaa seksiä helposti?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa oudolta.
Yleensä miehet ei kiinnostu varatuista naisista, eivät halua muita miehiä haluamansa nsisen lähelle, eivätkä tarvitse mieltymyksilleen validaatiota muilta miehiltä.
Naisilla sitten eri juttu. Varattu mies on kiinnostava, kosja joku nainen jo tehnyt esivalinnan, ja naiset tarvitsevar validaatiota muilta naisilta valinnalleen.
Ehkäpä olet tosi hottis, erityisen naisellinen, tai sinulta irtoaa seksiä helposti?
Pyydetään kahville, syömään, kävelylle, halutaan keskustella ja antaa lahjoja. En voi mitään, mutta tällaista minulle jatkuvasti tapahtuu. En puhu mistään seksistä, pukeudu paljastavasti tai ole mikään tyrkky. Luonteeltani olen herkkä, hyvä kuuntelija ja pääsen helposti samalle aaltopituudelle eri ihmisten kanssa - se tulee luonnostaan. Ja tosiaan parisuhdetta takana 20 vuotta.
ap
Ok, tuntematta sinua paremmin, en osaa sanoa, enkä tehdä parempaa arvausta.
Ei miehillä ole mitään standardeja naisten suhteen. Tämän on moni toimittajakin todennut deittiapeilla, joiden profiilissa ei lue mitään muuta tietoa henkilöstä kuin että hän on narttu, ei tekstiä, ei kuvaa. Satoja kiinnostuneita yhdessä yössä.
Livenä saman huomaa kun miehet tulevat iskemään jo ennen kuin ollaan sanaakaan vaihdettu. Jopa varatut.
-ikisinkku N30
Olen ihan tavallinen akateeminen perheenäiti ja akateemisten vanhempien jälkeläinen. Vanhempani olivat ns uraohjuksia. Voi olla, etten saanut heiltä riittävästi huomiota, vaikea sanoa näin jälkikäteen.
ap