Vaatekriisi budjetti käytännössä 0
Tämä on vittumaista sopivia vaatteita ei käytännössä ole. Budjetti lähes nolla jatkuvasti vaatteiden hankintaan. Rentoja olo vaatteita vain kaipailisin. Kotona olen aina mutta ei viitsi alastikaan olla. Mulla on kylläkin lahjakorttia jäljellä cubukseen mutta ei sieltäkään oikein tahdo löytyä.. vaikka olis kokoon 3xl niin se on kuitenkin aina kiinni mitoituksesta mallista materiaalista leikkauksesta istuvuudesta että onko sopivat vai ei. Yhdet housut tilasit muuten pitäisin mutta jäi pussittamaan edestä eli leikkaus ei sopiva. Rintaliivitkin uupuvat. Mahdotonta löytää niitäkään. Se vaikuttaa sekä vaikuttaa hyvin paljon millaisia vaatteita vois edes valita.. tää on vaan loputon suo
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Minkähänlaisia neuvoja Ap odotti saavansa, hmm. Trolli mikä trolli.
Mä olen oikea ihminen - ap-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesi otsikon euromäärä on myös vaivannäkösi ja älykkyysosamääräsi määrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nollabudjetilla kannattaa laittaa facebookin paikalliseen annetaan ilmaiseksi ryhmään ilmoitus isokokoisista vaatteista tai kankaista ym.
Joo, tämä. Torin annetaan ilmoitukset myös.
Jos budjetti on 0€, niin ei siinä muita vaihtoehtoja ole.
Niin paitsi kuolla. En aio kärsiä tästä enää kauaa. Jos joutuu kokoamaan vaatteet jesarilla niin parempi on kuolla pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesi otsikon euromäärä on myös vaivannäkösi ja älykkyysosamääräsi määrä.
No miksi vaivauduit vastaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nollabudjetilla kannattaa laittaa facebookin paikalliseen annetaan ilmaiseksi ryhmään ilmoitus isokokoisista vaatteista tai kankaista ym.
Niin paitsi kuolla. En aio kärsiä tästä enää kauaa. Jos joutuu kokoamaan vaatteet jesarilla niin parempi on kuolla pois
Tässä neuvo: 🖕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmas kerta kun tätä jo lupailet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä väliä mitä teen vaikka myisin persettä. Mä voin sanoa mitä vain . Eikä tää ole mikään paikka missä pitäis lupaukset pitää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä väliä mitä teen vaikka myisin persettä. Mä voin sanoa mitä vain . Eikä tää ole mikään paikka missä pitäis lupaukset pitää
Hieno idea! Myy persettä vaikka vaatepalkalla, kun et muuhun selvästi kykene. Sinähän ratkaisit ongelmasi aivan itse, onnea.
Määki tarttisin apua mutta en kuulu facebookkin eikä mulla ole sovelluksia. Omillani koitan pärjätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno idea! M
Jee taputan. Jee jee
Kääriydy vaikka lakanaan kunnes laihdut. Laihdut vähentämällä suömistä ja vaaterahaa saat karsitusta ruokabudjetista.
Vierailija kirjoitti:
Kääriydy vaikka lakanaan kunnes laihdut. Laihdut vähentämällä suömistä ja vaaterahaa saat karsitusta ruokabudjetista.
Opettele kirjoittamaan idiootti!
Esim. Torissa on paljon vaatteita Annetaan-osiossa.
Ainakin Helsingissä on kierrätyskeskuksia joissa vaatteita saa ilmaiseksi, monta laatikkoa jotka täytetään monta kertaa päivässä, sen kun vain hakee.
Vierailija kirjoitti:
Esim. Torissa on paljon vaatteita Annetaan-osiossa.
Ainakin Helsingissä on kierrätyskeskuksia joissa vaatteita saa ilmaiseksi, monta laatikkoa jotka täytetään monta kertaa päivässä, sen kun vain hakee.
Täällä missä asun ei sellasta oo.
Kuule aika monta, kun olen keskiaikaharrastaja.
Mekkoihin menee kyllä kangasta, mutta sitä saa käytettynä hyvinkin halvalla kirppareilta. Ostat ilmeisesti parhaita silkkejä hintojesi perusteella. Puuvillaa saa halvalla edullisesti, jos käytetty kangas esim. verhot ja lakanat kelpaa. Niistä saa kivoja arkihameita, -housuja ja toppeja jos vähän viitsii nähdä vaivaa.