Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juoksutreffit? Lähtisitkö kiinnostavan henkilön kanssa esim. 10 kilometrin yhteiselle juoksulenkille tutustumisen merkeissä?

Vierailija
21.03.2025 |

Onhan noita kävelypalavereitakin, mutta miksei siis juoksujuttujakin?

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Ihan jo siksi että haluan turvallisuussyistä ensitreffit julkiselle paikalle. Enkä myöskään halua miestä jonka elämä pyörii liikunnan ympärillä.

Eli jos treffit on ravintolassa niin elämä pyörii syömisen ympärillä?

Kenelläpä ei pyörisi. Kun ei tätä elämää voi syömättäkään elää :D

Ja liikkumattako voi elää?

No, jos jopa treffeillä on juostava, niin kyllähän se nyt kertoo aika hyvinkin, että elämä pyörii liikkumisen ympärillä. 

Tietysti, jos molemmilla pyörii, niin sehän on vaan hyvä juttu. 

En lähtisi juoksutreffeille, koska minä en halua harrastaa juoksua. Kävelen, uin tai pyöräilen, mutta en juokse. Se aiheuttaa juoksijan naaman ja olen mielummin ilman sitä.

Vierailija
82/94 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan lähtisi. Lenkki on liian leppoisa, jos sen aikana pystyy juttelemaan. 

Kestävyystreenissä kyllä nimenomaan ideana on, että peruslenkillä pystyy puhumaan.

Joo jep. Eli joku gym bro on manspleinannut miehen täyteen sportti-infoa ja mies etsii nyt naisesta kohdetta jolle voi itse manspleinata ja siirtää gym bron viisaat opit.

Ei tule onnistumaan. Naisen rooli perheessä on olla kotosalla ja vauvan sekä lasten kanssa. Voit sitten sille lapselle alkaa siirtämään viisauttasi, jos se on poika, ja olet siinä vaiheessa vielä väleissä äidin kanssa.

Mistä näitä oletuksia tulee?

Elämänkokemuksesta. Miksei mies urheile tas

Juuri kestävyysjuoksussahan mies ja nainen ovat toistensa tasoisia, jos ovat treenanneet yhtä paljon. Sen sijaan jossain painonnostossa nainen on melkein aina heikompi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juossut paljon pidempiäkin lenkkejä, juoksumatka ei olisi ongelma. Ehkä vähän se, mikä on ajatuksena takana. Haluaako mies jotenkin testata. Sellaiseen en lähtisi. Ja jos miehellä onkin huonompi juoksukunto kuin minulla? Moni mies aloittaa lujaa, mutta kun päästään toiselle kympille, mies saattaa hyytyä. Kestääkö miehen ego sitä, että nainen vetää?

Vierailija
84/94 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Ihan jo siksi että haluan turvallisuussyistä ensitreffit julkiselle paikalle. Enkä myöskään halua miestä jonka elämä pyörii liikunnan ympärillä.

Eli jos treffit on ravintolassa niin elämä pyörii syömisen ympärillä?

Kenelläpä ei pyörisi. Kun ei tätä elämää voi syömättäkään elää :D

Ja liikkumattako voi elää?

No, jos jopa treffeillä on juostava, niin kyllähän se nyt kertoo aika hyvinkin, että elämä pyörii liikkumisen ympärillä. 

Tietysti, jos molemmilla pyörii, niin sehän on vaan hyvä juttu. 

En lähtisi juoksutreffeille, koska minä en halua harrastaa juoksua. Kävelen, uin tai pyöräilen, mutta en juokse. S

Eli samalla logiikalla: jos treffeillä on käveltävä, elämä pyörii kävelyn ympärillä?

Mikä ihme muuten on juoksijan naama?

Vierailija
85/94 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo miehen piheydestä jos koittaa päästä halvalla. Lähtisin korkeintaan kahvilaan treffeille, niin että mies tarjoaa. Sitä huonommille treffeille en enää lähtisi. On tullut käytyä kaikenlaisilla treffeillä ei enää.

Vierailija
86/94 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. 1-2 km riittää. 

Vierailija
87/94 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen juossut paljon pidempiäkin lenkkejä, juoksumatka ei olisi ongelma. Ehkä vähän se, mikä on ajatuksena takana. Haluaako mies jotenkin testata. Sellaiseen en lähtisi. Ja jos miehellä onkin huonompi juoksukunto kuin minulla? Moni mies aloittaa lujaa, mutta kun päästään toiselle kympille, mies saattaa hyytyä. Kestääkö miehen ego sitä, että nainen vetää?

Tämä oli mulla yksi syy juuri pyytää mies juoksemaan. Sellainen mies, joka ei kestä hävitä naiselle, kannattaa kiertää kaukaa.

Vierailija
88/94 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo miehen piheydestä jos koittaa päästä halvalla. Lähtisin korkeintaan kahvilaan treffeille, niin että mies tarjoaa. Sitä huonommille treffeille en enää lähtisi. On tullut käytyä kaikenlaisilla treffeillä ei enää.

Mä taas ajattelen, että pyytäjä tarjoaa, ja kun pyydän miestä, saan sen seuralaisen, jonka haluan.

Vierailija
89/94 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa juosta noin pitkään mut vähän lyhyemmälle lenkille voisin lähteä. Sitten jos olisi hyvä tyyppi niin kunnon kohentuessa lenkkiä voisi pidentää!

Vierailija
90/94 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut eikö sekin kävisi ilmi juoksutreffeillä? Kyllä mä ainakin mieluusti saisin jo ensitreffeillä käsityksen siitä, että mies on joko sellainen jolla on valtava näyttämisen tarve tai sitten huonoitsetuntoinen joka ei kestä parempikuntoista naista. Tossa mulle selviäisi, ettei kannata uhrata enempää aikaa. 

Vierailija
91/94 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen muuten seurustellut tapaillen miestäni pääasiassa juoksulenkeillä. Tutustuttiin urheiluseurassa. Asuttiin pikkukylällä, jossa oli kamalasti juorukelloja. Missään julkisella paikalla ei voinut jutella rauhassa, eikä meidän vanhoillisiin koteihin saanut tuoda seurustelukumppaneita siten että olis saanut sulkea oven perässä. Mutta julkisella paikalla yhteislenkkeily suvaittiin ja sitä sitten muutama vuosi harrastettiin, kunnes oltiin valmiita kihloihin ja naimisiin. 

Vierailija
92/94 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kävellä edes postilaatikolle niin en.

Vierailija
93/94 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juosten kustut treffit. 

Ei jatkoon. 

Vierailija
94/94 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtenyt. Mies kyseli mukaansa lenkille esim punttisalin pihassa, mutta mä juoksin kotiin.

Mutta alku tutustuminen tapahtui muualla. Sitten vasta yhteiset lenkit ja vaellukset.