Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulainen arvosteli keittiöremonttiin valittua teräksistä tiskiallasta haukkui vanhanaikaiseksi ja rumaksi

Vierailija
22.03.2025 |

heillä itsellään on korkeakiiltoinen kokovalkoinen keittiö ilman ovivetimiä ja valkoinen neliskulmainen komposiittiallas. Todella kliseinen ja tylsän näköinen, olen tyytyväinen meidän teräsaltaaseen.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista haukkua valintaasi. Hyvin valitsit.

Vierailija
2/80 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makunsa kullakin. Et sitten todennut, että teräksiset tiskipöydät tekevät paluuta ja neliskulmaiset komposiittialtaat ovat jo menneet muodista. Kaiken päälle ne ovat epäkäytännöllisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitää haukkua toisen valintoja päin näköä, mutta en ikinä ottaisi neliskanttista komposiittiallasta keittiööni jos saisin itse valita. 

Mulla on sellainen kylppärissä on aivan perseestä. 

Vierailija
4/80 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vippaat sen sukulaisen niska/perse -otteella ovesta ulos. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
5/80 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmetin väliä?

Vierailija
6/80 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä hänelle on eihän se ole hänen keittiö

Vierailija
7/80 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne komposiitti altaat on ihan påskoja esim kahvi värjää  

Vierailija
8/80 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri pari päivää sitten myös joku sisustussuunnittelija haukkui neliskulmaiset komposiittialtaat epäkäytännöllisiksi varsinkin keittiössä.

Niissä kun ei ole kaatoa ollenkaan vaan neste jää lillumaan pohjalle.  Sanoi teräsaltaita parhaimmaksi.

Vierailija
9/80 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisella varmaan myös infucktioliesi? Vmp. Sukulainen hiuksista hittoon...

Vierailija
10/80 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä harkitsemassa keittiöremonttia ja haluan ehdottomasti, en vain allasta, vaan vanhan kunnon ison tiskipöydän. Miksi ne yleensä edes häipyi? 

Vierailija
11/80 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulaisella varmaan myös infucktioliesi? Vmp. Sukulainen hiuksista hittoon...

Infucktioliesi on kyllä paras. Jos vain saisi sellaisen, jossa ei ole mitään vidun hipaisukytkimiä.

Vierailija
12/80 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tässä harkitsemassa keittiöremonttia ja haluan ehdottomasti, en vain allasta, vaan vanhan kunnon ison tiskipöydän. Miksi ne yleensä edes häipyi? 

Tuli tiskikoneet.

Vierailija
13/80 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri pari päivää sitten myös joku sisustussuunnittelija haukkui neliskulmaiset komposiittialtaat epäkäytännöllisiksi varsinkin keittiössä.

Niissä kun ei ole kaatoa ollenkaan vaan neste jää lillumaan pohjalle.  Sanoi teräsaltaita parhaimmaksi.

En tiedä kenen valmistajan altaista mahtoi olla kyse, mutta meillä on ainakin kaatoa pohjassa eikä vesi jää mihinkään lillumaan.

Vierailija
14/80 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän altaan valitsit. Meillä on Franken pitkä teräksinen tiskipöytä kahdella syvällä altaalla ja mä rakastan sitä! Meillä kun on melko usein tyyliin puolikas sika tai muu elukka työstettävänä tai paljon puutarhavihanneksia, niin tuossa mahtuu työskentelemään siististi ja hygieenisesti kun koko tiskipöytä/allassysteemi on yhtä kappaletta. 

Vierailija
15/80 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Minullakin oli kiviallas edellisessä asunnossa ja nyt rosteri. On ollut jokaista lattiamateriaaila ja iso ikkunat, pienet ikkunat, kivitaloa, puutaloa, passiivitaloa. Sukulaisesi on vielä ilmeisesti ekalla kierroksella ja kompastelee näkyvästi. Voimia hänelle

Vierailija
16/80 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makunsa kullakin. Et sitten todennut, että teräksiset tiskipöydät tekevät paluuta ja neliskulmaiset komposiittialtaat ovat jo menneet muodista. Kaiken päälle ne ovat epäkäytännöllisiä.

Vaihtaisin koska tahansa vuokra-asuntoni reunattoman tiskipöydän siihen vanhanaikaiseen teräksiseen tiskipöytään missä oli reuna. Jos nyt tiskaan käsin isompia patoja, kattiloita tai vaikka uunipeltiä pitää tehdä varotoimenpiteitä ettei vettä valu tiskipöydälle ja siitä pitkin pieliä lattialle. Käytännöllisyys on keittiössä ykkösasia.

Vierailija
17/80 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina teräksinen tiskiallas. Ja tarpeeksi iso,että uunipeltikin on helppo  pestä. Myös kodinhoitohuoneeseen teräksinen allas.

Vierailija
18/80 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä. Sun keittiöhän se on. 

Vierailija
19/80 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnolliset isot teräksiset tiskipöydät on hyvä pitää siisteinä. Missäs muuten pestään pellit ja isot padat?

Paremmissa piireissä on astioita, joita ei todellakaan pestä astianpesukoneella.

Vierailija
20/80 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli tiskikoneet.

OK. Kyllä minä ainakin puuhaan keittiössä kaiken näköistä sen verran paljon, että tilava, kestävä ja superkäytännöllinen taso on tarpeen. Jos keittiössä käyttää vain tiskikonetta, kahvinkeitintä ja mikroa, ei ehkä silloin ole tarpeen. Nykyisinhän ei kyllä keittiöitä edes ole, vaan joku pahainen seinänpätkä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi