Onko tämä teidän mielestä reilu asia parisuhdemarkkinoilla? Minusta ei ole!
Jos ylipainoinen mies ei kelpaa naisille, miksi ylipainoinen nainen voisi vaatia itselleen huipputason miestä? Nykyään näkee jatkuvasti, kuinka naiset, jotka eivät itse panosta ulkonäköönsä tai elämäntapoihinsa, odottavat silti mieheltä rahaa, lihaksia ja statusta. Miehen pitää olla täydellinen, mutta naisen ei tarvitse tehdä mitään ansaitakseen saman tasoisen kumppanin. Tämä asetelma on täysin epäreilu. Jos haluaa jotain, pitää myös itse tarjota jotain vastineeksi. Jos mies joutuu kehittämään itseään, pitämään huolta kunnostaan ja menestymään elämässä saadakseen tasokkaan naisen, miksi naisen ei pitäisi tehdä samoin? Parisuhde ei voi olla yksipuolinen kauppa, jossa vain toinen osapuoli joutuu ponnistelemaan.
Kommentit (434)
Vierailija kirjoitti:
"Olen eri, mutta kerrohan siis jos sinä miehenä et nyt sitten edusta tuota incel-ulisijamiestä, niin mikä kantasi tähän aloitukseen nyt sitten on. "
En ole esittänyt kantaa. Olen esittänyt kysymyksiä. Olen yrittänyt avata mahdollisuutta sille, että et tiedä kaikkea kaikista. Että teet typeriä oletuksia ihmisistä vain omien harhaluulojesi perusteella. Jos jotain olen oppinut täältä, on se se, että juuri kukaan täällä äänessä olevista ei kykene minkäänlaiseen normaaliin keskusteluun. Heti aletaan aukoa päätä tai haukkua inceliksi ja vaikka miksi. Olette lapsellisia ulisijoita jokaikinen. Juuri sitä roskaa, joiksi "kaikkia miehiä" kutsutte.
Ainoastaan sitä täällä jatkuvasti ulisevaa ainesta kutsumme siksi, emme siis kaikkia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, eksotiikka vähentää mielenkiintoa naisten silmissä. On tehty tutkimuksia siitäkin..
Aijaa, miksiköhän tummemmat mimmit ovat kehuneet sinisiä silmiäni kauniiksi ja valloittavaksi? Miksi he ovat fiilanneet vaaleita hiuksiani ja ihoani omaansa vasten?
He ovat myös olleet työssäkäyviä ja koulutettuja joten mitään rahaa ei ole vaihtunut mihinkään suuntaan. Ovat olleet täysin vapaaehtoisesti kanssani. Miksi minulla käy miljoona kertaa parempi flaksi heidän kanssaan kuin Suomessa missä olen vain tavallinen valkoinen mies muiden joukossa jos eksotiikka ei muka lisää kiinnostusta?
Niin. Koska he eivät tiedä, että sinä olet täysin tavallinen valkoinen mies, josta paikalliset eivät ole kiinnostuneita. Eivät he tietoisesti mitään "jämäpaloja" metsästä.
(Tämä on todella jyrkästi sanottu, en itse jaottele ihmisiä jämiin, mutta niin tasoihmiset tekevät.)
Vierailija kirjoitti:
"Olen eri, mutta kerrohan siis jos sinä miehenä et nyt sitten edusta tuota incel-ulisijamiestä, niin mikä kantasi tähän aloitukseen nyt sitten on. "
En ole esittänyt kantaa. Olen esittänyt kysymyksiä. Olen yrittänyt avata mahdollisuutta sille, että et tiedä kaikkea kaikista. Että teet typeriä oletuksia ihmisistä vain omien harhaluulojesi perusteella. Jos jotain olen oppinut täältä, on se se, että juuri kukaan täällä äänessä olevista ei kykene minkäänlaiseen normaaliin keskusteluun. Heti aletaan aukoa päätä tai haukkua inceliksi ja vaikka miksi. Olette lapsellisia ulisijoita jokaikinen. Juuri sitä roskaa, joiksi "kaikkia miehiä" kutsutte.
Et kykene perustelemaan, etkä keskustelemaan. Kas siinä niin ihana ja erilainen mies tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, eksotiikka vähentää mielenkiintoa naisten silmissä. On tehty tutkimuksia siitäkin..
Aijaa, miksiköhän tummemmat mimmit ovat kehuneet sinisiä silmiäni kauniiksi ja valloittavaksi? Miksi he ovat fiilanneet vaaleita hiuksiani ja ihoani omaansa vasten?
He ovat myös olleet työssäkäyviä ja koulutettuja joten mitään rahaa ei ole vaihtunut mihinkään suuntaan. Ovat olleet täysin vapaaehtoisesti kanssani. Miksi minulla käy miljoona kertaa parempi flaksi heidän kanssaan kuin Suomessa missä olen vain tavallinen valkoinen mies muiden joukossa jos eksotiikka ei muka lisää kiinnostusta?
Kuinka monen naisen kanssa tapasit ennen kuin löysit nykyisen vaimosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis sama toimii toiseenkin suuntaan. Eivät ne naiset välttämättä ole siellä yhteisössä kaikkein ylimmällä portaalla. Eikä siinä ole mitään pahaa, mutta niin se vaan menee. Kulttuuriero siis sokeuttaa tietyllä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet nauttivat avioliittoon kuuluvasta seksistä rumemmankin kanssa, naisille Tämä ei ole mikään itsestäänselvyys. Mahdollista toki kumminkin jos on muita hyviä henkisiä ominaisuuksia. Mutta tässä se syy miksi naiset saavat vaatia enemmän.
Naisellahan ei ole mitään saumaa nauttia seksistä, jos mies pitää häntä rumempana. Tällöin itsekäs mies vain panee naista eikä kiinnitä mitään huomiota naisen nautintoon ja hellimiseen. On vain vaatimuksia naista kohtaan ja tyytymättömyyttä, jos nainen ei olekaan toivottavalla tavalla toimiva kapine.
Ei mene noin. Varsinkin mitä enemmän naisella on ikää, sen vähemmän hän välittää omasta ulkomuodostaan ja himoitsee vain nuorempia ja muuttuu puumaksi. Mamumiehistä varsinkin löytyy koneita ja hyvät seksitaidot omaavia ottajia. Ja voi vitsi mitä bullshittiä sun juttus, ihan kuin mies asennoituisi noin naiseen jolta odottaa saavansa seksiä 😆 Tervetuloa tosielämään...
Vierailija kirjoitti:
"55 tuhatta ylijäämämiestä on valtava määrä yksinäisiä miehiä Suomen kokoisessa maassa. "
Se lukumääräero ei silti ole prosentuaalisesti iso kuten jo kerroin. Voittaaksesi tämän vaikeuden sinun pitää olla vain parempi kuin 2-3% muista miehistä. Se ei ole kauhean vaikea tehtävä kun kuitenkin tietää miten monenlaista viheltäjää ja päihdeongelmaista ihmistä miehistä löytyy.
Nää palstaulit ovat omasta mielestään aina niitä keskitason miehiä. Joten luulisi tosiaan olevan helppoa heille olla sijoittumatta muutamaan alimpaan prosenttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Koska he eivät tiedä, että sinä olet täysin tavallinen valkoinen mies, josta paikalliset eivät ole kiinnostuneita. Eivät he tietoisesti mitään "jämäpaloja" metsästä.
Hahhah, aika huvittavia oletuksia palstamammoilla. Eipä haittaa, ei tarvitse todellakaan maksaa seurasta kun deittailee työssäkäyviä naisia ja jos Suomessa mua pidetään jämäpalana niin eikö ole vain hyvä asia että saan kiinnostunutta seuraa muualta maailmasta ja olen onnellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan voi vaatia. Oletko monella ylipainoisella ja itseensä panostamattomalla naisella nähnyt huipputason miestä?
Ne ylipainoiset ja rumat naiset on taas usein sinkkuna eikä ne kelpuuta kaltaistaan miestä vaan ne etsii juuri niitä koulutettuja komistuksia.
No mitäs se haittaa? Tehköön kuten tykkäävät.
Kaikki naiset eivät myöskään halua mitään erikoisjuttuja vaan haluavat vain rajua perusseksiä. Kyllä siihen kaikki kuuluu yleensä automaattisesti, kun ei ota ensimmäistä joka tulee vastaan vaan oikeasti himottavia ja kiihottavan. Vaikka en nyt datunnaisseksiä kannatakaan. Sitäkin suuremmalla syyllä Kannattaa valita oikeasti himottava ja kiihottavia, koska sitoutuakin pitäisi jos seksiä on. Saattaahan siitä vaikka lapsi saada alkunsa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikalailla normaali tilanne tuo koska naiset yliarvioivat tasonsa. Keskitason mies ei saa keskitason naista vaan keskitason mies joutuu tyytymään alhaisen tason naiseen.
T:keskitasonmies
Miten sinä määrittelet keskitason? Oletko koskaan tullut ajatelleeksi että SINÄ yliarvioit tasosi? Et. Siksi olet yksin.
Keskitasoinen olen koska olen keskituloinen, teen tavallista työtä ja koulutustasoni on amk. En ole erityisen komea enkä erityisen rumakaan vaan näytän tavalliselta. Olen keskitasoa koska olen keskiverto suomalainen mies. Keskitasoisena miehenä odotan että minulle kuuluu nainen joka on keskitasoa eli ihan ok näköinen ja muutenkin tavallinen nainen mutta ongelma piilee siinä että kyseisille naisille ei kelpaa mies joka on samaa tasoa.
T:keskitasonmies
Tiedoksesi, olet keskitasoa alempana jos luonteesi ei ole miellyttävä. Naisilla on tapana tykätä empaattisista ja huumorintajuisista miehistä.
Onko tullut pakit vai mistä moinen ulina?
Jälleen. Jälleen! Helsinki-Vantaalta lähtee 3-5 lentoa päivässä kohti Turkkia. Rovaniemi palvelee pohjoisessa. Mikä teitä estää ottamasta yhteyttä Turkissa odottaviin slaavinaisiin? Sekö että oikeastaan te haluatte kotirouviksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet nauttivat avioliittoon kuuluvasta seksistä rumemmankin kanssa, naisille Tämä ei ole mikään itsestäänselvyys. Mahdollista toki kumminkin jos on muita hyviä henkisiä ominaisuuksia. Mutta tässä se syy miksi naiset saavat vaatia enemmän.
Naisellahan ei ole mitään saumaa nauttia seksistä, jos mies pitää häntä rumempana. Tällöin itsekäs mies vain panee naista eikä kiinnitä mitään huomiota naisen nautintoon ja hellimiseen. On vain vaatimuksia naista kohtaan ja tyytymättömyyttä, jos nainen ei olekaan toivottavalla tavalla toimiva kapine.
Ei mene noin. Varsinkin mitä enemmän naisella on ikää, sen vähemmän hän välittää omasta ulkomuodostaan ja himoitsee vain nuorempia ja muuttuu puumaksi. Mamumiehistä varsinkin löytyy koneita ja hyvät seksitaidot omaavia ottajia. J
Tervetuloa omaan menneisyyteeni. On ihan tilastofaktaa, että naiset joutuvat harrastamaan epätyydyttävää seksiä. Ja mistä muusta se johtuu kuin siitä että miehet ovat itsekkäitä/ taitamattomia/ huonosti motivoituneita/ pitävät naista pelkkänä "reikänä".
Vierailija kirjoitti:
Ainahan voi vaatia. Oletko monella ylipainoisella ja itseensä panostamattomalla naisella nähnyt huipputason miestä?
Olen nähnyt. Ei tosin vakiintuneessa parisuhteessa, vaan kertapanoina tai fwb-suhteissa.
ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä sai alapeukun? Miehethän ovat tässä suhteessa siis selvästi etulyöntiasemassa, joten miehillä ainakaan ei ole syytä alapeukuttaa.
Minä ainakin alapeukutin. Olen nainen. Alspeukutin siksi että on typerää keksiä jotain tekosyitä miksi "naiset saavat vaatia enemmän", koska kaikki saavat vaatia ihan niin paljon kuin haluavat eikä siihen tarvi mitään syytä, saatikka tekosyytä.
Kirjoita parempia kommentteja jos alapeukut noin ahdistaa.
Ei alapeukut ahdista, saa sitä kysyä ilman ahdistustakin. Mutta kun täällä foorumilla Moni mies haluaa ymmärtää tätä asiaa niin mitäs pahaa siinä on että antaa heille vastauksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt. Ei tosin vakiintuneessa parisuhteessa, vaan kertapanoina tai fwb-suhteissa.
ei ap
Harvoinpa sitä vastaan tulevista ihmisistä tietää millaisessa suhteessa ovat keskenään.
>>Tervetuloa omaan menneisyyteeni. On ihan tilastofaktaa, että naiset joutuvat harrastamaan epätyydyttävää seksiä. Ja mistä muusta se johtuu kuin siitä että miehet ovat itsekkäitä/ taitamattomia/ huonosti motivoituneita/ pitävät naista pelkkänä "reikänä".<<
Niin siis noin ajattelevat ne miehet, joita ei ole lykästänyt valomerkkiin mennessä. Ei ne joista naiset käyvät kilpailua. Kyllä kaikille silti joku löytyy kun ei olla ni kranttuja ja ymmärretään tämä että nainen tarvii enemmän kuin mies.
Tuo piti "korjata" koska moderointi suuttui yhdestä sanasta..