Vaatekriisi budjetti käytännössä 0
Tämä on vittumaista sopivia vaatteita ei käytännössä ole. Budjetti lähes nolla jatkuvasti vaatteiden hankintaan. Rentoja olo vaatteita vain kaipailisin. Kotona olen aina mutta ei viitsi alastikaan olla. Mulla on kylläkin lahjakorttia jäljellä cubukseen mutta ei sieltäkään oikein tahdo löytyä.. vaikka olis kokoon 3xl niin se on kuitenkin aina kiinni mitoituksesta mallista materiaalista leikkauksesta istuvuudesta että onko sopivat vai ei. Yhdet housut tilasit muuten pitäisin mutta jäi pussittamaan edestä eli leikkaus ei sopiva. Rintaliivitkin uupuvat. Mahdotonta löytää niitäkään. Se vaikuttaa sekä vaikuttaa hyvin paljon millaisia vaatteita vois edes valita.. tää on vaan loputon suo
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Jos etsit koon 3xl kokoa niin syytä olisi laihduttaa. Löytyy sitten vaatteitakin.
No kyllä sitä nyt tässäkin koossa niitä vaatteita pitää olla ja käyttää. On aika helvetin epämukavaa lähteä tuonne liikkeelle ilman liivejä. Ja kaikenlaisia kokeiltu on sellaisiakin mitkä pitäis koon tai mittausten puolella mahtua mutta ei.. kyllä ne on niin harhaanjohtavia mitä se kokolappu antaa ymmärtää.. mitä tehdä 105 ympäryksellä liivejä jos ne vastaa jtn 80
En kiellä ettei pitäis laihduttaa mutta aattelitko että lähden liikkeelle vaatteissa jotka puristaa.. ai niin sun mielestä läskien pitääkin tuntea epämukavuutta.. sori unohdin
Onko kukaan kokeillut zizzi kaupan niitä liivejä toki kaikenlaisia sielläkin on .. mutta pitääkö ne koot kuinka paikkansa.. ihan hyviä vaatteita siellä muuten on
Vierailija kirjoitti:
Jos etsit koon 3xl kokoa niin syytä olisi laihduttaa. Löytyy sitten vaatteitakin.
Provohan tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provohan tuo on.
Ai minä olen Provo - ap-
Miten ihmeessä naisilla voi olla vaatekriisejä vaikka vaatekaapissa on miljoonia eri vaatteita???
Opettele itse ompelemaan tai muokkaamaan niitä huonosti istuvia vaatteita. Käsinkin voi ommella, jos ei koneeseen ole varaa.
Olovaatteissa ei taida paljon olla väliä miltä näyttävät, kun ovat tarkoitettu kotisohvalla makaamiseen.
Pudota painoa & mene töihin. Pian on rahaa ja sopivia vaatteitta, hokkus pokkus.
Miten olisi tuo Pelastusarmeija ? Edellisen pienempään asuntoon muuton yhteydessä lahjoitin sinne paljon hyviä vaatteita, jakavat maksutta vähävaraisille ??
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä naisilla voi olla vaatekriisejä vaikka vaatekaapissa on miljoonia eri vaatteita???
No sä et ole nähny mun vaatevalikoimaa. Käytössä vain muutama vaatekappale. Yks hupparitakki sopiva ja yks huppari ( sekin sais olla kokoa isompi) yhdet sopivat housut. Pari t paitaa.. siinä se. Näin käyttövaatteissa. Eikä niitä liivejä ainoatakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä sitä nyt tässäkin koossa niitä vaatteita pitää olla ja käyttää. On aika helvetin epämukavaa lähteä tuonne liikkeelle ilman liivejä. Ja kaikenlaisia kokeiltu on sellaisiakin mitkä pitäis koon tai mittausten puolella mahtua mutta ei.. kyllä ne on niin harhaanjohtavia mitä se kokolappu antaa ymmärtää.. mitä tehdä 105 ympäryksellä liivejä jos ne vastaa jtn 80
Oletko katsonut Cellbesin liivejä? Cellbesillä on säännöllisesti aletempauksiakin.
Vierailija kirjoitti:
Opettele itse ompelemaan tai muokkaamaan niitä huonosti istuvia vaatteita. Käsinkin voi ommella, jos ei koneeseen ole varaa.
Olovaatteissa ei taida paljon olla väliä miltä näyttävät, kun ovat tarkoitettu kotisohvalla makaamiseen.
No ei niitä legginssejä enää muuteta kun ovat kissahtaneet pesussa. Eikä niissä mitään muokkaus varaa olis. Miten muokata vaatteita jotka ovat pieniä, ainakaan käsin, ja nekin ovat lurpahtaneet.. se kangas siis.. ja ne housut oli ainoat jotka eivät vain istu edestä sellaiset ribbikankaiset .. ja ne palautan kun on hintalaput vielä kiinni
Vierailija kirjoitti:
Pudota painoa & mene töihin. Pian on rahaa ja sopivia vaatteitta, hokkus pokkus.
Miten sinne töihin vain mennään eikä siellä töissäkään nyt voi alasti olla. Idiootti
Vierailija kirjoitti:
Opettele ompelemaan itse, omien mittojesi mukaan.
Ei ole ompelukonetta. Eikä minkäänlaisia taitoja. Jos mulla ei ole varaa vaatteisiin miten kankaisiin ja ompelukoneeseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei niitä legginssejä enää muuteta kun ovat kissahtaneet pesussa. Eikä niissä mitään muokkaus varaa olis. Miten muokata vaatteita jotka ovat pieniä, ainakaan käsin, ja nekin ovat lurpahtaneet.. se kangas siis.. ja ne housut oli ainoat jotka eivät vain istu edestä sellaiset ribbikankaiset .. ja ne palautan kun on hintalaput vielä kiinni
Pieniin vaatteisiin voi lisätä saumaan kangasta. Muitakin keinoja muokkaukseen on. Youtubesta löytyy kaikkiin opetusvideoita ilmaiseksi. Jos vaate on hajonnut atomeiksi, niin heitä roskiin tai tektiilinkeräykseen. Kierrätyskeskuksista ja FB:n ilmais-/vaihtoryhmistä saa välillä ilmaiseksi vaatteita tai kankaita. UFFilla on myös alepäiviä ja Sellpyllä halvimmat tuotteet on 3,50€ + postit. Jos näihin ei ole varaa, kannattaa miettiä rehellisesti oma elämänhallinta kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi tuo Pelastusarmeija ? Edellisen pienempään asuntoon muuton yhteydessä lahjoitin sinne paljon hyviä vaatteita, jakavat maksutta vähävaraisille ??
Mä laitan sinne viestiä . Tämän kaupungin toimipiste on muuttamassa joten en tavoita heitä nyt hetkeen
Miten monta vuotta ap on kotonaan lihonut?
Ja vastaus kysymykseen: miten me voidaan taikoa sulle rahaa? Mikään muu ehdotushan sulle ei kelpaa.