Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HU paljastaa: Deittisovellukset ovat yksi syy miesten kyvyttömyyteen sitoutua, 30+ naiset joutuvat tyytymään vuosien tapailusuhteisiin

Vierailija
20.03.2025 |

Helsingissä on määrällisesti nuoria naisia selvästi enemmän kuin miehiä, koska kaupunkiin muuttaa opiskelemaan enemmän naisia. Naiset kertovat lehdelle varautuneensa elämään koko ikänsä sinkkuina.

https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1249644

Kommentit (146)

Vierailija
141/146 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhauttaa kun en koskaan livenä pääse keskustelemaan ketjussa esiintyviä mielipiteitä edustavien miesten kanssa. Mulla ei oo onnea miesrintamalla livenä tai sovelluksissa, päivittäin palan halusta tietää mitä voisin tehdä parantaakseni mahdollisuuksiani ja mistä tämä kaikki johtuu

Eipä tähänkää saanu mitää keskustelua aikaan :(

Vierailija
142/146 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, naiset haluavat vain rusinat pullasta eli kaiken deittiappien huomion mutta silti sitoutumisvalmiin miehen kun alkaa vauvakuume nousta kolmenkympin kriisissä. Valitettavasti kaikkea ei voi saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/146 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhauttaa kun en koskaan livenä pääse keskustelemaan ketjussa esiintyviä mielipiteitä edustavien miesten kanssa. Mulla ei oo onnea miesrintamalla livenä tai sovelluksissa, päivittäin palan halusta tietää mitä voisin tehdä parantaakseni mahdollisuuksiani ja mistä tämä kaikki johtuu

Sellaista se on. Minä en tiedä mikä sinun ongelmasi on.

Vierailija
144/146 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä tyytyä. Naisten pitää kasvattaa äkkiä selkäranka ja lopettaa odottelu ja ihmettely

Vierailija
145/146 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on. Minä en tiedä mikä sinun ongelmasi on.

Tossahan se ongelma on kerrottu

Vierailija
146/146 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bumbbia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi