Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On nuo Zizzin vaatteet kamalia

Vierailija
22.03.2025 |

Yritän löytää kesävaatteita naisten koossa 52.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te muut isokokoiset ostatte vaatteita?

Vierailija
2/38 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla Popken / Ellos / Cellbes

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna on tosiaan ollut Zizzissä erityisen hirveitä vaatteita. 

Vierailija
4/38 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan Zizziä käytettynä. Kivoja löytyy kun katselee. Vinted täynnä Zizziä, kannattaa katsella.

Vierailija
5/38 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalando, Ellos, Tokmanni. Zalandossa tietenkin laajin valikoima. Olen myös kokoa 52.

Vierailija
6/38 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan Zizziä käytettynä. Kivoja löytyy kun katselee. Vinted täynnä Zizziä, kannattaa katsella.

Itsekin vähän aika sitten ostin muutaman zizzin vaatteen vintedistä, on kieltämättä hyvälaatuisia ja perustyylikkäitä.

Vierailija
7/38 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zizzistä löytyy ihan hyviä perusvaatteita. Koot ovat isoja, itse kun menin sinne 90-kiloisena niin piti ottaa s-kokoisia vaatteita.

Vierailija
8/38 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla Popken, H&M. Ennen oli Zalandolla brittimerkki Evans, heillä oli kivoja pluskoon vaatteita. 

Vierailija
9/38 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jotenkin osaa pukeutua näin lihavana. Nuorena kun olin hoikka, niin mulla oli paljon kivoja vaatteita.ap

Vierailija
10/38 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te muut isokokoiset ostatte vaatteita?

Bonprix

Vierailija
11/38 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkää pellavasta niin Pellavatehdas on hyvä.

Vierailija
12/38 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Materiaali on tärkeä etenkin kesävaatteessa. Itse pidän pellavavaatteista ja niiden rypistyminen ei haittaa minua millään tavalla, koska se kuuluu pellavakuidun luonteeseen. 

Kaikista hirveimpiä ovat kyllä 100% polyesteria olevat kesämekot. Ne hiostavat, vaikka leikkauksessa olisi aukkoja. Yleensä ne aukot eivät kohdistu omalla vartaloltani siihen, mihin kuvan mallilla. Tekokuituinen maksimekko ei ole mitenkään miellyttävän viileä, kuten luonnonkuituinen maksimekko.

Olen ostanut monena vuonna eBaysta löytämäni Zanzea-merkin mekkoja, jotka ovat tehty puuvillasta tai puuvillasekoitteesta. Monia Zanzea-vaatteita tehdään kokoon 3XL saakka. 

Vierailija
13/38 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä löytänyt Zizzistä mitään käyttökelpoista. Niinpä pukeudun Kude Designiin.

Vierailija
14/38 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiostavia materiaaleja, jumppavaatteet hiottaa hirveesti, talvitakki jäi pitämättä kun vuori oli jotain mikä ei hengitä yhtää. Valuin vettä, mikään muu merkki ei tee tota, siirryin muihin merkkeihin. 

Vierailija
15/38 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiostavia materiaaleja, jumppavaatteet hiottaa hirveesti, talvitakki jäi pitämättä kun vuori oli jotain mikä ei hengitä yhtää. Valuin vettä, mikään muu merkki ei tee tota, siirryin muihin merkkeihin. 

Minä ostin myös muutama vuosi sitten Zizzilta ulkoilutakin joka hiosti aivan mielettömästi ranteita myöten. Oli vielä satasen takki ja rahat meni ihan hukkaan, kun ei sitä takkia voinut pitää edes kauppareissuilla.

Vierailija
16/38 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lihavana ja rumana en edes omista muita kesävaatteita kuin vaan yhden ohuen takin. Käytän siis erittäin paljon samoja vaatteita ympäri vuoden. Ostan paljon myös miesten vaatteita. Joudun esim. ostamaan kaikki paidat miesten osastolta pystyäkseni piilottamaan rintojani edes vähän. Ostan myös mm. kaikki kengät ja takit aina miesten osastolta.

Vierailija
17/38 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lihavana ja rumana en edes omista muita kesävaatteita kuin vaan yhden ohuen takin. Käytän siis erittäin paljon samoja vaatteita ympäri vuoden. Ostan paljon myös miesten vaatteita. Joudun esim. ostamaan kaikki paidat miesten osastolta pystyäkseni piilottamaan rintojani edes vähän. Ostan myös mm. kaikki kengät ja takit aina miesten osastolta.

Oma opiskeleva lapseni kertoi, että monet hänen kurssikavereistaan ostaa miesten paitoja ja neuleita niiden laadun vuoksi. Miesten mallistosta saa laadukkaamman tuotteen samalla rahalla. Opiskelijalla ei ole varaa ostaa jatkuvasti uusia vaatteita. Ala on sellainen, että ei tarvi olla mikään missi. 

Vierailija
18/38 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyh hyh 

huh huh 

Vierailija
19/38 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö vaikka laihduttaa niin sais vaatteensa ihmisten liikkeistä eikä jostain emakko-osastolta? N22 175cn/49kg.

Vierailija
20/38 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieltämättä ovat aika ankeita, joko liian koristeellisia rimpssuja tätityyliin tai ankeita laatikkomalleja. Hinnatkin ihan liian kalliit.