Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ootteko kohdanneet töissänne julkkiksia, jotka julkisuudessa ovat niitä ihania hymynaamoja, mutta heidät tavattuanne olette tajunneet...

Vierailija
21.03.2025 |

...että ne ihmiset ovat oikeassa elämässä niitä ilkeimpiä ja vastenmielisimpiä k*päitä, mitä maa päällään kantaa.

Aloitan: asiakkaana yksi nicoliina mikä lie. On niin reipasta ja rempseää julkisuudessa ai että. Asiakkaana henkilö oli ilkeä, inhottava, epäkypsä, aggressiivinen ja halventava koko talon henkilökuntaa kohtaan. Oikeasti hän luuli, että hän oli joku parempi kuin muut tai erityisasemassa, ja yritti juoksuttaa ja haukkua meitä kuin jotain palveluskuntaansa. Henkilöstä tajusi heti, että grandioottinen narskupaskahan se siinä on. Kun valitin esihenkilölle tämän kyseisen asiakkaan käytöksestä, että en jaksa häntä enää, esihenkilö lohdutti: älä välitä tai ota itseesi, se k*pää on samanlainen kaikkia kohtaan, eikä voi k*päisyydelleen mitään. Pääsemme hänestä pian eroon.

Nykyään kanava vaihtuu aina, jos kuuluu sen kiekujan ääni jostain.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu Tuomisto yllätti. Olin saanut kuvan että on hymyileväinen, rempseä, huumorintajuinen ja lämmin ihminen, mutta eipä ollutkaan. 

En siis voi sanoa hänestä mitään pahaa, älkää ymmärtäkö väärin, oli varsin asiallinen ja kohtelias, mutta en nähnyt hänen kertaakaan hymyilevän saati nauravan, vaikka muut porukassa olivat rentoja ja iloisia ja yrittivät pitää tunnelmaa kepeänä. 

Oli hyvin etäinen, pidättyväinen ja lyhytsanainen. 

Vierailija
22/27 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen ollut kahvilassa, huomasin että julkkikset kenestä itsellä oli ns negatiivinen kuva jäänyt, ovat oikeassa elämässä todella kohteliaita ja hymyileviä. Sitten taas oli niitä "etkö tiedä kuka olen" no en just silloin tiennyt ja sai ihan saman kohtelun kuin muutkin, joku työkaveri saattoi sitten myöhemmin kertoa kuka oli kyseessä, kyllä niitäkin oli joita en edelleenkään tunnista mitenkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexander Stubb. Ukko lähti omalta vaaliteltaltaan lätkimään, kun esitettiin kysymys hallituksensa säätämästä lastensuojelulaista. Parikymmentä selfietä otti fanien kanssa, mutta ensimmäinen politiikkaan liittyvä kysymys sai tulen pepun alle.

Vierailija
24/27 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vappu Pimiä. Kävi joitakin vuosia sitten usein lounaalla paikassa jossa olin töissä, valehtelematta aina yritti kiilata kassalle jonon ohi ja kun hänelle asiasta huomautettiin että tässä on vielä muita jonossa ennen häntä (henkilökunta sekä asiakkaat) niin sehän ei tälle kermaperseelle käynyt vaan kovaan ääneen kailotti että menee sitten muualle syömään. 

Huhhuh 😂 en olis siitä uskonut

Minä taas olisin, antaa itsestään sellaisen kuvan että tukehtuu kohta omaan erinomaisuuteensa, vaikka yrittää sitä peitellä 

Vierailija
25/27 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielisin suomijulkkis jonka minä olen tavannut, on aivan ehdottomasti ollut Mikko Leppilampi. Kuvitteli olevansa maailmanomistaja ja leuhki ties millä. Olin aivan ihmeissäni. Tyyppi on kuitenkin varmaan sellaisen kymmenen vuotta mua vanhempi, niin mun alkuoletus oli, että olisi jo aikuistunut. 

Maailmantähdistä Richie Sambora. Tyypillä aivan älyttömän iso ego.

Vierailija
26/27 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vappu Pimiä. Kävi joitakin vuosia sitten usein lounaalla paikassa jossa olin töissä, valehtelematta aina yritti kiilata kassalle jonon ohi ja kun hänelle asiasta huomautettiin että tässä on vielä muita jonossa ennen häntä (henkilökunta sekä asiakkaat) niin sehän ei tälle kermaperseelle käynyt vaan kovaan ääneen kailotti että menee sitten muualle syömään. 

Huhhuh 😂 en olis siitä uskonut

Minusta taas hänestä näkee, että on kusipää. 

Vierailija
27/27 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eini vuosia sitten nakkeli niskojaan, eikä tervehtinyt meitä henkilökuntaa ravintolassa, jonne tuli esiintymään.

Samat kokemukset ja voi jestas kuinka mauton muija se kurttunaama on, kun läheltä hänet näkee, hän on kuin katuojasta noussut h*ora.