Hyvä ohut meikkivoide
Kokeiltu on jo missha perfect cover, lumene cc-voide ja parhaimpana mutta ylivoimaisesti kalleimpana chanelin water fresh tint. Olisiko suosituksia? Tuo chanelin on ihana mutta kallis ja vaikea löytää mistään, olisiko muita samantyyppisiä vähän edullisempia?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Ja 57/59 lisää, että itse en CC:stä saanut pakkelista oloa, toisaalta annosmääräkin ollut tosi pieni mitä "tarvinnut" laittaa, ei edes puolikas teelusikallinen koko kasvoille leuka-alueen alle häivyttäen.
Miksi sitten vaihdoit cc:n ja tykkäät tuosta meikkivoiteesta enemmän? Hehkun vuoksiko?
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän IT Cosmeticsin meikkivoiteita.
Laitoin juuri aamulla IT cosmeticsin glow meikkivoidetta kevyen kerroksen ja tällä tavalla laitettuna ainakin hyvä. Laitoin muunkin meikin nestemäisenä, sopii jotenkin paremmin jo hieman rypistyneelle iholle.
N32
Juuri ap:n hakeman meikkivoiteen ominaisuudet täyttää Cliniquen even better glow.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja 57/59 lisää, että itse en CC:stä saanut pakkelista oloa, toisaalta annosmääräkin ollut tosi pieni mitä "tarvinnut" laittaa, ei edes puolikas teelusikallinen koko kasvoille leuka-alueen alle häivyttäen.
Miksi sitten vaihdoit cc:n ja tykkäät tuosta meikkivoiteesta enemmän? Hehkun vuoksiko?
Halusin vaihtelua ja hieman ohuemman ja levittyvämmän koostumukseltaan+tuo luvattu "glow".
-57/59-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tykästyny bareMineralsin puuterimaiseen meikkivoiteeseen. Kaikki nestemäiset on tuntuneet inhottavilta kasvoilla.
Tai en tiedä miksi sitä kuuluisi kutsua, kun ei ole voidemainen. Meikkipuuteri, joka ei kuitenkaan ole viimeistelypuuteri, vaan meikkivoiteen korvaaja. 😁
Käytin tätä vuosia mutta kun ikää tuli yli 40 piti lopettaa koska se vanhensi ihoa. Korosti pieniä ryppyjä silmien ympärillä ja kasvot oli jotenkin tunkkaisen näköiset. Vaihdoin sitten noihin ohuisiin nestemäisiin jotka käy paremmin.
Sama homma, vuosia toimi hyvin mutta 40+ alkoi kertyä pahasti juonteisiin. Ilman meikkiä näytän ihan hyvältä. Jos jotain laittautumista tarvitsee, Madaran CC-voide on ok.
Diorin forever skin glow, ihan paras. Kätevä pumppupullo ja riittoisa. Ihanan kuulas iho tulee, tästä en luovu.
Merodan ihon sävyyn mukautuva meikkivoide
Ok, kiitti. Tuo voisi olla kokeilemisen arvoista. Cc on hyvää, mutta näin keväällä tuntuu kovin meikatulta. Kesäisin käytän sävytettyä päivävoidetta, mutta vielä ei ole kesä.
tiedätkö, miten tuo meikkivoide eroaa lumenen seerumimeikkivoiteesta?