Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

INHOAN KOIRIA JA KOIRANOMISTAJIA - ONKO MUITA SAMANLAISIA

Vierailija
18.03.2025 |

Inhoan koiria ja niiden omistajia. Sotkevat joka paikan elukan ulosteilla ja eritteillä. Eivät kouluta näitä elikkojaan. Ovat tukkeena joka paikassa. Tunkevat bussiin ja ratikkaan. Tunkevat kirjastoon. Tunkevat kahviloihin ja kauppoihin. Tunkevat jopa ruokaravintoloihin. Oksettavaa ja itsekästä porukkaa. 

Kommentit (453)

Vierailija
41/453 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinten katoamisilmoitukset mielellään vain niille varattuihin ryhmiin. Ei esim. asuinalue tai paikkakunta ryhmiin. 

Vierailija
42/453 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon oikein monelle koiralle loistartuntaa ja näille omistajille myös, levittävät näitä ulosteita tuolla. Heille on ihan oikein jos loiset tarttuvat kaikkiin koiriin ja näiden omistajiin. Heillä ei ole mitään oikeutta sotkea ympäristöä ulosteilla ja virtsalla. 

Käytkö kertomassa myös metsän eläimille ja kaloille samat jutut. Kova on tarve järjestykseen sulla. Voisi sanoa että pakkomielteinen tarve. 

Onko näillä metsän eläimillä omistaja?

Voi helvetti että olet kyllä tyhmä ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/453 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nastalihapulla myrkyttäjän aloitus. ip selville ja katsomaan onko naisen talon edessä sillä kauniilla vihreällä virheettömällä nurmikolla myrkytetty toisten lemmikkejä. 

En ole VIELÄ myrkyttänyt yhtään rakkia, mielessä on kyllä käynyt. Sen kun selvittelette IP:n siitä vaan, mitään rikosta ei ole tapahtunut VIELÄ. Voithan tuoda rakkisi minun pihaani, uskallatko. 

Hakeudu hoitoon. Ilmiantoon.

Hakeudu itse hoitoon. Suomessa on sananvapaus ja minä saan sanoa mitä minä haluan, sitä sinä et tule estämään. Minä inhoan koiria ja koiranomistajia, minua ei haittaa jos koira puraisee lihapullaa yllätyksellä. Eikä minua haittaa jos koira saa loistartunnan toisen koiran ulosteesta. Ei haittaa yhtään. Olen iloinen tällaisesta asiasta ja minulla on oikeus siihen. 

Vierailija
44/453 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kestä elämää, pitää muuttaa omakotitaloon. Jos asuu ihmisten ilmoilla pitää sietää kaikenlaista inhottavaa kuten känniääliöitä, huutavia vauvoja, rikollisuutta, koiria, naapurin seksiääniä klo 4 aamulla, naapurin tiukkapipoista rouvaa ja niin edelleen. 

Jos koirat ovat ongelma, ne ovat sitä kyllä laitakaupunkien okt-alueella ja tuppukylissä. Ei isojen kaupunkien kerrostaloalueilla.

Koirien ulosteet ja eritteet ovat kyllä todella paha ongelma kerrostaloalueilla. Sopii tulla katsomaan, millaisia itsekkäitä pskoja nämä koiran omistajat ovat.  

Mikä ongelma? Sinne ne maatuu. 

Eivät todellakaan maadu. 

Kröhöm. Pikku koira on, mutta ei tulisi mieleenkään jättää kakkulia korjaamatta, että äläpäs yleistä.

Sitäpaitsi koiruli käy usein suihkussa, turkkia harjataan ja siihen laitetaan turkkiöljyä.

Tassut ja kaikki likastuvat paikat putsataan joka ulkoilun jälkeen vauvapyyhkeillä ja kuivataan huolellisesti. Myös hampaat harjataan aamuin, illoin. 

Joten hyvältä tuoksuva on minun koira aina. Punkkiaikana saa punkkilääkettä, niin pysyy koirut terveänä. 

Vierailija
45/453 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran omistajana vihaan niitä omistajia jotka eivät kerää koiriensa jätöksiä. Kuvottavia kasoja kadut täynnä. Aina ne isojen koirien omistajat jättävät keräämättä. Pissastakin isot "tuhot" keskusta alueella, niille ei voi mitään. Kerätkää ne askat! Koira silti tulee minulla aina olemaan, ihmisiin en luota niinkuin koiraani.

Vierailija
46/453 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vihaan sinua, ja minun koiranikin vihaa sinua 

Toivon koirallesi oikein ikävää loistartuntaa ulosteista ja toivon, että nämä ulosteloiset tarttuvat myös sinuun. Ai että kun nautin, toivon myös koirallesi lihapullaa yllätyksellä. 

Koirani on nirso syömään mitään mitä ei tarvitse jahdata. Lisäksi se saa säännöllisesti lääkekuurin sisäloisien häätöön, kotona se toki saa hyvää terveellistä ruokaa. Toivottavasti syöt vahingossa itse sen lihapullasi. 

Vierailija
47/453 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinderissä koiranaiset menevät aina vasempaan

Vierailija
48/453 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nastalihapulla myrkyttäjän aloitus. ip selville ja katsomaan onko naisen talon edessä sillä kauniilla vihreällä virheettömällä nurmikolla myrkytetty toisten lemmikkejä. 

En ole VIELÄ myrkyttänyt yhtään rakkia, mielessä on kyllä käynyt. Sen kun selvittelette IP:n siitä vaan, mitään rikosta ei ole tapahtunut VIELÄ. Voithan tuoda rakkisi minun pihaani, uskallatko. 

Hakeudu itse hoitoon. Suomessa on sananvapaus ja minä saan sanoa mitä minä haluan, sitä sinä et tule estämään. Minä inhoan koiria ja koiranomistajia, minua ei haittaa jos koira puraisee lihapullaa yllätyksellä. Eikä minua haittaa jos koira saa loistartunnan toisen koiran uloste

Suomessa on myös sananvastuu. Ja jos asenteesi on tuo kun näet koiran ja koiranomistajan niin se on arpapeliä kumman saat kimppuusi jos heitä menet häiritsemään ja se on sinunlaisellesi yhteiskunnan loppusijoitussaastalle ihan oikein. 

Vierailija
49/453 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu itse hoitoon. Suomessa on sananvapaus ja minä saan sanoa mitä minä haluan, sitä sinä et tule estämään. Minä inhoan koiria ja koiranomistajia, minua ei haittaa jos koira puraisee lihapullaa yllätyksellä. Eikä minua haittaa jos koira saa loistartunnan toisen koiran uloste

Samaten sullekin saa sanoa ihan mitä haluaa.

Vierailija
50/453 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kun käy laittaa paskakasan päälle lihapullanmurusia niin toinen koira vetää sen innoissaan, siinähän ei ole mitään laitonta että ripottelet pelkkää lihapullaa ilman "lisiä".

Vierailija
51/453 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha on sairautta.

Vierailija
52/453 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita paskakasoja näkee taas kun lumet sulavat. 

Koiravero takaisin niin oppisivat omistajat olemaan.

Silloin kun oli koiravero täällä, kukaan ei kerännyt koskaan niitä kasoja. Koiralla oli silloin kyllä veromerkki pannassa muttei kerätty niitä kasoja. Jos tulisi koiravero en keräisi nytkään. Koiravero lopetettiin kun tuli kalliimmaksi kuin siitä tuloja tuli 

Vierailija
53/453 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen vauvan korvikkeita nämä rakit ovat. Nuorilla naisilla näitä näyttää olevan, imettääkö nämä sitten rakkia kävelyn jälkeen, vaihtaa vaippaa, suukottelee sille suulle kun rakki on nuollut muiden pskoja tuolla. Hyi, että miten kuvottavia näiden elukoiden omistajat ovat, alinta saastaa. Hyi helvetti. Nuoleeko se elukka emännän alapäätä, kun ei miestä ole. Kiertäkää kaukaa nämä nuoret naiset elukoineen, ovat sellaista tyhmempää kansanosaa. 

Vierailija
54/453 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin maa päällään kantaa toista yhtä sekopäistä ihmistä kun sinä olet. Onneksi olit kirjoittanut, että täällä saa kirjoittaa mitä haluaa, mutta olen kyllä muiden kanssa samaa mieltä, että hakeudu hoitoon. Melko "murhanhimoinen" olet.

Vierailija
55/453 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laiton uhkaus on myös rikos. Ja rikokseen yllyttäminen on rikos. Tuollainen kusipää jos tulisi minulle päätään aukomaan, saisi huolella turpaan 

Vierailija
56/453 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin maa päällään kantaa toista yhtä sekopäistä ihmistä kun sinä olet. Onneksi olit kirjoittanut, että täällä saa kirjoittaa mitä haluaa, mutta olen kyllä muiden kanssa samaa mieltä, että hakeudu hoitoon. Melko "murhanhimoinen" olet.

Itse olet sekopää. Minulla on oikeus vihata koiria ja koiranomistajia. Niitä on nykyään liikaa. Viha kumpuaa näiden typerien koiranomistajien käytöksestä. Sitä mitä tilaa. Sinulle suosittelen mielialalääkkeitä, jos et kestä vihaista puhetta. 

Vierailija
57/453 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Mulle ihminen, joka ei pidä koirista, on ilmaa. 😄

Vierailija
58/453 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä koirat on paljon mukavampia, kuin niiden omistajansa.

Vierailija
59/453 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitettu.

Vierailija
60/453 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laiton uhkaus on myös rikos. Ja rikokseen yllyttäminen on rikos. Tuollainen kusipää jos tulisi minulle päätään aukomaan, saisi huolella turpaan 

Sellaiset voimafantasiat sieltä. :D