Onko tämä teidän mielestä reilu asia parisuhdemarkkinoilla? Minusta ei ole!
Jos ylipainoinen mies ei kelpaa naisille, miksi ylipainoinen nainen voisi vaatia itselleen huipputason miestä? Nykyään näkee jatkuvasti, kuinka naiset, jotka eivät itse panosta ulkonäköönsä tai elämäntapoihinsa, odottavat silti mieheltä rahaa, lihaksia ja statusta. Miehen pitää olla täydellinen, mutta naisen ei tarvitse tehdä mitään ansaitakseen saman tasoisen kumppanin. Tämä asetelma on täysin epäreilu. Jos haluaa jotain, pitää myös itse tarjota jotain vastineeksi. Jos mies joutuu kehittämään itseään, pitämään huolta kunnostaan ja menestymään elämässä saadakseen tasokkaan naisen, miksi naisen ei pitäisi tehdä samoin? Parisuhde ei voi olla yksipuolinen kauppa, jossa vain toinen osapuoli joutuu ponnistelemaan.
Kommentit (434)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarpeeksi kehittyneet robottinaiset ratkaisevat tämän ongelman tulevaisuudessa. Olen täysin tosissani. Ne yksinkertaisesti poistavat epätasavertaisuuden mikä liittyy seksuaalisuuteen sekä parisuhteisiin, ja vaikuttavat positiivisesti koko yhteiskuntaan.
Ei ole mitään taetta siitä että yksinäisillä miehillä olisi varaa niihin robotteihin.
Yksinäisellä jos kenellä on. Hänellä nääs on aikaa panostaa uraansa ja tilipussiinsa.
Paha panostaa, jos älykkyyden puute muodostaa pullonkaulan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarpeeksi kehittyneet robottinaiset ratkaisevat tämän ongelman tulevaisuudessa. Olen täysin tosissani. Ne yksinkertaisesti poistavat epätasavertaisuuden mikä liittyy seksuaalisuuteen sekä parisuhteisiin, ja vaikuttavat positiivisesti koko yhteiskuntaan.
Ei ole mitään taetta siitä että yksinäisillä miehillä olisi varaa niihin robotteihin.
Yksinäisellä jos kenellä on. Hänellä nääs on aikaa panostaa uraansa ja tilipussiinsa.
Sulla on erittäin ruusuinen kuva ihmisten taloudellisesta tilanteesta ja siitä, kuinka halvalla niitä robotteja saisi.
"Mutta jos miehellä on huonommat mahdollisuudet tulla onnelliseksi parisuhteen kautta, niin se ei haittaa yhtään, vaan pulinat pois?"
Sulla on tässä ihan ajatusvirhe taustalla, vai kuvitteletko tosiaan, että se olisi edes miehelle hyvä diili, mikäli nainen vain alkaisi parisuhteeseen hänen kanssaan. Vaikka tekisi sen pelkästään sen takia, että "parisuhdemarkkinat eivät olisi epäreilut"?
On siis huomattavasti reilumpaa, että vain toinen joutuu joustamaan omasta halustaan, eikä niin, että molemmat joutuu sitä tekemään. Kyllähän yksi onneton ja yksi onnellinen ihminen on parempi asia kuin onneton pariskunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sinäkö et ymmärrä eroa yhteiskunnan ja yksilön välillä? Yhteiskunnallinen tasa-arvo ei tarkoita sitä, että joku nainen yksilönä joutuisi jonkun inhomanasa jampan ra i s k aa maksi. "
Ymmärrän hyvin. Miksi olet noin kiinnostunut raiskaamisesta? Tuot sen esille jatkuvasti.
Sinähän se vaadit miehille sitä oikeutta.
Melkoinen mielikuvitus sinulla. Sinä olet ainoa, joka tuota jatkuvasti tuo esille.
Ihan tosissani en ymmärrä, mitä se sinuun ap vaikuttaa, mitä sellaiset naiset haluvat, joita sinä itse et kuitenkaan kelpuuta? Mariset siitä että lihavat ja rumat vaativat jotain, mutta mitä se sinua liikuttaa kun itse haluat jonkun missin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet, että mitä sellainen robo vois maksaa?
Vaikea sanoa kun en tiedä mitä tuo tarpeeksi kehittynyt kenellekin tarkoittaisi. Ilmeisesti alkuperäiselle kirjoittajalle jotain sellaista, mitä nyt ei vielä ole olemassa tai ainakaan massatuotannossa. Muutenhan nuo ongelmat olisi hänen logiikkansa mukaan jo ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
"Mutta jos miehellä on huonommat mahdollisuudet tulla onnelliseksi parisuhteen kautta, niin se ei haittaa yhtään, vaan pulinat pois?"
Sulla on tässä ihan ajatusvirhe taustalla, vai kuvitteletko tosiaan, että se olisi edes miehelle hyvä diili, mikäli nainen vain alkaisi parisuhteeseen hänen kanssaan. Vaikka tekisi sen pelkästään sen takia, että "parisuhdemarkkinat eivät olisi epäreilut"?
On siis huomattavasti reilumpaa, että vain toinen joutuu joustamaan omasta halustaan, eikä niin, että molemmat joutuu sitä tekemään. Kyllähän yksi onneton ja yksi onnellinen ihminen on parempi asia kuin onneton pariskunta.
No kun jurpåt miehet tyytyvät siihen, jonka saavat sitoutettua ja sitten vihaavat vaimojaan. Häntä ottaa päähän, etteivät naiset toimi samoin. Hän ei yksinkertaisuudessaan välitä siitä, miten nainen häneen suhtautuu, koska nainen on vain nais-esine. Jos se valittaa, ei tarvitse kuunnella vaan kuittaa nalkutuksena. Sulkee vaan korvansa ja silmänsä kaikelta epämiellyttävältä ja uhriutuu, jos nainen halusikin sitten talon tai muuta kallista tai laadukasta seksiä tai kieltäytyä paskasta seksistä.
Jos siihen robottiin tulis joku vika tai huoltokatko tms. niin se lentäis varmaan seinään ja alkais ulina ku mikään ei toimi. Sitten ei ois sitä robottiakaan.
Miten muuten nämä ulisijat selittävät ne Prisma -pariskunnat? Eli tavis taviksen kanssa. Onko käynyt mielessäkään, että he ovat ihastuneet toisiinsa, aloittaneet suhteen ja maksavat puolet ja puolet menoista? Kumpikaan ei ole millään pakolla kiinni toisessa.
Jos ap olet ylipainoinen mies, joka haluaisi saada itselleen kauniin ja hoikan naisen (oletan näin), suosittelen kovaa treeniä ja terveellistä ruokavaliota. Keskity omaan itseesi äläkä haukkumaan lihavia naisia.
Itse tykkään treenatuista ja fiksuista miehistä. Urheilen melkein joka päivä kovaa, syön hyvin terveellisesti ja olen opiskellut pitkälle ja teen kovasti töitä.
Ärsyttää tällainen valitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin uraansa panostava mies jolla ei ole lapsia on rahaa käytettäväksi. Nyky tinder aikakaudella monet miehet eivät löydä kumppania, joten he käyttävät rahaansa prostituoituihin ja ulkomaan reissuihin joissa valkoinen mies saa aivan eri tavalla huomiota mitä kotimaassaan. Tulevaisuudessa tarpeeksi kehittynyt tekoäly tarjoaa hauskaa seuraa ihan omalla äidinkielellä ja ulkonäkö on näillä täydellinen omaan makuunsa. Voit saada niin seksikkään ja kauniin kumppanin mitä ei voisi koskaan edes villeimmissä unelmissa kuvitella ja luonne + huumorintaju täysin yhteensopiva vielä. Tulevaisuus tuo ihanasti robottikumppaneita yksinäisille miehille ja maailma on tasa-arvoisempi paikka elää 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa kun en tiedä mitä tuo tarpeeksi kehittynyt kenellekin tarkoittaisi. Ilmeisesti alkuperäiselle kirjoittajalle jotain sellaista, mitä nyt ei vielä ole olemassa tai ainakaan massatuotannossa. Muutenhan nuo ongelmat olisi hänen logiikkansa mukaan jo ratkaistu.
No mutta sitten kun tulevat massatuotantoon niin niiden hinta laskee. Kysyntää ilmeisesti riittäisi, eli olisi niin sanotusti markkinarakoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikalailla normaali tilanne tuo koska naiset yliarvioivat tasonsa. Keskitason mies ei saa keskitason naista vaan keskitason mies joutuu tyytymään alhaisen tason naiseen.
T:keskitasonmies
Miten sinä määrittelet keskitason? Oletko koskaan tullut ajatelleeksi että SINÄ yliarvioit tasosi? Et. Siksi olet yksin.
Kskitason Palstamiehille kysymys: onko mielestänne esim. AKT:n nykyinen pomo keskitason mies? Millä perusteela juu ja millä ei?
Vierailija kirjoitti:
Jos siihen robottiin tulis joku vika tai huoltokatko tms. niin se lentäis varmaan seinään ja alkais ulina ku mikään ei toimi. Sitten ei ois sitä robottiakaan.
Miten muuten nämä ulisijat selittävät ne Prisma -pariskunnat? Eli tavis taviksen kanssa. Onko käynyt mielessäkään, että he ovat ihastuneet toisiinsa, aloittaneet suhteen ja maksavat puolet ja puolet menoista? Kumpikaan ei ole millään pakolla kiinni toisessa.
Muistatko sen seksinukkebordellin, missä miehet pahoinpitelivät nukkeja niin paljon, että niitä piti jatkuvasti huoltaa. Eli enemmän kuin todennäköistä on se, että tuota robottia hakattaisiin, revittäisiin ja kuristettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksei sillä yksinäisellä sitten ole oikeaa naista? Eihän naiset teidän mielestä välitä muusta kuin rahasta?
Vierailija kirjoitti:
Jos ap olet ylipainoinen mies, joka haluaisi saada itselleen kauniin ja hoikan naisen (oletan näin), suosittelen kovaa treeniä ja terveellistä ruokavaliota. Keskity omaan itseesi äläkä haukkumaan lihavia naisia.
Itse tykkään treenatuista ja fiksuista miehistä. Urheilen melkein joka päivä kovaa, syön hyvin terveellisesti ja olen opiskellut pitkälle ja teen kovasti töitä.
Ärsyttää tällainen valitus.
Ei, kun hän on normaalipainoinen mies, jota vi**ttaa se, etteivät normaalipainoiset naiset katso hänen suuntaansa vaan ainoastaan pullukat epätoivoiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikalailla normaali tilanne tuo koska naiset yliarvioivat tasonsa. Keskitason mies ei saa keskitason naista vaan keskitason mies joutuu tyytymään alhaisen tason naiseen.
Miten sinä määrittelet keskitason? Oletko koskaan tullut ajatelleeksi että SINÄ yliarvioit tasosi? Et. Siksi olet yksin.
Keskitasoinen olen koska olen keskituloinen, teen tavallista työtä ja koulutustasoni on amk. En ole erityisen komea enkä erityisen rumakaan vaan näytän tavalliselta. Olen keskitasoa koska olen keskiverto suomalainen mies. Keskitasoisena miehenä odotan että minulle kuuluu nainen joka on keskitasoa eli ihan ok näköinen ja muutenkin tavallinen nainen mutta ongelma piilee siinä että kyseisille naisille ei kelpaa mies joka on samaa tasoa.
Sinulle ei "kuulu" yhtään minkäänlaista naista. Etkä ole mikään "keskitason mies" noin vastenmielisellä ajatusmallilla.
Tavallinen suomalainen mies on 45-vuotias mukava ja kiltti sähkömies tai matematiikanopettaja, jolla on siististi leikatut hiukset.
Tavallinen suomalainen nainen on 45-vuotias mukava ja pyöreä lähihoitaja tai kaupankassa, jolla on 2 lasta.
Minäpä en kelpuuta pitkää tai hyvin toimeentulevaa miestä.
T. läskiakka