Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juoksutreffit? Lähtisitkö kiinnostavan henkilön kanssa esim. 10 kilometrin yhteiselle juoksulenkille tutustumisen merkeissä?

Vierailija
21.03.2025 |

Onhan noita kävelypalavereitakin, mutta miksei siis juoksujuttujakin?

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, jos haen avointa työpaikkaa koiran rooliin niin ehkä sitten. Mutta naisena en

Naisena odotan että mies huolehtii ravinnostani ja viihdyttää minua, eikä juoksuta minua ja heitä minulle keppiä. Sitten kun mies on osoittanut salonkikelpoisuutensa, harkitaan että näytän hänelle kotini, joka kertoo siitä millainen vaimo olisin. Ja mies näyttää minulle hänen talonsa, jotta tiedän missä olisin vaimo. Talon tulee olla riittävän moderni, hyvällä sijainnilla ja suuri, että molemmille sekä lapsile on omat makuuhuoneet, harrastustilaa, jne. Miehen tulee olla sivistynyt, siisti ja kohtelias. Saa kyllä käydä 10km juoksulenkeillä tai vaikka maratooneilla jos haluaa, mutta ihan itsekseen tai muiden harrastuskavereidensa kanssa - minä en vatsa pystyssä lähde miehen "lenkkikaveriksi"

Vierailija
42/94 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan lähtisi. Lenkki on liian leppoisa, jos sen aikana pystyy juttelemaan. 

Kestävyystreenissä kyllä nimenomaan ideana on, että peruslenkillä pystyy puhumaan.

Puhumaan joo, tutustumaan toiseen kunnolla ei. Nyt puhuttiin treffeistä. Treffeillä on ideana tutustua toiseen, ei vain small talkata. 

Ei sitä yksillä treffeillä ehdi kauheasti tutustua. Mä taas ajattelin, että näytän kirjaimellisesti toisen puolen itsestäni, eli asettauduin kuntoportaissa reippaasti miehen edelle askeltamaan. Nyt on loppuelämä aikaa puhua.

Hyvinkin paljon ehtii. Minun ja mieheni ensitreffit kestivät 2 vuorokautta. Ehti tutustua monessakin mielessä toiseen hyvinkin sy

Kai vältyitte läähätykseltä ja puuskutukselta, kun tuossa joku sanoi, etteivät ne kuulu ensi treffeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Miten edes tutustut toiseen juostessa? 

Näyttämällä miehelle parasta päätään eli persettä. Näin kertoi tuo kestävyysjuoksuhullu. 

Vierailija
44/94 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, jos haen avointa työpaikkaa koiran rooliin niin ehkä sitten. Mutta naisena en

Naisena odotan että mies huolehtii ravinnostani ja viihdyttää minua, eikä juoksuta minua ja heitä minulle keppiä. Sitten kun mies on osoittanut salonkikelpoisuutensa, harkitaan että näytän hänelle kotini, joka kertoo siitä millainen vaimo olisin. Ja mies näyttää minulle hänen talonsa, jotta tiedän missä olisin vaimo. Talon tulee olla riittävän moderni, hyvällä sijainnilla ja suuri, että molemmille sekä lapsile on omat makuuhuoneet, harrastustilaa, jne. Miehen tulee olla sivistynyt, siisti ja kohtelias. Saa kyllä käydä 10km juoksulenkeillä tai vaikka maratooneilla jos haluaa, mutta ihan itsekseen tai muiden harrastuskavereidensa kanssa - minä en vatsa pystyssä lähde miehen "lenkkikaveriksi"

Miksi sulla on vatsa pystyssä, juotko liikaa olutta?

Vierailija
45/94 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska idea, usko jo. 

Vierailija
46/94 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan lähtisi. Lenkki on liian leppoisa, jos sen aikana pystyy juttelemaan. 

Kestävyystreenissä kyllä nimenomaan ideana on, että peruslenkillä pystyy puhumaan.

Puhumaan joo, tutustumaan toiseen kunnolla ei. Nyt puhuttiin treffeistä. Treffeillä on ideana tutustua toiseen, ei vain small talkata. 

Ei sitä yksillä treffeillä ehdi kauheasti tutustua. Mä taas ajattelin, että näytän kirjaimellisesti toisen puolen itsestäni, eli asettauduin kuntoportaissa reippaasti miehen edelle askeltamaan. Nyt on loppuelämä aikaa puhua.

Hyvinkin paljon ehtii. Minun ja mieheni ensitreffit kestivät 2 vuorokautta. Eh

No sitä voit miettiä ihan keskenäsi. Minä en rupea retostelemaan yksityiskohdilla. 

Vierailija
47/94 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Miten edes tutustut toiseen juostessa? 

Näyttämällä miehelle parasta päätään eli persettä. Näin kertoi tuo kestävyysjuoksuhullu. 

Nyt meni jollakin tunteisiin, kun ei kelvannut lenkkiseuraksi.

Vierailija
48/94 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni jollakin tunteisiin, kun ei kelvannut lenkkiseuraksi.

Ei kun mä en HALUA lenkkiseuraksi. Ja sekös sinua harmittaa :D

Vierailija
49/94 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Ihan jo siksi että haluan turvallisuussyistä ensitreffit julkiselle paikalle. Enkä myöskään halua miestä jonka elämä pyörii liikunnan ympärillä.

Eli jos treffit on ravintolassa niin elämä pyörii syömisen ympärillä?

Vierailija
50/94 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Ihan jo siksi että haluan turvallisuussyistä ensitreffit julkiselle paikalle. Enkä myöskään halua miestä jonka elämä pyörii liikunnan ympärillä.

Kenelläpä ei pyörisi. Kun ei tätä elämää voi syömättäkään elää :D

Vierailija
51/94 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa juosta yli 200 metriä. Muuten kyllä lähtisin ehdottomasti.

Vierailija
52/94 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. Mä voisin lähteä treffeillä vaikka pelaamaan golfia tai padelia, voisin lähteä kuntosalille, rullaluistelemaan tai hiihtämään, voisin lähteä uimaankin. Mutta juoksulenkille en lähtisi. Jos jollain on nimenomaan juoksuseura haussa niin väärä tyyppi olen hänelle. 

Vierailija
53/94 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin lähden pelaamaan sulkapalloa tai frisbeegolfia. Juokseminen on tylsää. 

Vierailija
54/94 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo jep. Eli joku gym bro on manspleinannut miehen täyteen sportti-infoa ja mies etsii nyt naisesta kohdetta jolle voi itse manspleinata ja siirtää gym bron viisaat opit.

Ei tule onnistumaan. Naisen rooli perheessä on olla kotosalla ja vauvan sekä lasten kanssa. Voit sitten sille lapselle alkaa siirtämään viisauttasi, jos se on poika, ja olet siinä vaiheessa vielä väleissä äidin kanssa.

Vierailija
55/94 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulla on vatsa pystyssä, juotko liikaa olutta?

Miksi tapailisin siittäjää, ellen perheellistyäkseni? Jos tämä ei ole miehen intressi niin menkööt kenneliin tai sinne salille muiden miesten kanssa kirmailemaan.

Vierailija
56/94 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo jep. Eli joku gym bro on manspleinannut miehen täyteen sportti-infoa ja mies etsii nyt naisesta kohdetta jolle voi itse manspleinata ja siirtää gym bron viisaat opit.

Ei tule onnistumaan. Naisen rooli perheessä on olla kotosalla ja vauvan sekä lasten kanssa. Voit sitten sille lapselle alkaa siirtämään viisauttasi, jos se on poika, ja olet siinä vaiheessa vielä väleissä äidin kanssa.

Kiitokset neuvoista, mutta treffit menivät hyvin, olen nainen ja olen nytkin lenkkeilemässä lasteni kanssa. 

Vierailija
57/94 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja liikkumattako voi elää?

Vierailija
58/94 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan deittikontekstissa. Mutta en todennäköisesti potentiaalisen uuden ystävänkään kanssa. 

Syitä

-Deittikontekstissa; olen kiinnostunut vain ja ainoastaan todella lihaksikkaista miehistä ja tarkoitan nyt oikeasti kunnon voimanostajaa. Jos mies pystyy juoksemaan minun kanssani 10km niin helposti että hän sitä deitiksi ehdottaa, hän ei vain ole sellaisessa kunnossa että säväyttää minua :D 

-kaikissa tapauksissa pätee sellainen syy etten tarvitse juoksuseuraa. Juoksen YKSIN tai maksimissaan yksi koiristani lähtee mukaan jos kyseessä on canicross-treeni. En halua tutustua ihmisiin jotka juoksivat kanssani. 

-en juokse nykyään yleensä kymppiä vaan 4-5km matkaa pari kertaa viikossa, toki tällekin vuodelle varmasti tulee muutama oikeasti pidempi lenkki 

Koiralenkille tai pienelle retkelle notskikahveineen voisin kyllä lähteä kenen tahansa kiinnostavan tyypin kanssa. 

Vierailija
59/94 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja liikkumattako voi elää?

Helposti. Hyvinkin moni elää pitkän elämän harrastamatta liikuntaa. 

Vierailija
60/94 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähteä, mutta jos jutella halutaan, pitää mennä aika rauhaksiin. Me käydään joskus kaveriporukallakim lenkillä