Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

INHOAN KOIRIA JA KOIRANOMISTAJIA - ONKO MUITA SAMANLAISIA

Vierailija
18.03.2025 |

Inhoan koiria ja niiden omistajia. Sotkevat joka paikan elukan ulosteilla ja eritteillä. Eivät kouluta näitä elikkojaan. Ovat tukkeena joka paikassa. Tunkevat bussiin ja ratikkaan. Tunkevat kirjastoon. Tunkevat kahviloihin ja kauppoihin. Tunkevat jopa ruokaravintoloihin. Oksettavaa ja itsekästä porukkaa. 

Kommentit (453)

Vierailija
441/453 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan ihmisiä ja erityisesti eläinvihaajia vihaan, aivottomat luupäätollot.

En vihaa eläimiä, vihaan koiria. Mitä tolloasiinä on, että vihaa haittaeläintä? 

Vierailija
442/453 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimistä pidän, mutta se todellinen ongelma on sielöä remmin päässä oleva ameebaloinen, joka ei kerää paßkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/453 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaan että Ap on yli 50-vuotias nainen. Jolla jyrkät mielipiteet kaikesta.

Miten tämänkin  asian sai sotkettua naisvihaan ja ikärasismiin?

Terv. Yli 50-v nainen, vaimo, koiranomistaja, äiti, mummo ja ammattitaitoinen työtätekevä veronmaksaja

Vierailija
444/453 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira-allergiselle koira symboloi syrjintää ja väkiv altaa.

Se, ettei joku ilahdu, kun tuot koirasi hänen viereensä, ei välttämättä johdu siitä, että hän olisi paha koiranvihaaja, vaan ehkä siitä, että sinä menet hyvän maun rajan yli sairastuttamalla hänet.

Vierailija
445/453 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläimistä pidän, mutta se todellinen ongelma on sielöä remmin päässä oleva ameebaloinen, joka ei kerää paßkoja.

Eikä ymmärrä, että koira ei ole ihminen. Vaatimukset ns koiraystävällisyydestä joka paikassa ovat naurettavia. 

Eilen näin yhden naisen koiran kanssa leikkipuistossa. Oli kyllä lapsikin mukana. Vei kyllä piskin pois, kun huomautin, että koirapuisto on muualla. 

Vierailija
446/453 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiran omistajana vihaan niitä omistajia jotka eivät kerää koiriensa jätöksiä. Kuvottavia kasoja kadut täynnä. Aina ne isojen koirien omistajat jättävät keräämättä. Pissastakin isot "tuhot" keskusta alueella, niille ei voi mitään. Kerätkää ne askat! Koira silti tulee minulla aina olemaan, ihmisiin en luota niinkuin koiraani.

Olen samoilla linjoilla kanssasi entisenä koiranomistajana. Koiran omistajissa se vika on enemmän kuin koirissa. 

Olen niin kyllästynyt omakotitalossa asuvana kakkaralliin, että toteutin viime kesänä seuraavan kikan ja näin toimin myös jatkossa: Nähdessäni koiran kakkoja tonttimme vieressä pensasaidan takana olevalla nurmikaistaleella, niin heitän ne suoraan vieressä sijaitsevalle kevyenliikenteen väylälle. Ehkä ne koiransa paskattajat oppivat tästä, kun kaivavat kengänpohjistaan kakkoja. Ei ole minun asiani kerätä taloni vierestä koirattomana muiden koirien jätöksiä.

Siinä vaiheessa päätin, että nyt tämä riitti, kun ajoin huomaamattani ruohonkeikkurilla paskakasan yli ja ruohonleikkuri lömysi tämän jälkeen autotallissa paskalle. Aikamoisen homman jouduin tekemään, että sain nämä paskat pestyä pois koneen pohjasta. Tämän kokemuksen jälkeen alkoi paska lentämään takaisin. 

Vierailija
447/453 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis tämä. Ei kukaan siellä puskan alla kulje, joten miten se kakka siellä haittaa, kysyy tyhmeliini kakkattamassa koiraa naapurin tontille. No vaikka siinä vaiheessa, kun käy vähän siistimässä ympäristöään ja trimmeri osuu siihen kasaan...  Kyllä se haittaa! Jos se kakka on niin kiva, harmiton adia, niin kerätkää sitä omaan kotiin. 

Vierailija
448/453 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranomistajat ovat alinta saastaa. Niille pitää antaa takaisin ja kunnolla, ovat niin törkeitä, ollaan törkeitä takaisin. Itse olen alkanut seurata näiden liikkeitä, millä autolla ajavat, missä auto seisoo. Kun tämä selviää, menen hieromaan ne paskat sinne autoon, siinähän sitten haisevat sille paskalle itse. Tuskin oppivat, koska ovat niin tyhmiä, mutta silmä silmästä niinkuin sanotaan. 

Vierailija
449/453 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiranomistajat ovat alinta saastaa. Niille pitää antaa takaisin ja kunnolla, ovat niin törkeitä, ollaan törkeitä takaisin. Itse olen alkanut seurata näiden liikkeitä, millä autolla ajavat, missä auto seisoo. Kun tämä selviää, menen hieromaan ne paskat sinne autoon, siinähän sitten haisevat sille paskalle itse. Tuskin oppivat, koska ovat niin tyhmiä, mutta silmä silmästä niinkuin sanotaan. 

Ensin kiusataan naapurustoa räksytyksellä ja viljelemällä koko ympäristö täyteen kusta ja paskaa. Mikään sanominen ei mene perille, ylimielisesti vaan hymähdellään että kyllähän se pökäle maatuu, lannoittaa vaan. Jollakin menee sitten hermot ja pistää parit herkkulihapullat kun mikään kaikki muut keinot on jo käytetty. Mikä uhriutuminen siutä tuleekaan! Minkäänlaista vastuuta omasta käytöksestään ei silti oteta eikä korjausliikkeitä tehdä, syytetään vain pullakokkia.

Vierailija
450/453 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ymmärrä, että koira ei ole ihminen. Vaatimukset ns koiraystävällisyydestä joka paikassa ovat naurettavia. 

Tämä! Koiraa ei haittaa yhtään, vaikkei se saakaan tulla mukaan kauppaan. Ihminen sen sijaan muistaa loppuikänsä, jos hän ei pääse kauppaan.

Vierailija
451/453 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
452/453 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Koiraa ei haittaa yhtään, vaikkei se saakaan tulla mukaan kauppaan. Ihminen sen sijaan muistaa loppuikänsä, jos hän ei pääse kauppaan.

Urbaani citykoiruli pahoittaa mielensä, jos ei pääse makutuomariksi mamin shoppailukierrokselle! 

Vierailija
453/453 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP