Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HU paljastaa: Deittisovellukset ovat yksi syy miesten kyvyttömyyteen sitoutua, 30+ naiset joutuvat tyytymään vuosien tapailusuhteisiin

Vierailija
20.03.2025 |

Helsingissä on määrällisesti nuoria naisia selvästi enemmän kuin miehiä, koska kaupunkiin muuttaa opiskelemaan enemmän naisia. Naiset kertovat lehdelle varautuneensa elämään koko ikänsä sinkkuina.

https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1249644

Kommentit (146)

Vierailija
121/146 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika omituista, itsellä päinvastainen kokemus. Olen naimisissa, yli nelikymppinen, enkä missään Tindereissä. Silti pyydetään jatkuvasti treffeille. Miehiä ei nykyään haittaa edes se että nainen on varattu. Toisten avioliittoja ei kunnioiteta.

Vierailija
122/146 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma paradoksi kun miehiä on tinderissä 80% ja naisia 20%, ja miehet jopa epätoivoisesti yrittävät löytää sieltä naista.

Vaikka kyllähän tähän on vastaus tiedossa; Naiset ulisevat kun tason 3-5 nainen ei kelpaa parisuhteeseen 8-10 miehen kanssa...Eli sama kuin AINA; Naiset tavoittelevat vain miesten 5% parhaimmistoa omasta tasosta riippumatta ja ignooraavat muut miehet.

Naiset eivät ulise ja toiseksi jos siellä on 20 naista ja 80 miestä, niin mistä päästä ne 20 naista alkaa sitä miestä etsimään? Pohjalta vai kärjestä? Se on selvää että ne 40 huonointa jää ilman.

Hih, näkee kyllä, että naiset saa elämässä kaiken anteeksi, kun tämä matematiikkaa osaamatonkin nainen jollekkin kelpaa🤭🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/146 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä noiden artikkelin naisten kanssa. Miehillä tuntuu olevan runsaasti valinnanvaraa naisissa deittiäpissä ollessa.

Jep! Se, että Tinderissä 80% on miehiä, kertoo siitä huikaisevan suuresta valinnanvarasta, joka miehillä siellä on.

Miksi siis miehet käyttävät sitä?

Sitä minäkin ihmettelen

-mies joka ei tinderiin (tai vastaavaan) ikinä koske

Vierailija
124/146 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiset eivät ulise ja toiseksi jos siellä on 20 naista ja 80 miestä, niin mistä päästä ne 20 naista alkaa sitä miestä etsimään? Pohjalta vai kärjestä? Se on selvää että ne 40 huonointa jää ilman."

Joka ikinen päivä tämä palsta todistaa väitteesi valheeksi. Naiset ulisevat siinä kuin miehetkin. Olette vain niin ylimielisiä, että ette kutsu sitä ulinaksi. Sama ylimielisyys näkyy kaikessa muussakin mikä liittyy sukupuoliasioihin. Nainen kuvittelee aina tietävänsä paremmin. Kaiken. Naisen pitää aina olla oikeassa. Joka asiassa.

Parisuhteissakin (yleensä) kaiken pitää tapahtua naisen ehdoilla. Arvatkaa miksi, ne oikeasti hyvät ja ystävälliset miehet eivät teitä lähesty? Katsokaa peiliin. Ihan oman sairaan asenteenne takia. Ei yksikään itseään arvostava ihminen suostu tuollaista jatkuvaa tylytystä ja väheksyntää koko ajan katsomaan ja kokemaan. Teette tuota kaikkialla. Somessa, työpaikoilla, aivan kaikkialla.

Vierailija
125/146 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä noiden artikkelin naisten kanssa. Miehillä tuntuu olevan runsaasti valinnanvaraa naisissa deittiäpissä ollessa.

Jep! Se, että Tinderissä 80% on miehiä, kertoo siitä huikaisevan suuresta valinnanvarasta, joka miehillä siellä on.

Miksi siis miehet käyttävät sitä?

Deittailu on siirtynyt yhä enenevässä määrin nettiin. Naiset myös yleensä korostavat sitä, etteivät halua miehiltä lähestymisiä julkisilla paikoilla. Eli jos ei tyyliin opiskeluaikoina löytynyt kumppania, niin ei vaihtoehtoja hirveästi ole.

Jos tinderin jakautuma on 80/20, mutta oikeassa elämässä se ei todellakaan ole sitä, vaan lähes 50/50, niin miten voi sanoa, että se deittailu on siirtynyt nettiin? Nuo luvut viiittavat selvästi siihen, että miehet ovat siirtäneet oman  deittailunsa nettiin ja naiset eivät. Deittailu ei ole niinkään siirtynyt nettiin vaan lähinnä se vonkaaminen ja siksi monet naiset eivät tinderiin mene,

Se on totta että toiset eivät halua lähestymisiä julkisilla paikoilla, koska silloin myös ne varatut saavat niitä ja he lähinnä sanovat tuota. Se, että muut alkavat puhumaan ystäviällisesti toiselle ei ole huono asia, mutta kun toiset alkavat heti ehdottelemaan, niin se on.

Mutta onhan niitä paljon muitakin paikkoja missä voi tutustua, kuin kadulla. On harrastuksia, on reissuja, on juhlia, konsertteja, illanviettoja, pikkujouluja jne., mutta jos ei missään käy, niin eihän niiden muiden kanssa tule koskaan edes aloitettua jutustelua ja vähitellen siirtyä tapailemaan. 

Ehkä toisten miesten kannattaisi opettaa muille miehille se puolison löytämisen tärkeys opiskelu aikoina. Että silloin kannattaa sosialisoida, käydä juhlissa muutakin kuin ryyppäämässä. Tehdä niitä ryhmätöitä naisten kanssa jne,

Vierailija
126/146 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastukset on vähä nii ja näin kans

Vierailija
127/146 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, 30+ on ylijäämänainen, ja usein jo rumapainoinen, tatuoitu sekä yh. Kaunotarten kannattaa seoikeamies ( "oneitis" ) kahlita silloin kun šeksuaalista vetovoimaa vielä kaunottarella on olemassa.

Vierailija
128/146 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naiset eivät ulise ja toiseksi jos siellä on 20 naista ja 80 miestä, niin mistä päästä ne 20 naista alkaa sitä miestä etsimään? Pohjalta vai kärjestä? Se on selvää että ne 40 huonointa jää ilman."

Joka ikinen päivä tämä palsta todistaa väitteesi valheeksi. Naiset ulisevat siinä kuin miehetkin. Olette vain niin ylimielisiä, että ette kutsu sitä ulinaksi. Sama ylimielisyys näkyy kaikessa muussakin mikä liittyy sukupuoliasioihin. Nainen kuvittelee aina tietävänsä paremmin. Kaiken. Naisen pitää aina olla oikeassa. Joka asiassa.

Parisuhteissakin (yleensä) kaiken pitää tapahtua naisen ehdoilla. Arvatkaa miksi, ne oikeasti hyvät ja ystävälliset miehet eivät teitä lähesty? Katsokaa peiliin. Ihan oman sairaan asenteenne takia. Ei yksikään itseään arvostava ihminen suostu tuollaista jatkuvaa tylytystä ja väheksyntää koko ajan katsomaan ja kokemaan. Teette tuota kaikkialla. Somessa, työpaikoilla, aivan kaikkialla.

Kutsut naisten puhumista ulinaksi ja sitten väität, että se on naiset jotka tylyttävät ja väheksyvät? Onko sinusta se merkki hyvästä ja ystävällisestä ihmisestä jos hän kuvailee toisten avautumista jostain aiheesta ulinaksi? Puhut ylimielisyydestä ja kirjoitat itse tuollaisen tekstin. Kuinka sokea voit olla omalle käytöksellesi?

Se on miehet jotka kirjoittavat kuinka vain top 10% saa naisia. Ei naiset. Miehet itse määrittelevät, että miehissä on tasot. Juuri miehet rakastavat tätä tasoteoriaa eniten. Kuinka vain parhaimmat miehet kelpaa ja muut jää ilman. 

Sinun tekstisi huokuu naisvihaa ja on täysin selvää, ettei yksikään nainen halua miestä tuolla asenteella. Ei vaikka sinulla olisi mikä tahansa ulkonäkö ja status. 

Vierailija
129/146 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi naisviha sentään :(

Vierailija
130/146 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ongelma on naisten kiinnostus joka kohdistuu vain pieneen määrään miehiä eikä heillä ole tarvetta sitoutua siinä karkkikaupassa. Sitoutumishaluiset miehet ihmettelevät miten naisiin ei saa mitään yhteyttä. Mutta kun he ovat niitä tylsiä ja tavallisia naisten mielestä.

Vierailija
131/146 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuukauden ajan ollut TInderissä ja tässä mun kokemukset (olen tapaillut 37-45-vuotiaita miehiä)

1. mies olisi halunnut jatkaa tutustumista, mutta mun mielestä meidän välimatka on liian suuri

2.  miestä olisin minä halunnut tavata uudelleen, hän ei

3. miestä tapasin kahdesti, sitten kumpikin oli sitä mieltä, ettei kannata jatkaa tutustumista

4. miehen kanssa kumpikin oli sitä mieltä, ettei kannata jatkaa tutustumista

5. miehen kanssa kumpikin oli sitä mieltä, ettei kannata jatkaa tutustumista

6. miehen kanssa tavataan vielä uudelleen

7. miestä olisin halunnut tavata uudelleen, hän ei

Vierailija
132/146 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai yksi miellyttävä romanttinen kokemus on parempi kuin 10 vuotta paskoja. Onko sinulla joku ongelma tämän kanssa?

On. Eipä ole syytä rumana miehenä osallistua tuollaiseen yhteiskuntaan.

Miksi rumat sinkkunaiset eivät ajattele näin? Siis eivät uhriudu tai ajattele yhteiskunnan epäonnistuneen, jos jäävät ilman puolisoa.

Vierailija
133/146 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni upea mies, jonka olen tavannut treffeillä, on sanoanut, että he ovat paljon käyneet treffeillä, mutta ei vaan ole löytynyt ketään, jonka kanssa olisi muodostunut tapailu- tai seurustelusuhde.

Vierailija
134/146 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni joku kirjoitti täällä osuvasti, että miehet ovat siirtyneet deittailussa nettiin, naiset eivät. Löysin itse oman mieheni tinderistä noin 8v sitten, nyt ollaan naimisissa ja meillä on 2 lasta. Oli juuri täällä parjatunlainen ukko: kalju, laiha, ei mikään leveäharteinen incel-kielellä kirurgilentäjä-mies. Profiili oli kumminkin hyvä ja kuva itsestään siisti ja selkeä. Oman kokemukseni mukaan vähintään 2/3 miesten profiileista on niin kelvottomia, että ne voisi suoraan laskea kaikkien tilastojen ulkopuolelle. Naisten profiileista en tiedä onko siellä sama juttu ja naisilla on varmasti omat ongelmansa, kuten vääristelevät kuvat. Miehillä taas ei välttämättä ole kuvaa tai kuvatekstiä lainkaan tai itsensä kuvailu on pelkkää luokatonta naisvihamielisestä tykitystä siitä mitä nainen ei ainakaan saa olla. Olen kyllä myös todistanut tilanteita missä fiksutkaan profiilit eivät saa juuri lainkaan mätchejä, mutta näissä tapauksissa en tiedä minkälaisia (nais)käyttäjä mies on itse swaipannut oikealle...

Vierailija
135/146 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai yksi miellyttävä romanttinen kokemus on parempi kuin 10 vuotta paskoja. Onko sinulla joku ongelma tämän kanssa?

On. Eipä ole syytä rumana miehenä osallistua tuollaiseen yhteiskuntaan.

Miksi rumat sinkkunaiset eivät ajattele näin? Siis eivät uhriudu tai ajattele yhteiskunnan epäonnistuneen, jos jäävät ilman puolisoa.

Koska naiset ovat keskimäärin yhteiskunnan resurssien vastaanottajina eivätkä maksajina.

Vierailija
136/146 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset ovat keskimäärin yhteiskunnan resurssien vastaanottajina eivätkä maksajina.

Juuri tällä viikolla oli uutisissa juttua siitä miten suurin tukietuuksia saava ryhmä ovat 20-30-vuotiaat miehet.

Vierailija
137/146 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tällä viikolla oli uutisissa juttua siitä miten suurin tukietuuksia saava ryhmä ovat 20-30-vuotiaat miehet.

silti naiset saa 20mrd enemmän verotuloja kuin maksaa.

Vierailija
138/146 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole kivaa, kun miehet saavat opintotukea ja asumistukea niin voivat kouluttautua ja jatkossakin pitää maan pyörimässä?

Faktahan on vaan se, että keskimäärin naiset eivät pääse edes koko elämänsä aikana nettoveronmaksajiksi.

https://ir.wgtn.ac.nz/items/d0ac5958-13cf-489a-a375-e3ab36c9adff

Vierailija
139/146 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ollut jo vuosia tiedossa. Paikoissa, missä on paljon naisia, miehet eivät sitoudu vaan alkavat elämään apinahaaremielämää. Sama miehillä, joilla on valinnanvaraa naisista.

Sitten seuraavaksi kysytään, että missä ongelma? Tuskin ainakaan naisten elämänlaatu tuosta miksikään heikkenee, päin vastoin. Ainoa haaste on ristiriita huoltajuudessa: miksi lapsi asuisi siittäjän kanssa, joka ei ole edes tekemisissä lapsen emon kanssa? Lainsäädäntö ei ole tässä asiassa ihan ajan tasalla.

jaa. itse olen ruma mies, asunut helsingissä koko ikäni ja en ole tavannut ketään tinderistä vaikka olen pyyhkäissyt siellä varmaan tuhansia naisia oikealle, ja ihan kaikennäköisiä ja ikäisiä. että se niistä apinahaaremeista.

Just tuon takia en liity äppeihin. Roikkuu miehiä jotka haluaa väkisten jonkun, eivätkä swaippaa pois niitä jotka eivät kiinnosta. Epätoivoisuus on tuhon tie.

t. Keskiverto nainen

Vierailija
140/146 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ollut jo vuosia tiedossa. Paikoissa, missä on paljon naisia, miehet eivät sitoudu vaan alkavat elämään apinahaaremielämää. Sama miehillä, joilla on valinnanvaraa naisista.

Sitten seuraavaksi kysytään, että missä ongelma? Tuskin ainakaan naisten elämänlaatu tuosta miksikään heikkenee, päin vastoin. Ainoa haaste on ristiriita huoltajuudessa: miksi lapsi asuisi siittäjän kanssa, joka ei ole edes tekemisissä lapsen emon kanssa? Lainsäädäntö ei ole tässä asiassa ihan ajan tasalla.

jaa. itse olen ruma mies, asunut helsingissä koko ikäni ja en ole tavannut ketään tinderistä vaikka olen pyyhkäissyt siellä varmaan tuhansia naisia oikealle, ja ihan kaikennäköisiä ja ikäisiä. että se niistä apinahaaremeista.

Just tuon takia en liity äppeihin. Roikkuu miehiä jotka hal

Eli et voi mennä deittiapiin kun siellä on kuitenkin miehiä joita et halua... On vaikeaa mutta varo kun tosielämässäkin on niitä miehiä.