Ootteko kohdanneet töissänne julkkiksia, jotka julkisuudessa ovat niitä ihania hymynaamoja, mutta heidät tavattuanne olette tajunneet...
...että ne ihmiset ovat oikeassa elämässä niitä ilkeimpiä ja vastenmielisimpiä k*päitä, mitä maa päällään kantaa.
Aloitan: asiakkaana yksi nicoliina mikä lie. On niin reipasta ja rempseää julkisuudessa ai että. Asiakkaana henkilö oli ilkeä, inhottava, epäkypsä, aggressiivinen ja halventava koko talon henkilökuntaa kohtaan. Oikeasti hän luuli, että hän oli joku parempi kuin muut tai erityisasemassa, ja yritti juoksuttaa ja haukkua meitä kuin jotain palveluskuntaansa. Henkilöstä tajusi heti, että grandioottinen narskupaskahan se siinä on. Kun valitin esihenkilölle tämän kyseisen asiakkaan käytöksestä, että en jaksa häntä enää, esihenkilö lohdutti: älä välitä tai ota itseesi, se k*pää on samanlainen kaikkia kohtaan, eikä voi k*päisyydelleen mitään. Pääsemme hänestä pian eroon.
Nykyään kanava vaihtuu aina, jos kuuluu sen kiekujan ääni jostain.
Kommentit (27)
Juu olen. Osalle julkisuus nousee päähän.
No en. Ovat olleet kivoja enimmäkseen.
Yksi radiotoimittaja järkyttyi aikanaan kun kesätöissä pankin kassalla kysyin papereita. Tietenkin tiesin henkilön ja olin kuullut hänen ohjelmiaan, mutta eihän kaikki lue hymyjä ja seiskoja. Jos olisin julkimo niin olisin muka-vaatimaton enkä koskaan lähtisi tuohon "ettekö te tiedä...".
Mutta hän ei ollut leuhka ihminen muuten.
Eipä ole koskaan tarvinnut taistella yhdenkään kanssa. Ihmisiä saa kunnioittaa ja kohdella siten, kuin he haluavat tulla kohdelluksi. Siinä ei häviä mitään. Kun nöyrtyy itse, toinenkin yleensä nöyrtyy. Aspa /alempi joutuu tekemään sen aloitteen.
Vappu Pimiä. Kävi joitakin vuosia sitten usein lounaalla paikassa jossa olin töissä, valehtelematta aina yritti kiilata kassalle jonon ohi ja kun hänelle asiasta huomautettiin että tässä on vielä muita jonossa ennen häntä (henkilökunta sekä asiakkaat) niin sehän ei tälle kermaperseelle käynyt vaan kovaan ääneen kailotti että menee sitten muualle syömään.
Vierailija kirjoitti:
Vappu Pimiä. Kävi joitakin vuosia sitten usein lounaalla paikassa jossa olin töissä, valehtelematta aina yritti kiilata kassalle jonon ohi ja kun hänelle asiasta huomautettiin että tässä on vielä muita jonossa ennen häntä (henkilökunta sekä asiakkaat) niin sehän ei tälle kermaperseelle käynyt vaan kovaan ääneen kailotti että menee sitten muualle syömään.
Huhhuh 😂 en olis siitä uskonut
Toisinpäin on muutaman kerran käynyt. Esim. eräs Kirsi vaikuttaa aina asialliselta tv-lähetyksissä, mutta on harrastuksen kautta osoittautunut todella mukavaksi ja huumorintajuiseksi ihmiseksi.
Muutamasta poliitikosta voisin sanoa täysin päinvastoin.
Kaikki tapaamani politikot ovat olleet oikein miellyttäviä ihmisiä. Eivät he oikassa elämässä riitele edes toisten puolueiden jäsenten kanssa. Ja olen entisen työni takia tavannut monia.
Eivät muuten tulisikaan valituksi esim eduskuntaan.
Eini vuosia sitten nakkeli niskojaan, eikä tervehtinyt meitä henkilökuntaa ravintolassa, jonne tuli esiintymään.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tapaamani politikot ovat olleet oikein miellyttäviä ihmisiä. Eivät he oikassa elämässä riitele edes toisten puolueiden jäsenten kanssa. Ja olen entisen työni takia tavannut monia.
https://www.psychologytoday.com/us/blog/evolution-the-self/201112/narci…
Et sitten ole Saulia tuntenut ja kuunnellut sen huutamista? Sauli ei narsisti ole, mut aika vihaongelmainen ihminen toisinaan.
Mutta viisi varminta alaa, joissa tutustuu narsistiin tai psykopaattiin: politiikka, kirurgia, viihdeteollisuus ja oikeus ja laki, sekä kaikki johtaviin ja päättäviin asemiin hakeutuvat alasta riippumatta.
Ja politiikassa juuri ne narsistit tulevat usein valituiksi, koska he osaavat halutessaan olla niin älyttömän hurmaavia.
Eräs entinen kollega oli joskus kohdannut Samuli Edelmannin työn merkeissä. Oli kuulemma ollut paikoin töykeä, ja kollegan piti työkeikan jälkeen mennä vähäksi aikaa johonkin yksikseen keräämään itseään.
Vierailija kirjoitti:
Millä nämä ihmiset perustelevat itselleen, että he olisivat etuoikeutettuja kävelemään jonon ohi tai saamaan palveluja ilmaiseksi (Lappeenranta-case)?
Siis, jos he eivät kyseistä ravitsemusliikettä tai uimahallia omista.
Vierailija kirjoitti:
Ootko saunonut Seksi-Satosen kanssa? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Poliitikon palkanmaksu riippuu täysin imagosta, vain idiootti olisi töykeä. Julkkiksen palkkaa eivät yleensä maksa veronmaksajat, heillä enemmän varaa olla avoimesti kusipää.
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt sanoa sille lujaa että: Oletteko te täysin pimiä? Menkää odottamaan vuoroanne. Ja osoittanut sormella paikan. Se olis ollu hienoa tuon kaltaisille.
Julkkiksethan ovat ainoastaan rahan ahnetta porukkaa. Eihän se paljon naurata jos itse pitää maksaa juoksevia kuluja.
Yksittäisiä hetkiä yksilön elämässä. Hiukan hankala vetää sen kummempia johtopäätöksiä näiden takia.
Näinhän se monesti menee. Jonkinlainen valta-asema paljastaa viimeistään tuollaisten todellisen luonteen, juuri esim. tilanne jossa tällainen palveltava + asiakaspalvelija.