Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateemisille ei nykyään kelpaa kuin toinen akateeminen

Vierailija
22.03.2025 |

Näin tuttavapiirissäni. Toki mekin, mutta silloin se ei ollut vähän niin kuin vaade. 

Kommentit (230)

Vierailija
81/230 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lika barn leka bäst.

Rika barn leka best

Vierailija
82/230 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt sanoisi. Mutta älyä pitää olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/230 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kysymys kuuluu näin: Miksi duunareille ei kelpaa toinen duunari? Jos kelpaisi, heidän ei tarvitsisi koskaan harmistua siitä, ettei akateeminen huoli heitä. 

Vierailija
84/230 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja toisaalta taas, sivistunyt, korkeasti koulutettu mies / nainen, ei todellakaan jaksa kiinnostua, jostain tyhjäpäästä, jolla ei ole mitään omaperäistä elämää.

Ei muuta kuin muoti, roskalehtien seuraaminen, pitkät kynnet, muotivaatteet, sun muu, mutta henkilö ei kykene keskustelemaan asiallisesti, edes ajankohtaisesta maailmanmenosta.

Kiinnostaako duunarimiehiäkin pitkät kynnet ja muotivaatteet? 

Vierailija
85/230 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti kysymys kuuluu näin: Miksi duunareille ei kelpaa toinen duunari? Jos kelpaisi, heidän ei tarvitsisi koskaan harmistua siitä, ettei akateeminen huoli heitä. 

Kyllä kai duunarinaisille kelpaa, mutta miehet haikailevat akateemisten naisten perään. Ja turhaan. Jostain syystä se siivoojanaisen vaatimaton elämäntapa ei kiehdo duunarimiehiä.

Vierailija
86/230 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystävinäni ja kavereinani kaikenlaisia ihmisiä. Heitä yhdistää äly, lämpö ja huumorintaju.

Vierailija
87/230 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se koulutus minulle ole niin tärkeä, mutta se korreloi aika vahvasti siihen, että missä veroluokassa liikutaan. En voisi tapailla henkilöä, joka ei maksa ollenkaan veroja tai veroprosentti on siellä 3% paikkeilla. En deittaile alaspäin.

Tosirikkaat osaa vältellä veroja. 

Vierailija
88/230 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateemisuus ei ole minulle ehdoton kriteeri, vaan sen voi helposti korvata upealla ulkomuodolla, yhdistettynä hiljaiseen ja vaatimattomaan luonteeseen ja ylisuureen perittyyn varallisuuteen. Minä voin hoitaa perheen ajatustyön esim.  merenrantahuvilamme länsisiivessä, vaimon keskittyessä ruoanlaiton saloihin michelinkokin opastamana. Ei kaikki akateemiset ole nirsoja.

Kuulostaa että sinun kannattaisi katsella ennemminkin rolfeja ja valkaista anneliasi sen sijaan, että haaveilet vaimoista.

Vierailija
89/230 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se enemmän ratkaise, MITÄ on opiskellut. Dippainssi taiteen maisterin kanssa?

Vierailija
90/230 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai duunarinaisille kelpaa, mutta miehet haikailevat akateemisten naisten perään. Ja turhaan. Jostain syystä se siivoojanaisen vaatimaton elämäntapa ei kiehdo duunarimiehiä.

Sote-alan hoitsuilla on vaikka miten paljon duunarimiehiä. 

Vierailija
91/230 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sote-alan hoitsuilla on vaikka miten paljon duunarimiehiä. 

Hoitsut eivät olekaan akateemisia.

Vierailija
92/230 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tohtorismies, ja minua kiinnostaa naisessa ihan muut asiat kuin tämän koulutus.

Valitettavasti tohtorismiehet eivät varmaan ole itse kovin hyviä niissä muisa asioissa joten ei voittoa.

Vierailija
93/230 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miespuolinen tohtori, yliopistotutkija. Arvostan naisessa luontaista älykkyyttä, mutta kumppanini ei tarvitse suinkaan olla itse akateeminen. En katso statusta tai tuijottele koulutustasoja. Toki käytännössä kenties on todennäköisempää, että seurustelen toisen korkeastikoulutetun kanssa, mutta tämä on ns. vaatimuslistalla aika lopussa vasta. 

Avatkaapa tohtorit näitä vaatimuslistojanne. 

Vierailija
94/230 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi ikinä huolinut kädetöntä akateemista turhike pelleä vaan valitsin sellaisen miehen joka osasi rakentaa perheelleen talon ja osaa tehdä ihan mitä vain. Mitään kirjan lukenutta siivellä eläjää ja passattavaa en olisi koskaan ottanut.

Mieheni osallistuu ihan kaikkiin kodin töihin keittiössäkin ja käydään yhdessä kerran viikossa ruokaostoksillakin.

No sinä et olekaan akateeminen. Puhuttiin siitä, että akateemiset valitsee akateemisia, ja sinä tulit kertomaan, että siellä kaksi apukoululaista on löytänyt toisensa. Toki liittyy sinäänsä aiheeseen, mutta ei sillä lailla kuin yritit esittää. 

Vierailija
95/230 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Må en ymmärrä näitä yksityiskohtaisia kriteerejä kumppanille. Mitä enemmän on kriteerejä, sitä vaikeampaa on löytää kumppania.

Vierailija
96/230 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sanon ihan ylpeästi tänä massahöttöviihteen aikana että arvostan sivistystä sen itsensä vuoksi. Haluan kumppanin jolle museot, taide, kirjat, klassinen musiikki, kielitaito jne ei ole vieraita asioita ja yhteiskunnallisista asioistakin olisi laaja näkemys.Kun tämän nettideittailussa olen ilmaissut niin ei yhtään amista ole kyllä ilmoittautunut kiinnostuneiden joukkoon. En käyttäisi sanaa fiksuus, vaan sivistyneisyys.

Jos ihminen oikeasti arvostaa yleissivistystä paljon, miksi hän ei kävisi lukiota missä sen saa kompaktissa muodossa. En jaksa oikein uskoa itseoppineisuuteen tässä ajassa kun on niin paljon muutakin tekemistä tarjolla.

Kuvailemasi sivistys on antiikkihistoriaa. Miksi kukaan haluaisi elää menneisyydessä. Se mikä noilla kentillä on uutta on sidottu vanhoihin instrumentteihin - onko mitään huvittavampaa kuin poikkihuilisti puhaltamassa täysiä laitteeseensa, ja toinen poikkihuilisti hihkumassa, että kyllä tällä meidänkin laitteella voi tehdä jotain muuta kuin humista herkästi.

Täytyy olla samalla tavalla tärähtänyt ja tuollaiseen menneeseen aikaan lukkiutunut, että viehättyy arkeologisista kaivauksista niiden parissa

Vierailija
97/230 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tohtorismies, ja minua kiinnostaa naisessa ihan muut asiat kuin tämän koulutus.

Valitettavasti tohtorismiehet eivät varmaan ole itse kovin hyviä niissä muisa asioissa joten ei voittoa.

Koulutus lisää naisella tyhmyyttä. Psykopaatti Auervaara huijasi mennen tullen juuri akateemisia naisia. Sitä se tekee, kun menee Helsingin yliopistolle ja lukee Freudia, Marxia, Engelsia ja Jungia. Katoaa siis viimeinenkin järki päästä.

Vierailija
98/230 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti on siinä, että useimmat ykiopistoissa opiskelevat löytävät elämänkumppaninsa, jo opiskeluaikoina.

Kun liikkuvat samoissa tapahtumissa, illanvietoissa, seminaareissa, tenteissä, ja muussa vastaavassa.

Ja toisaalta taas, sivistunyt, korkeasti koulutettu mies / nainen, ei todellakaan jaksa kiinnostua, jostain tyhjäpäästä, jolla ei ole mitään omaperäistä elämää.

Ei muuta kuin muoti, roskalehtien seuraaminen, pitkät kynnet, muotivaatteet, sun muu, mutta henkilö ei kykene keskustelemaan asiallisesti, edes ajankohtaisesta maailmanmenosta.

Periaatteessa, jokainen kaipaa kaltaistaan seuraa, myös sitä, että ollaan samalla aaltopituudella henkisen puolen asioissakin.

Tylsää olis koulutetun miehen katella, pelkästä muodista ja Seiska-lehden uutisoinnista kiinnostunutta vaimoa / naiskumppania.

En ymmärrä tätä, että duunariammateis

Eikä yleistetä.

Mutta ainakin tämän palstan naiset ovat pääsääntöisesti tyhjäpäitä.   Näkeehän sen heidän kirjoituksistaan ja kommenteistaan.

Miehet sentäs seuraavat  ajankohtaisia asioita, ja muuta kehitystä, ja pystyvät näin juttelemaan vakia kenenkä kanssa monipuolisedti ja asiallisesti.

Tarkoitan siis nyt duunarimiehiä.

Vierailija
99/230 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sanon ihan ylpeästi tänä massahöttöviihteen aikana että arvostan sivistystä sen itsensä vuoksi. Haluan kumppanin jolle museot, taide, kirjat, klassinen musiikki, kielitaito jne ei ole vieraita asioita ja yhteiskunnallisista asioistakin olisi laaja näkemys.Kun tämän nettideittailussa olen ilmaissut niin ei yhtään amista ole kyllä ilmoittautunut kiinnostuneiden joukkoon. En käyttäisi sanaa fiksuus, vaan sivistyneisyys.

Jos ihminen oikeasti arvostaa yleissivistystä paljon, miksi hän ei kävisi lukiota missä sen saa kompaktissa muodossa. En jaksa oikein uskoa itseoppineisuuteen tässä ajassa kun on niin paljon muutakin tekemistä tarjolla.

Kuvailemasi sivistys on antiikkihistoriaa. Miksi kukaan haluaisi elää menneisyydessä. Se mikä noilla kentillä on uutta on sidottu vanhoihin instrumentteihin - onko mitään huvittavampaa kuin poikkihuilisti puhaltamassa täysiä laittee

Menneiden sukupolvien työ ja kerätty sivistys ei suinkaan ole asiaa, jota voidaan jättää väliin. Ihan tänä päivänä meistä moni arvostaa sitä, että ihminen tuntee historiaa, taidetta, musiikkia. Moukat toki eivät näitä arvosta, mutta itse en voisi elää sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa en voisi käydä vaikkapa klassisen musiikin konsertissa tai taidemuseossa.

Vierailija
100/230 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se enemmän ratkaise, MITÄ on opiskellut. Dippainssi taiteen maisterin kanssa?

Tämä. Dippa narisee, naisvihaa ja puhuu matikasta treffeillä, kun taieen tohtori miettii lohikäärmeitä, raamatun uudellen kirjoittamista sekä asumista lentoaluksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi