Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HELMIKUISIA viikolla 11 ma-

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pitänytkin mainita tuosta laihdutus-porukasta, että vaikka sinne kovasti haluaisinkin jo liittyä niin mun on pakko olla ihan hissukseen vielä jonkun aikaa, ennen kun alan kuntoileen, joten liityn joukkoonne vasta hiukan myöhemmin!

Vierailija
22/70 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino: 3560 g

Pituus: 52,5 cm

Pään ympärys: 37 cm

" Ihana ja tiitterä poikavauva. Hyvin kasvaa äidin rintamaidolla. Iho hyvä, kasvoilla ihonpuhdistajaista. Varhaisheijasteet tulevat esiin normaaliin tapaan. Mahallaan ollessa nostattelee päätään hetkittäin. Silmät, suu ja napa siistit. Katsekontakti +. Hieman pulauttelua."

Huima kokoero on esim. Frogin Sinna-vauvaan mutta onhan ikäeroakin vähän ja tämä syntyi niin pienenä. Ylpeä olen että niin hyvin on kasvanut rintamaidolla varsinkin kun ite on epäillyt imetyksen onnistumista...

HANNELE + kelmi 4 vko 5 pv

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun luin Frogin neuvolakuulumisista että siellä tyttö oli kiltti, meillä poika parkui neuvolassa täyttä päätä! mutta välillä hiljeni kyllä katselemaan jotain värikästä lelua, pitääkin kotiin hommata jotain värikkäitä juttuja. Eipä sitä semmosiakaan esikoisen odottajana hoksannut etukäteen!

HANNELE edelleen

Vierailija
24/70 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, täällä on kamalat pinot - en ymmärrä miten ehditte kirjoitella ;) MEillä on koko ajan hirveä vauhti ja en meinaa ehtiä konetta avata. Tai ainakaan kirjoitella.

Mammutti; minulla alavatsaa kivistää koko ajan (12.2. sektio) mutta en osaa oikein sanoa onko tuo haava vai mitä, minullahan oli viime viikolla kohtutulehdus enkä ole ihan varma onko se vieläkään kokonaan parantunut. KOvalta tuo haava tuntuu sisäpuolelta. KOko alavatsa tuntuu edelleen hyvin kosketusaralta, oliko näin muilla vain tuntuuko iho ihan normaalilta??? Muutenkin minulla tulee sellaisia teräviä pistoksia tietystä kohtaa, toivottavasti tuo tulehdus ei uusi.

Antibiootit teki sen että pojalla on jonkin verran vatsavaivoja, ei onneksi aivan kamalia. KErran tai kaksi illassa / yössä huudetaan pidemmästi. Maitohappobakteereja annan kerran päivässä.

Niin ja meillä on vielä pojalla siltmätulehdus... alkoi jo laitoksella viimeisenä päivänä ja vihdoin sain siihen tipat tällä viikolla, sitä ennen yritettiin vain kyynelkanavaa hieromalla. Tippojen laitto on kyllä aikamoinen show!

Nyt täytyy mennä, esikoisella tulee jo savua korvista kun vetää tuossa ympyrää;)

Vierailija
25/70 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi muillakin ola huonosti nukuttuja öitä takana... Meillä vauva ensimmäistä kertaa itkeskeli viime yönä. Ähisi, puhisi, örisi ja itki. Ei onneksi paljon itkenyt, mutta hetkittäin kuitenkin ja selkeästi vatsavaivoja. Nimittäin piereskeli ja kiemurteli raasu koko yön ja eihän siinä sitten juuri nukuttu... Ehkä nippa nappa viisi tuntia katkonaisesti. Tyttöhän on nyt reilun kuukauden (s. 11.2.). Onko muilla samanikäisillä vatsavaivoja?

Suunnittelin jo vyöhyketerapiaan viemistä. Onko kenelläkään tiedossa asiantuntevaa ja asiansa osaavaa terapeuttia pääkaupunkiseudulla? Ei oikein uskalla summamutikassa mistään keltaisilta sivuiltakaan valita ketään.

Jospas tämä olisi nyt ohimenevä (pikaisesti) juttu. Katson ensi yön ja sitten varmaan kokeilen tuota vyöhyketerapiaa. Hirveesti vaihtelee nuo vaavin olotilat, kun toissa illan oli niin tyytyväinen ja rauhallinen tyttö ja eilisillan ihan kanneltavissa / sylissä vatsanväänteineen. Rela-tippoja olen antanut pariviikkoisesta saakka ja nyt taas otin Cuplatonit kehiin. Kahvia juon max kupin päivässä ja ruisleipä, herneet ym. kuplia aiheuttavat olen jo minimoinut... Ja mies totta kai reissussa lauantai-iltaan saakka -Jee :-(

Mutta, aurinko paistaa ja täällä etelässä on jo ihan kevät!

Aurinkoisia päiviä siis kaikille!

T. Timbe ja " Paukku-Paula" su:na 5vkoa

Vierailija
26/70 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanko liittyä pinoon?

noi ex-haahut on aika vaisuja vielä, kun ei ole montaa kirjoitteliaa siellä..

meillä on 2,5v esikoispoika elmo, ja tämä sisu syntyi 20.2.07 sektiolla.

minä olen syntynyt -78, ja mieheni -65.

meillä on myös kirppusirkus, eli koira ja kissa.

taustalla on kaikenmaaliman lapsettomuushoitoja ja neljä keskenmenoa.

asustellaan täällä keski-suomessa.

sisu oli syntyessään 3400g, 48cm (eivät ehkä mitanneet vauvaa koko pituudessaan..) pitkä, ja pipo oli 35cm.

sisun 3viikon neuvola oli eilen, ja eipä ihme että olen jo joutunut laittamaan pienimpiä vaatteita pois ja isompia tilalle.. =)

pituutta oli 56cm, painoa 4425g ja pää 38cm.

..aika köriläs.. =)

ihan tolkuton kasvu, terkka mittasi oikein kahteen kertaan =)

isoveljensä oli syntyessään jonkun sentin pidempi ja 450g painavampi, mutta sisu on nyt isompi kuin isoveljensä 3-viikkoisena oli.

aika eri tahtia taitavat vauvat kasvaa, vaikka samoista vanhemmista molemmat mukulat on lähtöisin.

neuvolan terkka oli ihastuksissaan, kun sisu aloitti hänen sylissään heti " keskustelun" , eli otti katsekontaktia ja alkoi jutella.

terkka totesi, että tämän kanssa ainakin on seurusteltu..

että hyvin meni.

mullakin on kohtu palautunut, sen kanssa oli ekat kaks viikkoa vähän ohjelmaa, kun piti neuvolassa käydä pariin otteeseen näytillä, kun palautui aika hitaanlaisesti. voi kuulemma johtua siitä sektiosta, mutta nyt se oli kuitenkin ok. ..eli kadonnut.

leikkaushaavakin on ok, sen kohdalla on kyllä sellainen kova paksu " panta" , koko haavan matkalta. se on kuulemma arpikudosta ja katoaa aikanaan.. ja haavan ympäristö on ihosta ihan turta, mikä tuntuu typerältä, mutta kuuluu kai asiaan sekin.

imetys ei ole oikein lähtenyt, ja tänään päätin että antaa koko homman olla.. ja itkua on siitä väännetty.. tämän äidin toimesta.

maito ei noussut kunnolla ollenkaan, eikä kyllä noussut esikoiseltakaan aikanaan.. ei siis " tiiliskivi" -ilmiötä, mistä ainakin jotkut tuoreet äidit puhuvat. =(

olen juonut ihan tolkuttomasti,

yritin imettämistä niin, että imetin 15min/tissi molemmat rinnat jos poikaa vaan kiinnosti, ja sitten pullosta lisää.

no, nyt poika ei enää halua tissiä, kun ei sieltä mitään justiinsa varmaan enää tulekaan, ja vaan mutkittelee ja huutaa kun rintaa yritän tarjota, ja se ja sama, onko poika puoli unessa, nälkäinen vai ei niiiin nälkäinen.. ei kelpaa, niin ei.

hirveä pettymys.. olen eräänkin itkuhepulin jo saanut ton imetyksen kanssa, ja nyt on kai aika lakata kiusaamasta sekä itseään että lasta mokomalla..

ihan kelvollinen ja terve tosta esikoisestakin tuli, pullomaidolla..

tämä imetyksen lopetus vaikuttaisi olevan mulle kovasti paljon suurempi pettymys, ja vaikeampaa, kuin tuolle vauvalle, joka köllöttää maha pullollaan tuolla petissä vetämässä sikeitä..

eipä mulla kummempaa..

hannele onkin varmaan tuolta ex-haahuista kanssa? kiva kuulla että teillä on sujunut kelmin kanssa ok.

muitakin kommentoin aikanaan, kunhan tutustun, sikäli jos otatte mut porukkaan mukaan..

-ennis- ja sisu 3viikkoa 2päivää

Vierailija
27/70 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla sektioarpi on kanssa sellaine paksun pötikän tuntuinen. terkka sanoi sen olevan normaalia, ja että se on jotain arpikudosta joka normaalistuu aikanaan, voi viedä kyllä aikaa..

alamaha on inhottavan tuntuinen, sitä ei ite mielellään " rassaa" , ja etenkin se iho on arven ympäriltä tunnoton, tai turta, mikä tekee sen mahan vielä kummallisemman tuntuiseksi.. kuuluu kuulemma asiaan sekin.

välillä leikkaushaavan oikeaan reunaa pistelee, ja siitä oikeasta reunasta se oli heti tuoreeltaankin kaikkein kipein.

terkka ajatteli, että haava olisi sektiossa saanut siitä kohdin kaikkein eniten runtua, kun aika moista venyttelyähän niihin kudoksiin tulee, kun sitä vauvaa puserretaan ulos siitä haavasta. että sekin sitten aikanaan asettuisi..

-e-

Vierailija
28/70 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enni-maija:

Tervetuloa vaan joukkoon!

Kiitos kaikille haava-asiaan vastanneille! Itellä kun ei oo minkäänlaisia leikkauksia takana, niin en yhtään tiedä mikä kuuluu asiaan ja mikä ei..

Mutta taitaa minunkin haavani olla ihan " normaali" kun kerran muillakin on kovan tuntuinen! Pelkäsin jo että oon liikaa tehny esim. kotitöitä..nyt tekis niin mieli kunnolla siivota ja tuusata, kun ei oo enää kipuja tuolla alapäässä ja jaksaa muutenkin paremmin.. Täytyy kuitenkin yrittää ottaa iisisti vielä jonkun aikaa!

Eikös kuitenkin liikkua saa ihan normaalisti?

Meillä poika tankkaa illalla kyllä todellakin mahansa täyteen sapuskaa, nytkin on pari tuntia melkein vaan syönyt ja vieläkin on vailla ruokaa!

on siis mentävä

Vierailija
29/70 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vaan Enni-Maija!

Piti tuohon sinun imetyksen lopettamiseen vaan kommentoida. Toki tiedän, että äidinmaito on parasta ravintoa vauvalle, mutta... Minun esikoinen ei kans huolinut enää rintaa, kun sai vto:lla pullosta ruuan. Oli siis liian heikko imemään tissiä. Joskus vauva oikein yökkäsi, kun yritin tissiä suuhun. :( Ja maitoa ei siis tullut kunnolla. Olen ihan sitä mieltä, että jos äiti voi hyvin, vauvakin voi paremmin. Eli meidän vauva-arki lähti kunnolla pyörimään silloin, kun lopetin itkemisen epäonnistuneesta imetyksestä ja siirryin suosiolla pulloruokintaan. Vasta sitten opin nauttimaan äitinä olemisesta. Eli älä suotta stressaa itseäsi asialla, vaan nauti niistä syöttöhetkistä vaikkakin sitten pullo kädessä. ;)

Niin, ja nyt aioin itse imettää vaikka maailman tappiin, jos vaan maito riittää. Onhan tämä näin paljon helpompaakin, kuin niiden pullojen kanssa säheltäminen. Mutta mitään paineita en ota tälläkään kertaa, jos ei onnistu, niin sitten ei onnistu.

Meillä Mimmi itkeskeli illalla mahaansa. Oli ikävä katsella, kun niin selvästi väänsi oikein kovasti mahaa. ;( En tiedä mikä sen aiheutti. Annoin ne Relatipatkin jo päivällä, kun ensin epäilin niiden aiheuttavan noita vatsanväänteitä. Eipä näköjään ollut niissä vika. :( No, lopetti kyllä ajoissa ja nukkumaan päästiin kymmeneltä. Neiti söi kolmen aikaan ja jatkoi uniaan puoli kahdeksaan. Eli mukavasti sai nukuttua. :)

Jos ei muuta tule tänään mieleen, niin hyvää viikonloppua kaikille!

-Saibu ja Mimmi 4vkoa 2päivää-

Vierailija
30/70 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan, Enni-Maija!

Täällä väsynyt äiti, joka ei voi olla juomatta nyt kahvia, kun hereillä on oltava, vaikka se lisäisi vatsavaivoja. 6v täyttävän isosiskon synttärit myös tänään, joten pitää siivotakin. Leipominen on kyllä mahdotonta, nimittäin Milli itkee lähes koko sen ajan, jonka on hereillä. Ja hereilläoloaikaa on aika paljon.... ei tosiaan nuku ja syö, niin kuin eräät!

Kuinka lähellä toisiaan ovatkaan taivas ja helvetti vauvanhoidossa! Tyytyväinen vauva = taivas, mutta selkä kaarella huutava vauva, jolle mikään ei auta = helvetti. On itketty ja tehty kaikkea mahdollista, täysi mysteeri kyllä tuo huuto. Ja sitten on hyviä päiviä välillä, jolloin alle tunti itkua. Eli eipä ihan koliikkikriteerit täyty, mutta aivan kauhean raskasta on kyllä välillä.

Tulee myös mieleen, että jos mun maito tai suihkutissiys aiheuttaa tai pahentaa itkua, niin onko korvike yhtään huonompi vaihtoehto. Siis onko äidinmaitoa saava vaikeroiva lapsi onnellisempi kuin korviketta saava tyytyväisempi. Perimmäisten kysymysten äärellä ollaan!

Nyt olen 4 päivää ollut antamatta sekä ilmavaivalääkettä että Relaa, enkä huomaa mitään eroa, yhtä lailla on hyviä päiviä ja huonoja. On nimittäin mahdoton sanoa, auttavatko ne vai ehkä päinvastoin, ellei ole jonkin aikaa ilman.

Idolsia katsottiin eilen telkkarin ääni täysillä, kun muuten ei kuullut lauluja. Suosikki täällä on Anna, tosi suloinen ja aito tyttö!

Mukavaa perjantaita kaikille!

T: nyt juuri rauhallisesti aamupäivä unta nukkuva Milli ja Sporttari

Vierailija
31/70 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ehdin jo koneen ääreen....Meille syntyi sitten tiistaina 13.3 klo 17.24 käynnistyksen jälkeen TYTTÖ, jonka strategiset mitat olivat: 3855g ja 53 cm ja pipo oli 35 cm! Tyttö on tyytyväinen kunhan saa olla sylissä ja syödä! Eilen päästiin jo kotiin, oma olo on loistava vaikka " masentavaa" on kun kiloja ei taaskaan jäänut synnärille kuin 4!

Nyt lähen laittamaan isommille lounasta, joten palailen myöhemmin ja käyn kirjoittamassa synnytyskertomuksenkin sitten=)

t.kolomonen+typy 3 pv

Vierailija
32/70 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA !! Ja terrvetuloa viimeinkin vauva-puolelle! Onko nyt sit niin että enää Loviisa puuttuu porukasta? Ehkäpä hänestäkin kuullaan pian!

Palailen mäkin paremmalla ajalla, kun tää imetys ja yhdellä sormella naputtelu on vähän vaivalloista.

t. viherrys & Tyyppi 3 vkoa + 4 pvää

Vierailija
33/70 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nukuttiin yö kyllä kivasti mutta jostain syystä jo seitsemältä heräsin ylös.. noh, kahdeksalta syöttelin esikoisen ja aamupäivä menikin mukavasti sohvalla pötkötellen vauva sylissä esikon leikkejä katsellen :)

Pian ollaan menossa kaupunkiin ystäväni kanssa, täytyisi etsiä äidilleni huomiselle 45-vuotis lahja (todella hyvissä ajoin olen taas lahjaostoksille menossa... ) ja syömässä käydään myös. Ihan kivaa päästä välillä ' ihmisten ilmoille' ..

Eilen saatiin iloisia uutisia, mies sai uuden työpaikan! Päivähommia siis, näin kesällä työpäivät voi venyä sitten pidemmäksikin mutta viikonloput on sentäs vapaita ja aina yöt kotona, ihanaa! yli neljä vuotta pelkkää yötyötä..

Mutta nyt valmistautumaan kaupunkireissuun! Ehkäpä itsellekin löytäisi jotain kivaa vaatetta :)

Tuohon imetyshommaan vielä; esikoisen kanssa kun se ei onnistunut niin pitkään kun olin suunnitellut niin masennuin, mutta oma mieliala nousi heti kun tajusin luovuttaa sekä ymmärsin vauvan voivan paremmin jos itselläkin on mieli korkealla. Eli pullolla mentiin ja terve tyttö on ollut aina yhtä korvatulehdusta lukuunottamatta :)

Mennään nyt tämän kakkosen kanssakin pitkälti korvikkeella kun mun maito ei riitä alkuunkaan, eikä takamaitoa tms tule ollenkaan- sellaista vaaleaa vaan joka ei pidä nälkää.

Mutta menoksi nyt, siis!

mukavat viikonloput kaikille

-Henna ja Melina-

Vierailija
34/70 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ONNITTELUT KOLOMOSELLE tytöstä! :) Johan sitä odotettiinkin!;)

SPORTTARILLE: Ihan turhaan kidutat itseäsi moisilla mietteillä! Ei siitä lapsesta tule yhtään sen kummempi vaikka antaisitkin korviketta. Jos se tuntuu paremmalta vaihtoehdolta teillä, niin suosittelen! Todellakin, vauva on silloin onnellinen ja voi hyvin kun äitikin voi hyvin ja jaksaa! :)

ENNI-MAIJALLE (menikö se nikki oikein?) oikein paljon tervetuloa joukkoomme! :) Kyllä tänne mahtuu!

Mulla oli tänään sit se jälkitarkastus. Kaikki oli kunnossa, ihan hyvin ollaan palauduttu! :) Ainoastaan ehkäisyn miettiminen oli ongelmallista. Mulle kun ei käy minkäänlainen hormonaalinen ehkäisy migreenin takia ja tavallinenkin kierukka on poissuljettu nikkeliallergian takia. Ei keksinyt lääkärikään mitään meille, joten kumilla täytyy suorittaa ehkäsy vaikka se sit vähentääkin nautintoa siitä hommasta.. :/ Eikä sekään mikään varma keino ole. Selibaatissa ei ainakaan tulis raskaaks, tosin sekään ei niin kivaa ole. ;) Lisää lapsia kun ei ehdottomasti haluta heti perään, tiedä haluanko enää ollenkaan..

Meillä on nyt sit ens sunnuntaina ne ristiäiset, joten en taida enää tällä viikolla keretä koneelle! :) Jonkun kun pitäis siivotakin täällä meillä! ;)

Mutta hyvää viikonloppua kaikille ja palataan astialle maanantaina!:)

-frog2 ja Sinna

Vierailija
35/70 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi myös yksi uusi helmikuinen eli jos tänne pääsee porukkaan mukaan. Odotusaikana seursin viestejänne taka-alalla, mutta olin hengessä mukana. Nyt olisi ihan kiva osallistua myös kuulumisten vaihtoon.

Itse olen 35 v ja tonen lapsi, tyttö, syntyi siis helmikuun 20. pv. Esikoistyttö on jo reilut neljä vuotta. Mieheni on minua vuoden nuorempi.

Meille synnytys oli myös sektio, perätilan takia. Leikkaus meni hyvin ja olen toipunut siitä myös hyvin. Haava on parantunut vauhdilla, vaikka yhden tikin alla olikin mätää kun tikit poistettiin. Päivittäinen vedellä huhtelu, pariinkin kertaan, tosiaan nopeuttaa arven paranemista. Myös ensimmäinen lapseni syntyi sektiolla, perätilan takia.

Meillä vauva-arki on lähtenyt ihan hyvin vauhtiin ja vauvanhoitorutiinit ovat palautuneet hyvin mieliin. Vauva syö ja nukkuu hyvin vaikka muutamana yönä olemmekin saaneet valvoa ihan urakalla. Onneksi tyttö on kuitenkin ruvennut melko hyvin nukahtamaan tissille, toisin kuin ihan alkuaikoina. Kaksi ekaa viikkoa meni lähes vaan syödessä ja nukkuessa, mutta nyt vauva jaksaa jo olla hereillä muutaman tunninkin. Vauva viihtyy sitterissä vaihtelevalla menestyksellä. Paremmin aina silloin kun joku on seuraa pitämässä. Nyt isosisko esittelee vauvalle Lassi ja Leevi sarjakuvakirjaa. Hih.

Ilmavaivat ei ole vauvaa kovinkaan kiusanneet. Oikeastaan vaan silloin kun aloitimme d-vitamiinin, Devitolin. Muutaman päivän käytön jälkeen sitten vaihdoimme Jekovittiin, niin johan olo helpotti.

Nämä ekat viikot olemme saaneet viettää aika rauhallista kotielämää ilman vierasrumbaa, mutta nyt se sitten alkaa. Appivanhemmat ja mieheni veli tulevat tänään viikonlopun viettoon, ja huomenna lisäksi esikoisemme kummit tulevat pistäytymään. Ja ensi viikolla vieraslista jatkuu. No, eiköhän sen nyt jaksa kun on saanut pari viikkoa olla rauhassa

Ihanaa vauvantuoksuista viikonloppua kaikille.

----------

miiri

Vierailija
36/70 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa ENNIS ja MIIRI

Ennis, onnea sulle vielä tytön syntymän johdosta vaikka tuolla ex-haahuissa jo olenkin onnitellut! Minäkin oon vallan siirtynyt tänne helmiksiin, tuntuu tämä elämä nyt olevan niin kaaosta että kaipaa kovasti tälläistä ryhmää joissa muilla on samanikäiset vauvat ja saa tukea ja turvaa monessa asiassa!

Pitäisköhän MIIRIN tapaan siirtyä Jekovittiin? Vaikka ollaan vasta 3 devitol-tipassa menossa.

EILEN vihdoin sitä oikeaa ässää ja olihanse mukavaa. Aiemminkin jo yritettiin mutta sillon mulla vielä tikit vaivas alapäässä. Oli parasta se läheisyys kun ison mahan vuoksi ei oo pitkäänaikaan noin lähelle päässyt ja nyt tosiaan mennyt 5 vkoa synntyksen jälkeen. Ihana kun elämä alkaa kuitenkin palailla vielä vanhoihin uomiinsa niin kipeä kun sitä välillä olikin.

SPORTTARI: ymmärrän varsin hyvin tuon taivas ja helvetti-jutun. Täälläkin on usein se helvetti valloillaan mutta onneksi välillä myös taivaskin, tosin meiläl lähinnä vain kun vauva nukkuu mutta nyt on hetkittäin hiljaa myös hereillä! Toivon että alkaa pikkuhiljaa huudot helpottaa!

Mukavaa viikonloppua

HANNELE + kelmi 4 vko 6 pv

Vierailija
37/70 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUURET onnittelut myös KOLOMOSELLE tytön syntymän johdosta!

HANNELE

Vierailija
38/70 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua oonkin ajatellut tässä muutamana päivänä.. PALJON ONNEA TYTÖSTÄ!!

Vierailija
39/70 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONKO KELLÄÄN OLLUT IKÄVÄ?!?

Olen kyllä käynyt teidän kuulumisianne lueskelemassa, mutta ei tahdo aika riittää omien turinoiden kirjoitteluun. Nyt pikkuinen nukkuu, joten kerrankin:

Eli meille syntyi 1.3 ihana neiti Nuppunen,

3630g ja 50 cm silkkaa suloutta. =) niin ja pipo oli 35,5 cm

Vauva on aivan ihana, syö, nukkuu ja seurustelee hereillä ollessaan aivan valtavasti. Toki meilläkin itkustellaan varsinkin iltaisin, mutta päiväitkut on vähissä.

Ja juuri kun pääsin sanomasta, neiti heräs...

Yritän ehtiä nyt jatkossa aktiivisemmin mukaan!!

T: Helmiina & Neiti nuppunen

Vierailija
40/70 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon ONNEA KOLOMONEN; vihdoin sait omasi!

Ihanaa kun kevätaurinko jo paistaa ja saa ulkoilla paljon lasten kanssa. Vauvalla on jatkuvasti nenä tukossa ja viimekin yönä vietimme nenäfriida-hetkiä kolmelta. Ja silmätulehdus iski vauvalle taas. En tajua miten voi olla koko ajan nuha ja silmätulehdus. Onko muilla tällaista???

Yöt on rikkonaisia, mutta päivät vauva on tosi mussukka. Illalla on ottanut tavaksi kiemurrella 9-10 välillä, joskus huutaa suoraa huutoa vartin mutta se riittää, sitten nukahtaa. Päiväsaikaan on aina pari tuntia kerrallaan hereillä iloisena, hymyilee ja huitoo käsillään innostuneena jumppamatolla.

Heinä ja poju 4 viikkoa 5 päivää