Hyvä ohut meikkivoide
Kokeiltu on jo missha perfect cover, lumene cc-voide ja parhaimpana mutta ylivoimaisesti kalleimpana chanelin water fresh tint. Olisiko suosituksia? Tuo chanelin on ihana mutta kallis ja vaikea löytää mistään, olisiko muita samantyyppisiä vähän edullisempia?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Essence mousse, edullinen ja hyvä.
Jos on vähänkään kuiva iho, niin tämä ei kyllä toimi. Lopputulos myös puuterimaaisen matta ja iho näyttää elottomalta.
Joo iho kantsii hoitaa kuntoon eli happokuoria ja kosteuttaa seerumilla ja kosteusvoiteella. Ja märkä meikkisieni ehdoton levitykseen. Ja se taputellaan kevyesti, ei vedellä.
N44
Jos ihotyyppi on kuiva, tämä tuote ei ole sopiva. Kuivalle ihotyypille on paljon parempia nestemäisiä vaihtoehtoja.
Kolmekymppisenä käytin estee lauderin double wearia, sitähän kehutaan paljon.
nyt vanhenevalle iholle on ollut vaikea löytää. Kaikki tuntuvat kuivuvan iholle, viimeisin kallis hutiostos on armani. Sitten ostin lumenen cc:n ja se on ollut ylivoimainen.
oletko varma, ettei sävytetty päivävoide riitä. Estee lauderin day wear on tosi hyvä, käytän sitä kesäisin. Sopii kaikille ihosävyille, tasoittaa ihon värin.
Mulla on hankala iho löytää meikkivoidetta kun kaikki meikkivoiteet näyttää keltaiselta ihoa vasten ja paakkuuntuu
Sitten kokeilin ihan huvikseen sekottaa vihreää punaisuutta poistavaa voidetta (apteekki) ja meikkivoidetta. Levitin kasvoille ja se on täydellinen. Ohut kerros eikä paakkuunnu. Sopii täydellisesti ihon värin kanssa
Suosittelen kokeilemaan
Lumene cc - tekee naamion ihon pinnalle, on jotekin tosi kuiva 40+ iholle. Joku seerumimeikkivoide on ohkasin, en osaa suositella merkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hankala iho löytää meikkivoidetta kun kaikki meikkivoiteet näyttää keltaiselta ihoa vasten ja paakkuuntuu
Sitten kokeilin ihan huvikseen sekottaa vihreää punaisuutta poistavaa voidetta (apteekki) ja meikkivoidetta. Levitin kasvoille ja se on täydellinen. Ohut kerros eikä paakkuunnu. Sopii täydellisesti ihon värin kanssa
Suosittelen kokeilemaan
Ja merkki oli?
Meikkivoiteen käyttö tyhmää. Sottaa vaatteet, tuntuu omituiselta kasvoilla. Naama näyttää pulleammalta, luonnottoman väriseltä ja kiiltävältä. Turhaa vaivaa ja rahan menoa.
Ainoa, joka mulla ei paakkuunnu, hilseile, mene juonteisiin jne on Clarinsin Skin Illusion. Hintavampi kuin markettituotteet, mutta pullo kestää kauan. En käytä enää mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
nyt vanhenevalle iholle on ollut vaikea löytää. Kaikki tuntuvat kuivuvan iholle, viimeisin kallis hutiostos on armani. Sitten ostin lumenen cc:n ja se on ollut ylivoimainen.
oletko varma, ettei sävytetty päivävoide riitä. Estee lauderin day wear on tosi hyvä, käytän sitä kesäisin. Sopii kaikille ihosävyille, tasoittaa ihon värin.
Sen verran epätasaisen värinen iho että sävytetty päivävoide ei oikein riitä.
Vierailija kirjoitti:
Meikkivoiteen käyttö tyhmää. Sottaa vaatteet, tuntuu omituiselta kasvoilla. Naama näyttää pulleammalta, luonnottoman väriseltä ja kiiltävältä. Turhaa vaivaa ja rahan menoa.
Niin. Kuvasit juuri huonon meikkivoiteen tai väärin käytetyn voiteen.
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihotyyppi sulla on? Ajattelin ostaa tuon Lumen CC voiteen ja mietin käykö se kuivalle iholle.
Jos haluat kevyemmän tuotteen kuin Missha perfect cover, niin kokeile Purito cica clearing bb.
Missha oli mun makuun liian paksua jankkia jo useampi vuosi sitten, kun iho oli tosi sileä. Nyt oon 33v ja yleisesti ottaen on hyvä iho, mutta tarvii paljon kosteutusta ja paksummat meikkivoiteet näyttää kököltä. Toi Purito on melko kevyt ja nestemäinen, levitän hyvin ohuesti ja on luonnollisen näköinen.
Lumene Blur on minulle paras. Yllättäen värisävy 1,5 sopii parhaiten kalmankalpealle iholleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen kokeilemaan
Ja merkki oli?
Lumenen Meikkivoide + eucerin anti redness voide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihotyyppi sulla on? Ajattelin ostaa tuon Lumen CC voiteen ja mietin käykö se kuivalle iholle.
Sekaiho, mutta talvella kuivahtamaan päin. Kostutan sitä tosi paljon talvella seerumeilla. Mutta minulla cc on toiminut silloinkin, kun iho on ollut kuivahko. Armani ei toiminut kuivalla lainkaan.
cc on mielestäni aika paksuhko, ei mikään vetinen voide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tykästyny bareMineralsin puuterimaiseen meikkivoiteeseen. Kaikki nestemäiset on tuntuneet inhottavilta kasvoilla.
Tai en tiedä miksi sitä kuuluisi kutsua, kun ei ole voidemainen. Meikkipuuteri, joka ei kuitenkaan ole viimeistelypuuteri, vaan meikkivoiteen korvaaja. 😁
Käytin tätä vuosia mutta kun ikää tuli yli 40 piti lopettaa koska se vanhensi ihoa. Korosti pieniä ryppyjä silmien ympärillä ja kasvot oli jotenkin tunkkaisen näköiset. Vaihdoin sitten noihin ohuisiin nestemäisiin jotka käy paremmin.
46 v täällä. Käytän nykyään pelkästään Lumenen Blur Longwear primeria, joka on kokonaan läpikuultava, ja peitän ihon mahdolliset virheet Macin korjauskynällä tai peitevoiteella.
En ole löytänyt tarpeeksi ohutta meikkivoidetta enkä oikeastaan enää etsikään. Jos Jones Road tulisi johonkin kivijalkaan, saattaisin testata, mutta sokkona en viitsi tilata.
Vierailija kirjoitti:
Lihavoinnin käyttö tyhmää. Pilaa tekstin, näyttää omituiselta ruudulla. Teksti näyttää pulleammalta, luonnottoman väriseltä ja kiiltävältä. Turhaa vaivaa ja provokaatiota.
Minulla Cliniquen Even Better SPF15. Kevyt, nestemäinen ja imeytyy hyvin, mutta tosi pieni määrä riittää. Kestää myös päivän, vaikka 55 ikäisenä iho on ongelmaisesti sekä rasvainen että rypistynyt. Tuo vähän tasoittaa ihon väriäkin ja kevyt aurinkosuoja. Minä tykkään, your mileage may vary.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Essence mousse, edullinen ja hyvä.
Jos on vähänkään kuiva iho, niin tämä ei kyllä toimi. Lopputulos myös puuterimaaisen matta ja iho näyttää elottomalta.
Joo iho kantsii hoitaa kuntoon eli happokuoria ja kosteuttaa seerumilla ja kosteusvoiteella. Ja märkä meikkisieni ehdoton levitykseen. Ja se taputellaan kevyesti, ei vedellä.
N44
Jos ihotyyppi on kuiva, tämä tuote ei ole sopiva. Kuivalle ihotyypille on paljon parempia nestemäisiä vaihtoehtoja.
Kosmetologini mukaan ihotyypit on vähän harhaanjohtavia. Itselläni oli kuiva iho ennen kuin aloin nauttimaan helokkiöljyä ja muutin ihonhoitoni kokonaan. Ei ole kuiva enää.
N44