INHOAN KOIRIA JA KOIRANOMISTAJIA - ONKO MUITA SAMANLAISIA
Inhoan koiria ja niiden omistajia. Sotkevat joka paikan elukan ulosteilla ja eritteillä. Eivät kouluta näitä elikkojaan. Ovat tukkeena joka paikassa. Tunkevat bussiin ja ratikkaan. Tunkevat kirjastoon. Tunkevat kahviloihin ja kauppoihin. Tunkevat jopa ruokaravintoloihin. Oksettavaa ja itsekästä porukkaa.
Kommentit (453)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin maa päällään kantaa toista yhtä sekopäistä ihmistä kun sinä olet. Onneksi olit kirjoittanut, että täällä saa kirjoittaa mitä haluaa, mutta olen kyllä muiden kanssa samaa mieltä, että hakeudu hoitoon. Melko "murhanhimoinen" olet.
Itse olet sekopää. Minulla on oikeus vihata koiria ja koiranomistajia. Niitä on nykyään liikaa. Viha kumpuaa näiden typerien koiranomistajien käytöksestä. Sitä mitä tilaa. Sinulle suosittelen mielialalääkkeitä, jos et kestä vihaista puhetta.
Nönnönnönnööö ... minulla on oikeus ... öyh öyh öyh ... sniisks ... nii kerta! ... Mee ny vttu vaikka a m p u u n ittes!
Vedäpä ap kieli pienen pääsi yli ja nielaise. Kaikki voittavat. :)
Ei vieläkään poistunut. Mode ottanut loparit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin maa päällään kantaa toista yhtä sekopäistä ihmistä kun sinä olet. Onneksi olit kirjoittanut, että täällä saa kirjoittaa mitä haluaa, mutta olen kyllä muiden kanssa samaa mieltä, että hakeudu hoitoon. Melko "murhanhimoinen" olet.
Itse olet sekopää. Minulla on oikeus vihata koiria ja koiranomistajia. Niitä on nykyään liikaa. Viha kumpuaa näiden typerien koiranomistajien käytöksestä. Sitä mitä tilaa. Sinulle suosittelen mielialalääkkeitä, jos et kestä vihaista puhetta.
Nönnönnönnööö ... minulla on oikeus ... öyh öyh öyh ... sniisks ... nii kerta! ... Mee ny vttu vaikka a m p u u n ittes!
Mitäs jos sinä menet vaikka ampuun ittes, mulla on ihan hyvä olla kun saan purkaa ajatuksiani näistä typeristä rakeista ja niiden tyhmistä omistajista.
VÄY VÄY VÄY VÄY VÄY VÄY VÄY VÄY VÄY
Kyllä
HAU HAU HAU HAU HAU HAU HAU HAU HAU
koirulit
RÄYH RÄYH RÄYH RÄYH RÄYH RÄYH RÄYH RÄYH RÄYH
on
VIU VIU VIU VIU VIU VIU VIU VIU VIU
sitten
RÄK RÄK RÄK RÄK RÄK RÄK RÄK RÄK RÄK
ihania!
RÄH RÄH RÄH RÄH RÄH RÄH RÄH RÄH RÄH
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos sinä menet vaikka ampuun ittes, mulla on ihan hyvä
No eipä sulla kauhean hyvä olla vaikuta olevan mutta hienoa itsepetosta kumminkin 👍🏻😀
Tiedän ap:n henkilöllisyyden. Vihaa kaikkia ja kaikkea.
Säälittävä tapaus.
Samaistun aloittajaan, syitä on kaksi. Isolla osalla koiranomistajia ei ole mitään käsitystä koirakurista, ja koirien määrä on kasvanut liian suureksi. Ennen pidin koirista mutta nykyään en, edellä mainituista syistä johtuen.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä tapaus.
Ok, kuka minä olen.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä tapaus.
Ilmeisen yksinäinenkin? Toivottavasti sentään hoitokontakti psykiatriseen löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä tapaus.
Ok, kuka minä olen.
Kai sä nyt sentään tiedät, kuka olet? :D
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä tapaus.
Teillä ne voimafantasiat jatkuvat oikein urakalla. :D
Minä tiedän koko sukusi.
En teilläki ongelmat
Varmaan surullinen ja tylsä elämä teillä kun tällaiseen jaksatte energiaa tuhlata
Ihmisiä on liikaa jos jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Noita paskakasoja näkee taas kun lumet sulavat.
Koiravero takaisin niin oppisivat omistajat olemaan.
Mitä se koiravero siinä auttaisi? Jos koiranomistajan maksaisivat koiravetoja niin koiranpaskaläjiä olisi vielä enemmän kuin ennen: koiranomistajat sanoisivat että minähän maksan veroja, minun ei tarvitse kerätä koirani jätöksiä, ne verorahat voi käyttää kansojen siiivoomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Samaistun aloittajaan, syitä on kaksi. Isolla osalla koiranomistajia ei ole mitään käsitystä koirakurista, ja koirien määrä on kasvanut liian suureksi. Ennen pidin koirista mutta nykyään en, edellä mainituista syistä johtuen.
Täällä samoin. Pidin ennen koirista. Koirat koulutettiin ja otettiin myös muut huomioon. Nyt on vain minä minä minä saan tehdä mitä MINÄ haluan ja paskatan rakkini vaikka kerrostalon käytävään, valitettavasti tällaista olen nähnyt ihan omistuskerrostalossa ja matot ovat aina rakin pskassa. Joku pskattaa koiran kuramatoille. Eikö ole ihanaa.
Minusta se kertoo paljon ihmisestä, joka ei pidä eläimistä ja ei kyllä mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nastalihapulla myrkyttäjän aloitus. ip selville ja katsomaan onko naisen talon edessä sillä kauniilla vihreällä virheettömällä nurmikolla myrkytetty toisten lemmikkejä.
En ole VIELÄ myrkyttänyt yhtään rakkia, mielessä on kyllä käynyt. Sen kun selvittelette IP:n siitä vaan, mitään rikosta ei ole tapahtunut VIELÄ. Voithan tuoda rakkisi minun pihaani, uskallatko.
Laiton uhkaus on myös rikos. Ja rikokseen yllyttäminen on rikos. Tuollainen kusipää jos tulisi minulle päätään aukomaan, saisi huolella turpaan
Missä on laiton uhkaus. Kasvata vähän panssaria, minä saan vihata koiria ja koiranomistajia, se ei ole missään laissa kielletty. Itse uhkaat minua turpaan
Missäkö ? Etkö edes itse tajua mitä kirjoitat ?
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä tapaus.
Asuuko koirien myrkytystapausten lähistöllä?
Vierailija kirjoitti:
Minusta se kertoo paljon ihmisestä, joka ei pidä eläimistä ja ei kyllä mitään hyvää.
Pidän metsän eläimistä, eivät tule ulosteineen eikä virtsoineen sotkemaan meidän normaalien ihmisten pihoja, kulkukäytäviä. Koiria ja niiden omistajia inhoan.
Missä on laiton uhkaus. Kasvata vähän panssaria, minä saan vihata koiria ja koiranomistajia, se ei ole missään laissa kielletty. Itse uhkaat minua turpaan vedolla, se on kyllä uhkaus väkivaltarikos.