Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HU paljastaa: Deittisovellukset ovat yksi syy miesten kyvyttömyyteen sitoutua, 30+ naiset joutuvat tyytymään vuosien tapailusuhteisiin

Vierailija
20.03.2025 |

Helsingissä on määrällisesti nuoria naisia selvästi enemmän kuin miehiä, koska kaupunkiin muuttaa opiskelemaan enemmän naisia. Naiset kertovat lehdelle varautuneensa elämään koko ikänsä sinkkuina.

https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1249644

Kommentit (146)

Vierailija
101/146 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ne on niitä jotka haluaa tapailla. Neljä edellistä naista joita tapailin niin kerroin heti alussa että etsin parisuhdetta. Edellinen nainen sanoi ei halua vielä mitään vakavaa vaan hauskanpitoa joka tarkoittaa seksiä. Harrastimme seksiä 8 kk ajan ja sitten nainen vaan sanoi ettei halua sitoutua.

Vierailija
102/146 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ne on niitä jotka haluaa tapailla. Neljä edellistä naista joita tapailin niin kerroin heti alussa että etsin parisuhdetta. Edellinen nainen sanoi ei halua vielä mitään vakavaa vaan hauskanpitoa joka tarkoittaa seksiä. Harrastimme seksiä 8 kk ajan ja sitten nainen vaan sanoi ettei halua sitoutua.

Aivan, miksi haluaisi. Mitä nainen hyötyy eksklusiivisuudesta kun mies ei elätä eikä edes kanna vauvaa. "Parisuhde" on yhtä paska diili kuin joku työkokeilu. Toki sinne firmaan voi mennä nuuhkimaan ja katsomaan onko siellä mitään mielenkiintoista, mutta ei siihen nyt itse sitouduta ja panosteta jos firmalla ei ole varaa maksaa palkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/146 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voin pelastaa sut yh:delta, mutta haluan palkaks vähän namia slurps lääh

Vierailija
104/146 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo koskee vain niitä Top-10 miehiä. Tavalliset miehet olisivat valmiita sitoutumaan, mutta naiset eivät ole heistä kiinnostuneita.

Mielestäni prosenttisi on liian suuri.

Ehkä 1-3% panomiehiä kiinnostaa naisia ja loput miehistä ei kelpaa parisuhteesen naisten pinnallisuuden takia.

Ymmärrätköhän sinä kuinka paljon nainen, joka on miesten mielestä ns. tavis saa ehdotuksia? Miesten kuva tavisnaisesta on yleensä täysin vääristynyt. Heistä jopa Janni Hussi on naapurintytön näköinen. Miesten tavisnainen on joko söpö tai kaunis ja laiha.

Kun nainen saa kymmeniä tai jopa satoja ehdotuksia, niin tietysti hän kiinnostuu niistä kaikkein potentiaalisimmista tyypeistä. Valitettavasti kun niitä on niin paljon ja sitä valikoi vaan yhden, niin nämä vähiten viehättävimmät jäävät valitsematta aina.

Miehet yrittävät vaikkeivät edes tiedä onko toinen jo varattu ja sitten, kun heille vastataan ei kiitos, niin he loukkaantuvat. Vaikka ei edes ollut mitään vapaata paikkaa poikaystävälle tarjolla. 

Ei miehiä kiinnosta naiset, jotka heistä ei ole seksikkkäitä ja hyvännäköisiä. Nuo naiset ovat heille ilmaa. Ei heitä kiinnosta millaisia miehiä nuo naiset voisi haluta, koska he eivät niitä naisia halua. Naisissa ja miehissä tuohon top 10% kuuluvat saavat paljon ehdotuksia kaikilta. Jopa samalta sukupuolelta. Ihan kaikkialla, ei vaan tinderissä. Ihan vaan junassa, baarissa, kaupassa, juhlissa, kaupungilla, koulussa jne. 

Naiset eivät ole pinnallisia, vaan ymmärrät kai sinäkin ettei kaikkien halukkaiden kanssa vaan voi olla?

Vierailija
105/146 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voin pelastaa sut yh:delta, mutta haluan palkaks vähän namia slurps lääh

Avioituneet mummot järjestäen: älkää menkö naimisiin!

Eronneet naiset järjestäen: älkää menkö naimisiin ja harkitkaa lapsia!

Yh:t järjestäen: en koskaan kertonut lastenvalvojalle isän nimeä ja se oli elämäni paras päätös

Vierailija
106/146 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo koskee vain niitä Top-10 miehiä. Tavalliset miehet olisivat valmiita sitoutumaan, mutta naiset eivät ole heistä kiinnostuneita.

Haluaisin nähdä livenä ne paskapäiset naiset jotka näitä aina alapeukuttavat ja yrittävät hukuttaa totuuden. Mitään eivät uskalla kommentoida paitsi jotain "inseli sitä inseli tätä" juttua ja alapeukuttamaan, kun eivät keksi totuudelle vasta-argumenttia.

Ei kukaan tuon totuudellisuutta kiellä. Siihen kuuluu myös se, että kyseessä on paska diilii. Paskaa, tylsää seksiorjuutta vuodesta toiseen. Steroidit ja niiden ongelmat siihen päälle. Mies kukkoilee alfana, kun itse olet lääkitty hedelmättömäksi mälliämpäriksi. Kuka hullu tuollaiseen suostuu, ellei palkinto ole jotain todella arvokasta?

Jollakin taitaa olla pikku traumanpoikanen päässä pesimässä <3 

Vierailija
107/146 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni prosenttisi on liian suuri.

Ehkä 1-3% panomiehiä kiinnostaa naisia ja loput miehistä ei kelpaa parisuhteesen naisten pinnallisuuden takia.

Ymmärrätköhän sinä kuinka paljon nainen, joka on miesten mielestä ns. tavis saa ehdotuksia? Miesten kuva tavisnaisesta on yleensä täysin vääristynyt. Heistä jopa Janni Hussi on naapurintytön näköinen. Miesten tavisnainen on joko söpö tai kaunis ja laiha.

Kun nainen saa kymmeniä tai jopa satoja ehdotuksia, niin tietysti hän kiinnostuu niistä kaikkein potentiaalisimmista tyypeistä. Valitettavasti kun niitä on niin paljon ja sitä valikoi vaan yhden, niin nämä vähiten viehättävimmät jäävät valits

Muuten, tup pakkiraivo ei kosketa vaan naisten antamia pakkeja. Jenkeissä irtisanomistilanteissa saattaa olla aseistetut vartijat paikalla, sillä eräiden todettu alkavan sekoilemaan ja riehumaan silloin. Samoin sijoittajaenkeli osasi kertoa, että startuppi muistaa ja kostaa kaikille sijoittajille, jotka eivät sijoittaneet heihin.

Naisena kannattaa siis tässäkin asiassa ennaltaehkäistä ja säädellä jopa NÄKYVYYTTÄÄN sinkkumiehille.

Vierailija
108/146 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiempi pohdiskelija 86 miettii, että ite oon kyllä vähä foliohattuillut että kenties naisen lähestyminen miestä ei oo kenties ees plussa. Muutama kaverimies on sanonu mulle noin. Noh teki mitä hyvänsä niin ei tunnu mikään auttavan vaikka itellä onkin illuusio että voisin jotenkin vaikuttaa

Miehen mielestä on plussa jos naisella isot rinnat (mutta mies ei ole vauva!), nainen on karvaton ja polvilumpioton kuin vauva (mutta tämä ei ole pedoa!) Ja maksaa puolet kuluista kuten mies ja haluaa panna koko ajan (mutta tämä ei ole homoa!)

Se pitää varmaan juoda taas kuppi teetä.

Annaaliobsessiota unohtamatta :D ei siinä mut kyl ne miekkoset vaan silti itteä kiinnostaa t 86

En tiedä mikä sinulla on päässä vinksallaan, mutta olkoot niin. Ehkäpä joskus paranet.

Vierailija
109/146 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nähdä livenä ne paskapäiset naiset jotka näitä aina alapeukuttavat ja yrittävät hukuttaa totuuden. Mitään eivät uskalla kommentoida paitsi jotain "inseli sitä inseli tätä" juttua ja alapeukuttamaan, kun eivät keksi totuudelle vasta-argumenttia.

Ei kukaan tuon totuudellisuutta kiellä. Siihen kuuluu myös se, että kyseessä on paska diilii. Paskaa, tylsää seksiorjuutta vuodesta toiseen. Steroidit ja niiden ongelmat siihen päälle. Mies kukkoilee alfana, kun itse olet lääkitty hedelmättömäksi mälliämpäriksi. Kuka hullu tuollaiseen suostuu, ellei palkinto ole jotain todella arvokasta?

Ei tuo trauma päässäni asu vaan miesväestössä ja kulttuurissa. Asuisikin vain päässäni niin ongelma olisi korjattu jo ajat sitten.

Vierailija
110/146 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiempi pohdiskelija 86 miettii, että ite oon kyllä vähä foliohattuillut että kenties naisen lähestyminen miestä ei oo kenties ees plussa. Muutama kaverimies on sanonu mulle noin. Noh teki mitä hyvänsä niin ei tunnu mikään auttavan vaikka itellä onkin illuusio että voisin jotenkin vaikuttaa

Miehen mielestä on plussa jos naisella isot rinnat (mutta mies ei ole vauva!), nainen on karvaton ja polvilumpioton kuin vauva (mutta tämä ei ole pedoa!) Ja maksaa puolet kuluista kuten mies ja haluaa panna koko ajan (mutta tämä ei ole homoa!)

Se pitää varmaan juoda taas kuppi teetä.

Annaaliobsessiota unohtamatta :D ei siinä mut kyl ne miekkoset vaan silti itteä kiinnostaa t 86

En tiedä mikä sinulla on päässä vinksallaan, mu

Sanontahan on että hullut pnee parhaiten, ite en varmaan tarpeeks hyvin että pääsis parisuhteeseen. Lopetin kyllä jo hyvissä ajoin uskomasta että mulle kävis niinkin satumaisesti että yhdestä illasta kehittyisi suhde. Monilla kuitenkin tollanen toimii :( Pitääkö mainita itsestäänselvyys myös että nk pihtaamista olen myös kokeillut t 86

Vierailija
111/146 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan tuon totuudellisuutta kiellä. Siihen kuuluu myös se, että kyseessä on paska diilii. Paskaa, tylsää seksiorjuutta vuodesta toiseen. Steroidit ja niiden ongelmat siihen päälle. Mies kukkoilee alfana, kun itse olet lääkitty hedelmättömäksi mälliämpäriksi. Kuka hullu tuollaiseen suostuu, ellei

Sun ongelmat löytyy vain ja ainoastaan peilistä ja mikään määrä tota säälittävää nillitystä täällä palstalla ei muuta sitä.

Vierailija
112/146 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma paradoksi kun miehiä on tinderissä 80% ja naisia 20%, ja miehet jopa epätoivoisesti yrittävät löytää sieltä naista.

Vaikka kyllähän tähän on vastaus tiedossa; Naiset ulisevat kun tason 3-5 nainen ei kelpaa parisuhteeseen 8-10 miehen kanssa...Eli sama kuin AINA; Naiset tavoittelevat vain miesten 5% parhaimmistoa omasta tasosta riippumatta ja ignooraavat muut miehet.

Vierailija
113/146 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma paradoksi kun miehiä on tinderissä 80% ja naisia 20%, ja miehet jopa epätoivoisesti yrittävät löytää sieltä naista.

Vaikka kyllähän tähän on vastaus tiedossa; Naiset ulisevat kun tason 3-5 nainen ei kelpaa parisuhteeseen 8-10 miehen kanssa...Eli sama kuin AINA; Naiset tavoittelevat vain miesten 5% parhaimmistoa omasta tasosta riippumatta ja ignooraavat muut miehet.

Naiset eivät ulise ja toiseksi jos siellä on 20 naista ja 80 miestä, niin mistä päästä ne 20 naista alkaa sitä miestä etsimään? Pohjalta vai kärjestä? Se on selvää että ne 40 huonointa jää ilman.

Vierailija
114/146 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä noiden artikkelin naisten kanssa. Miehillä tuntuu olevan runsaasti valinnanvaraa naisissa deittiäpissä ollessa.

Jep! Se, että Tinderissä 80% on miehiä, kertoo siitä huikaisevan suuresta valinnanvarasta, joka miehillä siellä on.

Vierailija
115/146 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä noiden artikkelin naisten kanssa. Miehillä tuntuu olevan runsaasti valinnanvaraa naisissa deittiäpissä ollessa.

Niin, *hyvätasoisilla* miehillä jotka ovat fyysisesti komeita ja joilla on pinkka kunnossa. Tosin usein riittää jo ihan se että on komeakasvoinen ja pitkä.

Itse olen rumahko 39v mies ja olen käyttänyt Tinderiä siitä asti Helsingissä kun sovellus tuli markkinoille eli olin silloin parikymppinen.

En ole saanut kertaakaan edes treffejä aikaan ja matcheja on tullut tänä aikana yhteensä ehkä 10-15. Niistä tasan yksi on vastannut takaisin kun olen tervehtinyt, mutta sekin jäi parin päivän virtuaalijuttelun tasolle.

Miksi siis yhänäytät Tinderiä? 19  vuotta ja saldo 0.

Vierailija
116/146 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Jep! Se, että Tinderissä 80% on miehiä, kertoo siitä huikaisevan suuresta valinnanvarasta, joka miehillä siellä on.

Miksi siis miehet käyttävät sitä?

Vierailija
117/146 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Miksi siis miehet käyttävät sitä?

Deittailu on siirtynyt yhä enenevässä määrin nettiin. Naiset myös yleensä korostavat sitä, etteivät halua miehiltä lähestymisiä julkisilla paikoilla. Eli jos ei tyyliin opiskeluaikoina löytynyt kumppania, niin ei vaihtoehtoja hirveästi ole.

Vierailija
118/146 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen puhutaan siitä verrattain pienestä porukasta, joiden ympärillä nuo deittisovellukset pyörivät. Kirjaimellisesti tappelette niiden samojen tyyppien huomiosta koko ajan. Teitä pyöritetään kuin pässiä narussa ja te vieläpä kannustatte siihen. Kunnes jäätte täysin yksin ja alatte valittamaan, kuinka "kaikki ovat sikoja". Te niitä aikoja palvotte. Saatte mitä ansaitsette.

Ehkä se on myös mitä haluamme. Moni mies ei tunnu tajuavan, että parisuhde ei ole naiselle mikään erityinen nautinto.

Moni nainen tekee parisuhteesta miehelle helvetin

Helvetti seuraa sotivaa sukupuolta. Joissakin yksiöissä tapetaan tai simuloidaan sitä sekä r aiskauksia, toisissa silitetään kissoja ja

Lapsenraiskaajat 99 % miehiä.

Vierailija
119/146 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Edelleen kiinnostaa, mutta miehet eivät halua aviota vaan 50/50 s eksiorjuuden. Tavismiehet haluavat "parisuhteen", vaikka eivät ole millään tavalla naisille nautinnollisia.

Velvollisuusliitto on ihan ok. Mies elättäää, nainen kasvattaa lasta. S eksiorjuus ei kuulu järkiliittoihin. Jos ette pysty kasvamaan pippelienne yläpuolelle niin sitten jäätte ilman ja se siitä."

Taidat olla itse sellainen, joka haluaa orjan...

Olen ihan tyytyväinen ilman miestä ja lasta. Jos sijoitan itse, sijoitan naisena (ja äitinä) lapseen. Tämä ei vaadi yhtäkään seksiä, joten miesten jatkuvat ja toistuvat seksivaatimukset ovat melko utopistisia itselleni.

Lopettaisin sitten tuon lapsellisen valituksesi siitä, että mies haluaa itselleen vain orjan. Edes sen lapsesi takia, jos et muuten. Lapsesi huomaa asenteesi ja omaksuu sen automaattisesti. Ellet opeta häntä paremmin. Siirtäisit omat traumasi vain eteenpäin.

Vierailija
120/146 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska  se karusellimies ei tietekään halua vakiintua

ja koska narsistiprinsessa ei tietenkään voi myöntää valitsevansa aina sen  karusellimiehen

on taaskin jokainen vastaus valehtelua,kieroilua ja vääristelyä.