Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä ohut meikkivoide

Vierailija
20.03.2025 |

Kokeiltu on jo missha perfect cover, lumene cc-voide ja parhaimpana mutta ylivoimaisesti kalleimpana chanelin water fresh tint. Olisiko suosituksia? Tuo chanelin on ihana mutta kallis ja vaikea löytää mistään, olisiko muita samantyyppisiä vähän edullisempia? 

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maybelline Superstay 24h skin tint

Vierailija
2/69 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bb-voide

Vierailija
4/69 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bb-voide

Mikä niistä?

Vierailija
5/69 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bb-voide

Mikä niistä?

Aco apteekista 

Vierailija
6/69 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän IT Cosmeticsin meikkivoiteita. 

Vierailija
7/69 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tykästyny bareMineralsin puuterimaiseen meikkivoiteeseen. Kaikki nestemäiset on tuntuneet inhottavilta kasvoilla.

Vierailija
8/69 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on IT Cosmeticsin CC-voide ja sitä ei kyllä voi sanoa kevyeksi.

Vierailija
9/69 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tykästyny bareMineralsin puuterimaiseen meikkivoiteeseen. Kaikki nestemäiset on tuntuneet inhottavilta kasvoilla.

Tai en tiedä miksi sitä kuuluisi kutsua, kun ei ole voidemainen. Meikkipuuteri, joka ei kuitenkaan ole viimeistelypuuteri, vaan meikkivoiteen korvaaja. 😁

Vierailija
10/69 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tykännyt Lumenesta. Maybelline ja Loreal liian paksuja, samoi IT-cosmeticsin BB. Yksi hyvä on ollut Dermosilin BB eikä kallis ja vielä parempi heidän 1 in one sävyttävä päivävoide. Itse toivoisin vielä ohuempaa ja peittävää. Tykästyin ijuuri Essencen mousseen. Ei ole litku, mutta levittyy yllättävän kivasti ja ohuesti märällä meikkisienellä ja halpa kuin mikä. 

Vierailija
11/69 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää aiheutti mulle finnejä. Lily lolo ei. 

Vierailija
12/69 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai en tiedä miksi sitä kuuluisi kutsua, kun ei ole voidemainen. Meikkipuuteri, joka ei kuitenkaan ole viimeistelypuuteri, vaan meikkivoiteen korvaaja. 😁

Käytin tätä vuosia mutta kun ikää tuli yli 40 piti lopettaa koska se vanhensi ihoa. Korosti pieniä ryppyjä silmien ympärillä ja kasvot oli jotenkin tunkkaisen näköiset. Vaihdoin sitten noihin ohuisiin nestemäisiin jotka käy paremmin. 

Vierailija
13/69 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tykännyt Lumenesta. Maybelline ja Loreal liian paksuja, samoi IT-cosmeticsin BB. Yksi hyvä on ollut Dermosilin BB eikä kallis ja vielä parempi heidän 1 in one sävyttävä päivävoide. Itse toivoisin vielä ohuempaa ja peittävää. Tykästyin ijuuri Essencen mousseen. Ei ole litku, mutta levittyy yllättävän kivasti ja ohuesti märällä meikkisienellä ja halpa kuin mikä. 

Dermosilin 2 in 1 piti sanoa. 

Vierailija
14/69 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oriflame THE ONE A-Z Cream on aika ohutta. Tasoittaa ja on luonnollisen näköinen iho. Aika hyvä.

Vierailija
15/69 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytin tätä vuosia mutta kun ikää tuli yli 40 piti lopettaa koska se vanhensi ihoa. Korosti pieniä ryppyjä silmien ympärillä ja kasvot oli jotenkin tunkkaisen näköiset. Vaihdoin sitten noihin ohuisiin nestemäisiin jotka käy paremmin. 

Käytitkö nimenomaan sitä originaalia? Mä oon yhdistäny sen siihen hehkua antavaan primeriin niin hyvin on toistaiseksi toiminut, eikä ole kertynyt alkaviin juonteisiin. Mutta sama tuote ei toimi kaikilla ja riippuu siitäkin, mitä kasvotuotteita käyttää meikin alla. 😊

N32

Vierailija
16/69 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytitkö nimenomaan sitä originaalia? Mä oon yhdistäny sen siihen hehkua antavaan primeriin niin hyvin on toistaiseksi toiminut, eikä ole kertynyt alkaviin juonteisiin. Mutta sama tuote ei toimi kaikilla ja riippuu siitäkin

Joo, uskoisin. 

Vierailija
17/69 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essence mousse, edullinen ja hyvä. 

Vierailija
18/69 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Essence mousse, edullinen ja hyvä. 

Jos on vähänkään kuiva iho, niin tämä ei kyllä toimi. Lopputulos myös puuterimaaisen matta ja iho näyttää elottomalta.

Vierailija
19/69 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää aiheutti mulle finnejä. Lily lolo ei. 

Voisin testata piruuttani tätäkin merkkiä. 😊👌

Vierailija
20/69 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ei kyllä ole kovin kevyitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme