Onko tämä teidän mielestä reilu asia parisuhdemarkkinoilla? Minusta ei ole!
Jos ylipainoinen mies ei kelpaa naisille, miksi ylipainoinen nainen voisi vaatia itselleen huipputason miestä? Nykyään näkee jatkuvasti, kuinka naiset, jotka eivät itse panosta ulkonäköönsä tai elämäntapoihinsa, odottavat silti mieheltä rahaa, lihaksia ja statusta. Miehen pitää olla täydellinen, mutta naisen ei tarvitse tehdä mitään ansaitakseen saman tasoisen kumppanin. Tämä asetelma on täysin epäreilu. Jos haluaa jotain, pitää myös itse tarjota jotain vastineeksi. Jos mies joutuu kehittämään itseään, pitämään huolta kunnostaan ja menestymään elämässä saadakseen tasokkaan naisen, miksi naisen ei pitäisi tehdä samoin? Parisuhde ei voi olla yksipuolinen kauppa, jossa vain toinen osapuoli joutuu ponnistelemaan.
Kommentit (434)
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaisten kanssa miehet ovat ihan samoissa ongelmissa. Jos joku katutytön tasoinen ja elähtänyt kelpaa, niin ok ja onnea vaan. Mutta esim. Filippiineillä miehen pitää jo olla jotain, että saa naisen lähtemään Suomeen. Usein nämä miehet ovat heitä, jotka olisivat saaneet suomalaisenkin naisen. Ulkomaalaisen kanssa tulevat ne kulttuurierot siihen päälle.
Mutta jos natsaa niin mikäs siinä.
No, kyllä näillä luonnevikaisilla länsimaisilla miehillä on filippiiniläisiä puolisoja.
Vierailija kirjoitti:
"Tuo vaatii sitä, että valtio subventoi = verotetaan = tehdään tulonsiirtoja varakkailta köyhille. Se on reaalisosialismia,"
Puhdas kapitalismi ei toimi koskaan hyvin niin että mitään rajoja tai sääntöjä ei ole. Jo hyvin varhaisessa vaiheessa huomattiin että tarvitaan sääntöjä mm. monopoleja ja muita omaisuuden liiallisia keskittymiä vastaan koska ne itse asiassa tukahduttivat aidon ja reilun kilpailun.
Ihan samoin ilman mitään subventointia ihmisten lahjakkuusreservi jää vajaakäytölle ja itse asiassa lahjakkuuden määrä laskee.
On se noinkin, mutta nykyään on liikaa subventointia, ei liian vähän, kuten nämä mahdollisuuksien tasa-arvosta ja tuloerojen kasvoista öyhöttävät antaa ymmärtää. Tosiasiassa Suomessa on just liian vaikeaa vaurastua, ja se johtaa luontaisen verokertymän pienenemiseen. Ja sitten poliitikot sanoo, että nyt pitää nostaa veroja, että saadaan rahaa sinne ja tänne. Noidankehässä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tämän takia näiden ylijäämämiesten ketkä eivät kelpaa suomalaisille naisille, kannattaa suunnata ulkomaiden tarjonnan pariin."
Tuo perustuu ajatukselle että vaatimukset hyvälle parisuhteelle olisivat jotenkin matalammat ulkomaalaisen kumppanin kanssa. Mutta ei se niin mene. Muualta tulleiden kumppaniden kanssa solmitut liitot itse asiassa päättyvät eroon useammin kuin kotimaisten kumppanien kanssa solmitut koska ne ovat oikeasti vielä haastavampia suhteita kuin kahden samasta kulttuurista tulevan solmimat. On aivan samat vaatiumukset tunteille, välittämiselle, toisen kuuntelmiselle ja kunnioittamiselle mutta päälle tulevat vielä kulttuuriset haasteet.
En siis oikein ymmärrä neuvoa hakea ulkomailta siksi että täältä et saa. Jos on vaikeaa solmia hyvä suhde kotimaisen puolison kanssa niin ei se sen halpompaa ole ulkolaisenkaan kanssa.
Huomattavasti helpompaa on s
Päinvastoin, eksotiikka vähentää mielenkiintoa naisten silmissä. On tehty tutkimuksia siitäkin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tämän takia näiden ylijäämämiesten ketkä eivät kelpaa suomalaisille naisille, kannattaa suunnata ulkomaiden tarjonnan pariin."
Tuo perustuu ajatukselle että vaatimukset hyvälle parisuhteelle olisivat jotenkin matalammat ulkomaalaisen kumppanin kanssa. Mutta ei se niin mene. Muualta tulleiden kumppaniden kanssa solmitut liitot itse asiassa päättyvät eroon useammin kuin kotimaisten kumppanien kanssa solmitut koska ne ovat oikeasti vielä haastavampia suhteita kuin kahden samasta kulttuurista tulevan solmimat. On aivan samat vaatiumukset tunteille, välittämiselle, toisen kuuntelmiselle ja kunnioittamiselle mutta päälle tulevat vielä kulttuuriset haasteet.
En siis oikein ymmärrä neuvoa hakea ulkomailta siksi että täältä et saa. Jos on vaikeaa solmia hyvä suhde kotimaisen puolison kanssa niin ei se sen halpompaa ole ulkolaisenkaan kanssa.
Huomattavasti helpompaa on s
Kyse ei ole eksoottisuudesta vaan siitä, että filippiiniläinen ei erota, millainen status sillä miehellä on oman viiteryhmänsä sisällä kotimaassaan. Hän näkee vain miehen statuksen filippiinien keskuudessa.
Mikä tuossa on sitä epäreiluutta? Sekä naiset että miehet saavat itse päättää, millainen kumppani heille kelpaa. Eikös tuo just ole reilua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tuo vaatii sitä, että valtio subventoi = verotetaan = tehdään tulonsiirtoja varakkailta köyhille. Se on reaalisosialismia,"
Puhdas kapitalismi ei toimi koskaan hyvin niin että mitään rajoja tai sääntöjä ei ole. Jo hyvin varhaisessa vaiheessa huomattiin että tarvitaan sääntöjä mm. monopoleja ja muita omaisuuden liiallisia keskittymiä vastaan koska ne itse asiassa tukahduttivat aidon ja reilun kilpailun.
Ihan samoin ilman mitään subventointia ihmisten lahjakkuusreservi jää vajaakäytölle ja itse asiassa lahjakkuuden määrä laskee.
On se noinkin, mutta nykyään on liikaa subventointia, ei liian vähän, kuten nämä mahdollisuuksien tasa-arvosta ja tuloerojen kasvoista öyhöttävät antaa ymmärtää. Tosiasiassa Suomessa on just liian vaikeaa vaurastua, ja se johtaa luontaisen verokertymän pienenemiseen. Ja sitten poliitikot sanoo, että nyt pitää nosta
Kanssasi samaa mieltä siitä, että veroja ei voi enempää kiristää. Mutta eri mieltä siitä, että nykyinen julkinen koulujärjestelmä pitäisi ajaa alas.
Miehet nauttivat avioliittoon kuuluvasta seksistä rumemmankin kanssa, naisille Tämä ei ole mikään itsestäänselvyys. Mahdollista toki kumminkin jos on muita hyviä henkisiä ominaisuuksia. Mutta tässä se syy miksi naiset saavat vaatia enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se noinkin, mutta nykyään on liikaa subventointia, ei liian vähän, kuten nämä mahdollisuuksien tasa-arvosta ja tuloerojen kasvoista öyhöttävät antaa ymmärtää. Tosiasiassa Suomessa on just liian vaikeaa vaurastua, ja se johtaa luontaisen verokertymän pienenemiseen.
Pidän jokaisen lapsen mahdollisuutta päästä kouluun ihan hyvänä verojen sijoituskohteena. Kotona makaavilta, joilla ei ole aikomustakaan osallistua verojen maksamiseen, taas voi mun puolestani vähentää. Tai ainakin kannustinloukkuja pitää purkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa on sitä epäreiluutta? Sekä naiset että miehet saavat itse päättää, millainen kumppani heille kelpaa. Eikös tuo just ole reilua?
Ei ap:n mielestä kun kukaan ei halua valita häntä edes säälistä vaikka on ainakin omasta ja äitinsä mielestä varsinainen kultakimpale eikä mitenkään ymmärrä mistä se voisi johtua.
Vierailija kirjoitti:
Miehet nauttivat avioliittoon kuuluvasta seksistä rumemmankin kanssa, naisille Tämä ei ole mikään itsestäänselvyys. Mahdollista toki kumminkin jos on muita hyviä henkisiä ominaisuuksia. Mutta tässä se syy miksi naiset saavat vaatia enemmän.
Miksi tämä sai alapeukun? Miehethän ovat tässä suhteessa siis selvästi etulyöntiasemassa, joten miehillä ainakaan ei ole syytä alapeukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, eksotiikka vähentää mielenkiintoa naisten silmissä. On tehty tutkimuksia siitäkin..
Aijaa, miksiköhän tummemmat mimmit ovat kehuneet sinisiä silmiäni kauniiksi ja valloittavaksi? Miksi he ovat fiilanneet vaaleita hiuksiani ja ihoani omaansa vasten?
He ovat myös olleet työssäkäyviä ja koulutettuja joten mitään rahaa ei ole vaihtunut mihinkään suuntaan. Ovat olleet täysin vapaaehtoisesti kanssani. Miksi minulla käy miljoona kertaa parempi flaksi heidän kanssaan kuin Suomessa missä olen vain tavallinen valkoinen mies muiden joukossa jos eksotiikka ei muka lisää kiinnostusta?
Miehet evät tarvitse kaunista naista, riittää että reikä löytyy. Reikä se on läskilläkin, kuten valomerkin koittaessa useampi on todennut.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo reilua! Kaikki miehet ja naiset pitää laittaa parijonoon paremmusjärjestyksessä ja näin kaikille tulee se pari joka kuuluu. Ja minut pitää laittaa oikealle paikalle eikä jonon hännille koska olen omasta mielestäni vähintään keskitason mies.
Terveisin, Incelit ja kilttimiehet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, miksiköhän tummemmat mimmit ovat kehuneet sinisiä silmiäni kauniiksi ja valloittavaksi? Miksi he ovat fiilanneet vaaleita hiuksiani ja ihoani omaansa vasten?
He ovat myös olleet työssäkäyviä ja koulutettuja joten mitään rahaa ei ole vaihtunut mihinkään suuntaan. Ovat olleet täysin vapaaehtoisesti kanssani. Miksi minulla käy miljoona kertaa parempi flaksi heidän kanssaan kuin Suomessa missä olen vain tavallinen valkoinen mies muiden joukossa jos eksotiikka ei muka lisää kiinnostusta?
Koska he olettavat, että maksat kunnolla heidän palveluistaan. Ei kai nyt sentään he ilmaiseksi sun kanssa olisi😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä sai alapeukun? Miehethän ovat tässä suhteessa siis selvästi etulyöntiasemassa, joten miehillä ainakaan ei ole syytä alapeukuttaa.
Minä ainakin alapeukutin. Olen nainen. Alspeukutin siksi että on typerää keksiä jotain tekosyitä miksi "naiset saavat vaatia enemmän", koska kaikki saavat vaatia ihan niin paljon kuin haluavat eikä siihen tarvi mitään syytä, saatikka tekosyytä.
Kirjoita parempia kommentteja jos alapeukut noin ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisellahan ei ole mitään saumaa nauttia seksistä, jos mies pitää häntä rumempana. Tällöin itsekäs mies vain panee naista eikä kiinnitä mitään huomiota naisen nautintoon ja hellimiseen. On vain vaatimuksia naista kohtaan ja tyytymättömyyttä, jos nainen ei olekaan toivottavalla tavalla toimiva kapine.
"Olen eri, mutta kerrohan siis jos sinä miehenä et nyt sitten edusta tuota incel-ulisijamiestä, niin mikä kantasi tähän aloitukseen nyt sitten on. "
En ole esittänyt kantaa. Olen esittänyt kysymyksiä. Olen yrittänyt avata mahdollisuutta sille, että et tiedä kaikkea kaikista. Että teet typeriä oletuksia ihmisistä vain omien harhaluulojesi perusteella. Jos jotain olen oppinut täältä, on se se, että juuri kukaan täällä äänessä olevista ei kykene minkäänlaiseen normaaliin keskusteluun. Heti aletaan aukoa päätä tai haukkua inceliksi ja vaikka miksi. Olette lapsellisia ulisijoita jokaikinen. Juuri sitä roskaa, joiksi "kaikkia miehiä" kutsutte.
Katsoiko joku tanskalaista dokumenttisarjaa nimeltä Miesten paratiisi? Siinä tanskalaisnaisiin pettyneet menivät tositarkoituksella Thaimaahan. Neljää miestä seurattiin, aika onnettomia tarinoita niistä oli syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo reilua! Kaikki miehet ja naiset pitää laittaa parijonoon paremmusjärjestyksessä ja näin kaikille tulee se pari joka kuuluu. Ja minut pitää laittaa oikealle paikalle eikä jonon hännille koska olen omasta mielestäni vähintään keskitason mies.
Terveisin, Incelit ja kilttimiehet
Ap:n kohdalle osuu sitten joku minunlaiseni nainen, ikää 60+ ja bmi puolet siitä.
Huomattavasti helpompaa on saada huomiota ja treffejä tavallisena valkoisena miehenä vaikkapa Filippiineiltä kuin Suomesta. Eksotiikka tuo selvästi lisäarvoa joillekin naisille.
Itse treffailen reissuissa pääsiassa työssäkäyviä koulutettuja ja kielitaitoisia naisia ja huomattavasti paremman näköisiä mitä Suomesta saisin.
Kannattaa todellakin opetella kieliä ja mennä merta edemmäs kalaan jos flaksi ei käy Suomessa. Tinder aikakaudella ovat markkinat jokatapauksessa surkeutuneet huomattavasti Suomessa tavalliselle miehelle.