HU paljastaa: Deittisovellukset ovat yksi syy miesten kyvyttömyyteen sitoutua, 30+ naiset joutuvat tyytymään vuosien tapailusuhteisiin
Helsingissä on määrällisesti nuoria naisia selvästi enemmän kuin miehiä, koska kaupunkiin muuttaa opiskelemaan enemmän naisia. Naiset kertovat lehdelle varautuneensa elämään koko ikänsä sinkkuina.
Kommentit (146)
Niin, naiset haluavat vain rusinat pullasta eli kaiken deittiappien huomion mutta silti sitoutumisvalmiin miehen kun alkaa vauvakuume nousta kolmenkympin kriisissä. Valitettavasti kaikkea ei voi saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhauttaa kun en koskaan livenä pääse keskustelemaan ketjussa esiintyviä mielipiteitä edustavien miesten kanssa. Mulla ei oo onnea miesrintamalla livenä tai sovelluksissa, päivittäin palan halusta tietää mitä voisin tehdä parantaakseni mahdollisuuksiani ja mistä tämä kaikki johtuu
Eipä tähänkää saanu mitää keskustelua aikaan :(
Sellaista se on. Minä en tiedä mikä sinun ongelmasi on.
Ei pidä tyytyä. Naisten pitää kasvattaa äkkiä selkäranka ja lopettaa odottelu ja ihmettely
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhauttaa kun en koskaan livenä pääse keskustelemaan ketjussa esiintyviä mielipiteitä edustavien miesten kanssa. Mulla ei oo onnea miesrintamalla livenä tai sovelluksissa, päivittäin palan halusta tietää mitä voisin tehdä parantaakseni mahdollisuuksiani ja mistä tämä kaikki johtuu
Eipä tähänkää saanu mitää keskustelua aikaan :(Sellaista se on. Minä en tiedä mikä sinun ongelmasi on.
Tossahan se ongelma on kerrottu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bumbbia