INHOAN KOIRIA JA KOIRANOMISTAJIA - ONKO MUITA SAMANLAISIA
Inhoan koiria ja niiden omistajia. Sotkevat joka paikan elukan ulosteilla ja eritteillä. Eivät kouluta näitä elikkojaan. Ovat tukkeena joka paikassa. Tunkevat bussiin ja ratikkaan. Tunkevat kirjastoon. Tunkevat kahviloihin ja kauppoihin. Tunkevat jopa ruokaravintoloihin. Oksettavaa ja itsekästä porukkaa.
Kommentit (453)
Ap on rassukka, jolla ei ole varaa omaan koiraan. Onneksi meillä on ihana, pehmeäturkkinen halivauveli! Tekee perheonnesta täydellisen. Villa, Volvo och vovve!🐶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nastalihapulla myrkyttäjän aloitus. ip selville ja katsomaan onko naisen talon edessä sillä kauniilla vihreällä virheettömällä nurmikolla myrkytetty toisten lemmikkejä.
En ole VIELÄ myrkyttänyt yhtään rakkia, mielessä on kyllä käynyt. Sen kun selvittelette IP:n siitä vaan, mitään rikosta ei ole tapahtunut VIELÄ. Voithan tuoda rakkisi minun pihaani, uskallatko.
Laiton uhkaus on myös rikos. Ja rikokseen yllyttäminen on rikos. Tuollainen kusipää jos tulisi minulle päätään aukomaan, saisi huolella turpaan
Missä on laiton uhkaus. Kasvata vähän panssaria, minä saan vihata koiria ja koiranomistajia, se ei ole mi
Voisitko painua muualle, tämä ketju ei ole sinulle sopiva. Mielenterveytesi ei tunnu kestävän näitä juttuja. Mene vaikka rapsuttamaan sitä täiturkkiasi sinne sohvalle.
Jalkakäytävälläkään ei voi kävellä katsomatta maahan. Niin paljon sitä paskaa on
Vierailija kirjoitti:
Minusta se kertoo paljon ihmisestä, joka ei pidä eläimistä ja ei kyllä mitään hyvää.
Osalla nämä johtuvat oikeasti vaikeista mt-ongelmista.
No, ainakin vauva.fi moderointi on samaa mieltä. Vihaketjuja ei saa olla... Paitsi savolaisista ja koiranomistajista.
Vierailija kirjoitti:
Jalkakäytävälläkään ei voi kävellä katsomatta maahan. Niin paljon sitä paskaa on
Jos paska himottaa noin paljon, on ongelma kuin jossain muualla paskokasojen määrässä ja koossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se kertoo paljon ihmisestä, joka ei pidä eläimistä ja ei kyllä mitään hyvää.
Osalla nämä johtuvat oikeasti vaikeista mt-ongelmista.
Kyllä ne mielenterveysongelmat ovat näillä rakkien omistajilla. Eivät tule ihmisten kanssa toimeen, niin pitää ottaa rakki siihen käskytykseen. Luulevat myös, että se tyhmä rakki ymmärtää mitä nämä näille lässyttävät. Nämä elukkaihmiset ovat kyllä sitä mielenterveysporukkaa jos kuka.
Minkä takia niitä koiransa jätöksiä ei voi siivota?
Minä en myöskään ymmärrä, miksi koirien jätöksiä ei kerätä. En myöskään ymmärrä, miksi koiria kusetetaan rakennusten seiniin, jokaiseen tolppaan mitä löytyy jne. Miksi niiden annetaan haukkua, hyppiä vastaantulevia sun muuta epäsosiaalista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa siivoaa koiransa jätökset kiltisti. Ainakin täällä suurkaupungissa ja jos julkisilla matkustavat niin hyvin kiltisti ja rauhallisesti suorittavat matkansa ketään häiritsemättä.
Vihaat koiria mutta rakastat susia?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa siivoaa koiransa jätökset kiltisti. Ainakin täällä suurkaupungissa ja jos julkisilla matkustavat niin hyvin kiltisti ja rauhallisesti suorittavat matkansa ketään häiritsemättä.
Koirat saavat tulla julkisilla, mites me allergiset. Onko koiralla enemmän oikeuksia kuin ihmisillä. Maksatko koiralle lipun julkiseen. Viekö koirasi ihmisen paikan julkisella, annatko sen istua penkillä. Olen itse allerginen koirille, pitääkö minun hypätä pois julkisesta liikennevälineestä, kun SINÄ TULET RAKKISI KANSSA SINNE MATKUSTAMAAN.
Et sä vihaa koiria vaan pelkäät niitä.
Siinä totuus.
Kyllä voi sanoa, että koirien jätökset ovat suuri ongelma ainakin näin keväällä kun lumet alkavat sulaa ja katujen ja pientareiden reunukset löyhkäävät koiran paskalle. Ei luulisi olevan suurikaan vaiva pitää sitä kakkapussia mukana ja kouraista jätös siihen ja laittaa pussi sitten sinne minne se kuuluu laittaa. Varsinkin suurempien koirien taluttajat ilmiselvästi laiminlyövät elukkansa jätösten korjaamisen. Sinänsä ei mitään ongelmaa henkilökohtaisesti koirien suhteen. Ne ovat ihania eikä se ole eläimen syy jos omistaja ei korjaa läjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirat saavat tulla julkisilla, mites me allergiset. Onko koiralla enemmän oikeuksia kuin ihmisillä. Maksatko koiralle lipun julkiseen. Viekö koirasi ihmisen paikan julkisella, annatko sen istua penkillä. Olen itse allerginen koirille, pitääkö minun hypätä pois julkisesta liikennevälineestä, kun SINÄ TULET RAKKISI KANSSA SINNE MATKUSTAMAAN.
Minulla ei ole koiraa joten räksytät kuin kapinen rakki mutta väärälle puulle. Jokainen koiranomistaja on täällä päin tarjoutunut maksamaan lipun myös koiralle vaikkei se penkillä mitenkään istukaan vaan useimmiten pienemmät koirat ovat penkin alla ja isommat penkin vieressä, menevät niin taakse istumaan kuin mahdollista.
Ei...elämä ilman lemmikkiä ei oo elämää.Koirat ja miehet oli ennen .Nyt koirat,hevoset naiset hoitaa ja harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaanpa että aloittajaa inhotaan enemmän eikä pelkästään inhota vaan myös halveksutaan ja siksi projisoi nyt tunteitaan viattomiin luontokappaleisiin. Terapia voisi olla ihan hyödyllinen. Samoin lääkitys.
Ota sinä lääkkeesi autisti. Minulla on oikeus inhota koiria ja koiranomistajia.
Totta kai saat inhota. Yleensä tämä inhoaminen opitaan kotoa. Eli äidiltä.
Ja senkin olen huomannut että hirveän itsekkäät ihmiset eivät voi sietää lemmikkejä koska he haluavat itse kaiken huomion.
Hyi yök. Koirat haisevat, karvoja ja hilsettä koiraihmisten asunnot täynnä. Annetaan nukkua ihmisten sängyssä. Saako oksentaa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi sanoa, että koirien jätökset ovat suuri ongelma ainakin näin keväällä kun lumet alkavat sulaa ja katujen ja pientareiden reunukset löyhkäävät koiran paskalle. Ei luulisi olevan suurikaan vaiva pitää sitä kakkapussia mukana ja kouraista jätös siihen ja laittaa pussi sitten sinne minne se kuuluu laittaa. Varsinkin suurempien koirien taluttajat ilmiselvästi laiminlyövät elukkansa jätösten korjaamisen. Sinänsä ei mitään ongelmaa henkilökohtaisesti koirien suhteen. Ne ovat ihania eikä se ole eläimen syy jos omistaja ei korjaa läjiä.
Eläimet ovat ihania mutta saavat siitä vihan että omistajat eivät hoida omaa osuuttansa. Olisiko hyvä sitten että poliisi sakottaa herkemmin ja sakon suuruutta nostettaisiin? Eihän tämä niille omistajille pitäisi olla ongelma jotka siivoavat lemmikkinsä jätökset.
Siitähän se loistartunta tuleekin hyvin omaan suuhun. Sitten jakavat vielä saman sängynkin koiran kanssa.