Hyvä ohut meikkivoide
Kokeiltu on jo missha perfect cover, lumene cc-voide ja parhaimpana mutta ylivoimaisesti kalleimpana chanelin water fresh tint. Olisiko suosituksia? Tuo chanelin on ihana mutta kallis ja vaikea löytää mistään, olisiko muita samantyyppisiä vähän edullisempia?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Bb-voide
Mikä niistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bb-voide
Mikä niistä?
Aco apteekista
Minä käytän IT Cosmeticsin meikkivoiteita.
Mä oon tykästyny bareMineralsin puuterimaiseen meikkivoiteeseen. Kaikki nestemäiset on tuntuneet inhottavilta kasvoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on IT Cosmeticsin CC-voide ja sitä ei kyllä voi sanoa kevyeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tykästyny bareMineralsin puuterimaiseen meikkivoiteeseen. Kaikki nestemäiset on tuntuneet inhottavilta kasvoilla.
Tai en tiedä miksi sitä kuuluisi kutsua, kun ei ole voidemainen. Meikkipuuteri, joka ei kuitenkaan ole viimeistelypuuteri, vaan meikkivoiteen korvaaja. 😁
Mä oon tykännyt Lumenesta. Maybelline ja Loreal liian paksuja, samoi IT-cosmeticsin BB. Yksi hyvä on ollut Dermosilin BB eikä kallis ja vielä parempi heidän 1 in one sävyttävä päivävoide. Itse toivoisin vielä ohuempaa ja peittävää. Tykästyin ijuuri Essencen mousseen. Ei ole litku, mutta levittyy yllättävän kivasti ja ohuesti märällä meikkisienellä ja halpa kuin mikä.
Vierailija kirjoitti:
Tää aiheutti mulle finnejä. Lily lolo ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai en tiedä miksi sitä kuuluisi kutsua, kun ei ole voidemainen. Meikkipuuteri, joka ei kuitenkaan ole viimeistelypuuteri, vaan meikkivoiteen korvaaja. 😁
Käytin tätä vuosia mutta kun ikää tuli yli 40 piti lopettaa koska se vanhensi ihoa. Korosti pieniä ryppyjä silmien ympärillä ja kasvot oli jotenkin tunkkaisen näköiset. Vaihdoin sitten noihin ohuisiin nestemäisiin jotka käy paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tykännyt Lumenesta. Maybelline ja Loreal liian paksuja, samoi IT-cosmeticsin BB. Yksi hyvä on ollut Dermosilin BB eikä kallis ja vielä parempi heidän 1 in one sävyttävä päivävoide. Itse toivoisin vielä ohuempaa ja peittävää. Tykästyin ijuuri Essencen mousseen. Ei ole litku, mutta levittyy yllättävän kivasti ja ohuesti märällä meikkisienellä ja halpa kuin mikä.
Dermosilin 2 in 1 piti sanoa.
Oriflame THE ONE A-Z Cream on aika ohutta. Tasoittaa ja on luonnollisen näköinen iho. Aika hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytin tätä vuosia mutta kun ikää tuli yli 40 piti lopettaa koska se vanhensi ihoa. Korosti pieniä ryppyjä silmien ympärillä ja kasvot oli jotenkin tunkkaisen näköiset. Vaihdoin sitten noihin ohuisiin nestemäisiin jotka käy paremmin.
Käytitkö nimenomaan sitä originaalia? Mä oon yhdistäny sen siihen hehkua antavaan primeriin niin hyvin on toistaiseksi toiminut, eikä ole kertynyt alkaviin juonteisiin. Mutta sama tuote ei toimi kaikilla ja riippuu siitäkin, mitä kasvotuotteita käyttää meikin alla. 😊
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytitkö nimenomaan sitä originaalia? Mä oon yhdistäny sen siihen hehkua antavaan primeriin niin hyvin on toistaiseksi toiminut, eikä ole kertynyt alkaviin juonteisiin. Mutta sama tuote ei toimi kaikilla ja riippuu siitäkin
Joo, uskoisin.
Essence mousse, edullinen ja hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Essence mousse, edullinen ja hyvä.
Jos on vähänkään kuiva iho, niin tämä ei kyllä toimi. Lopputulos myös puuterimaaisen matta ja iho näyttää elottomalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää aiheutti mulle finnejä. Lily lolo ei.
Voisin testata piruuttani tätäkin merkkiä. 😊👌
Vierailija kirjoitti:
Ne ei kyllä ole kovin kevyitä.
Maybelline Superstay 24h skin tint