Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä ohut meikkivoide

Vierailija
20.03.2025 |

Kokeiltu on jo missha perfect cover, lumene cc-voide ja parhaimpana mutta ylivoimaisesti kalleimpana chanelin water fresh tint. Olisiko suosituksia? Tuo chanelin on ihana mutta kallis ja vaikea löytää mistään, olisiko muita samantyyppisiä vähän edullisempia? 

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vastannut, että Lumene Invisible Illumination Instant Glow sävyvoide, mutta näköjään tuota ei enää valmisteta!?

Vierailija
42/69 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoitan meikkivoidetta kosteusvoiteeseen. Maybelline fit. Kevyt tuntuma ja lopputulos 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erborian CC

Biotherm BB

Tirtir

Erborian CC, en käytä enää muita. Itsellä sävy clair, on siis putkilossa valkoista mutta muuntuu oman ihon sävyn mukaan.

Vähän sudin lisäksi meikkipuuteria, (tällä hetkellä Clinique) otsaan, nenään, nenän ympärille ja leukaan.

Jos haluat vertailua hyvin kevyistä mutta sävyttävistä, laita Youtubeen hakusanoiksi tinted moisturizer. Pilvin pimein vertailuja, mikä on paras, tietysti testaajan omien mieltymysten mukaan. Mutta kyllä aika monella testaajalla ne huiput näkyy erottuvan samoista tuotteista.

Vierailija
44/69 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kokeeksi tuota Erborianin cc-voidetta sokkarilta. Ei olisi kannattanut, ei ollut minulle sopiva. Clair sävy (ilmeisesti vaalein) on liian tumma ja tekee tosi mattapintaisen, liian meikatun näköisen ihon. Kai se on vaan uhrattava se n.70€ siihen chaneliin. Toki jos joku joka on käyttänyt tuota water fresh tintiä ja tietää sille edullisemman, samantapaisen lopputuloksen antavan vaihtoehdon niin saa suositella! 

ap

Vierailija
45/69 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klairs illuminating supple blemish cream on parasta mitä olen käyttänyt. Olen melko vaaleaihoinen, herkkä sekaiho. Se on todella riittoisaa, koska kerralla tarvitsee vain hyvin pienen määrän.

Vierailija
46/69 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkivoiteen käyttö tyhmää. Sottaa vaatteet, tuntuu omituiselta kasvoilla. Naama näyttää pulleammalta, luonnottoman väriseltä ja kiiltävältä. Turhaa vaivaa ja rahan menoa.

En tiedä näyttääkö pulleammalta, mutta tulee kyllä olo että äkkiä naamapesulle! Puhdas naama on ihana!

Vierailija
47/69 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tykästyny bareMineralsin puuterimaiseen meikkivoiteeseen. Kaikki nestemäiset on tuntuneet inhottavilta kasvoilla.

Sama. Itsellä iho rasvoittuu ja ainoa konsti pitää se freesin näköisenä meikattuna on hyvä rasvaa blokkaava pohjustusvoide (Smashbox control) ja puuterimainen öljyä itseensä imevä ihomeikki. Sekoitan Bare Mineralsin ja Uoga Uogan meikkipohjia kun noin saan täydellisen värin ja koostumuksen. Uoga Uoga on "kuivin" kaikista näistä ja Bare Minerals tietyllä tavalla rasvaisempi, tosin rasvainen on ehkä vähän väärä termi.

Vierailija
48/69 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän Lumenen sävytettyä seerumia, "Lumene invisible illumination instant glow beauty serum". Riittää oikein hyvin mulle. 

Instassa "kimlightupyourface" neuvoo, miten vanhenevalle iholle käytetään vain yhtä tuotetta per kohta.... eli ei laiteta poskipunan tai varjostavan tuotteen alle mitään meikkivoiteita jne. Kaikki tuotteet voidemaisia. Tästä on ollut mulle paljon apua vanhenevan ihon meikkaukseen.

n53

Vierailija
49/69 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosmetologini mukaan ihotyypit on vähän harhaanjohtavia. Itselläni oli kuiva iho ennen kuin aloin nauttimaan helokkiöljyä ja muutin ihonhoitoni kokonaan. Ei ole kuiva enää. 

Hei haluaisirko kertoa, että miten muutit ihonhoitoasi ja sait kuivuuden pois? 

Itselläni kuiva iho ja tuntuu ettei mikään auta..

50/69 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös olut tuo Chanelin meikkivoide!!!

Testaa uusi Lumenen seerumimeikkivoide tai Clarins skin Illusion meikkivoide.

Vierailija
51/69 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Lumenen seerumimeikkivoide. Se on hyvä, ei jää maskiksi naamalle tai vetäydy uurteisiin. Sopii hyvin mun 35 vuotiaalle naamalle.

Vierailija
52/69 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkään ollut vain Eila Hellgrenin hyvin ohut meikkivoide, siitä en luovu. Saa Itiksestä.

Vierailija
53/69 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Minulla on myös olut tuo Chanelin meikkivoide!!!

Testaa uusi Lumenen seerumimeikkivoide tai Clarins skin Illusion meikkivoide.

Se chanelin on kyllä hyvä. Yritän jotenkin käyttää tuon erborianin loppuun, kun tuli ostettua ja oli kumminkin suht kallis. Pitää kokeilla blendata vaikka päivävoiteella tai tuohon chanelin sekaan kun sitä on vielä jäljellä tms jos sävy istuisi sitten paremmin. Ap

Vierailija
54/69 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
55/69 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://fi.lumene.com/products/8326000

Siirryin tuohon n.1kk sitten, käytin vuosien ajan Lumenen CC-voidetta.

Ihoni tasainen ja ongelmaton 40+v iho, hieman kuivuuteen taipuvainen, ei ryppyjä.

Vierailija
56/69 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kosmetologini mukaan ihotyypit on vähän harhaanjohtavia. Itselläni oli kuiva iho ennen kuin aloin nauttimaan helokkiöljyä ja muutin ihonhoitoni kokonaan. Ei ole kuiva enää. 

Hei haluaisirko kertoa, että miten muutit ihonhoitoasi ja sait kuivuuden pois? 

Itselläni kuiva iho ja tuntuu ettei mikään auta..

Olen eri, mutta minulla auttaa tämä, kun iho tuntuu olevan hyvin kuiva https://www.yliopistonapteekki.fi/avene-hydrance-boost-serum-30-ml-96205

Vierailija
57/69 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihoni tasainen ja ongelmaton 40+v iho, hieman kuivuuteen taipuvainen, ei ryppyjä.

Miten tuo eroaa lumenen cc:stä? 

itse käytän cc:tä, mutta siitä tulee aika pakkelinen olo.

Vierailija
58/69 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancomen värillinen kosteusvoide

Vierailija
59/69 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo eroaa lumenen cc:stä? 

itse käytän cc:tä, mutta siitä tulee aika pakkelinen olo.

Olen huomannut koostumuksessa eroa vs CC, on hieman "ohuempaa" ja ennenkaikkea antaa nimensä mukaisesti hieman sellaista kuultavuutta/hohtoa iholle. Pieni miinus hajusta joka hieman pistävä/terävä, mutta ei sitä huomaa kuin siinä iholle levittämishetkessä. Tykkään kovasti, käytössä 2 sävyä eli 1,5 Fair ja nyt ostin nro2 joka aavistuksen tummempi ihan ihon kevät/kesäauringon päivettävän vaikutuksen iholle. Alla Aco:n sun face fluid mattifying sk50+ kasvovoide jota käyttänyt aamuisin kasvoilleni vuosien ajan ajanjaksolla maaliskuu-syyskuu.

Vierailija
60/69 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 57/59 lisää, että itse en CC:stä saanut pakkelista oloa, toisaalta annosmääräkin ollut tosi pieni mitä "tarvinnut" laittaa, ei edes puolikas teelusikallinen koko kasvoille leuka-alueen alle häivyttäen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan