INHOAN KOIRIA JA KOIRANOMISTAJIA - ONKO MUITA SAMANLAISIA
Inhoan koiria ja niiden omistajia. Sotkevat joka paikan elukan ulosteilla ja eritteillä. Eivät kouluta näitä elikkojaan. Ovat tukkeena joka paikassa. Tunkevat bussiin ja ratikkaan. Tunkevat kirjastoon. Tunkevat kahviloihin ja kauppoihin. Tunkevat jopa ruokaravintoloihin. Oksettavaa ja itsekästä porukkaa.
Kommentit (453)
Itse tykkään koirista, sympaattisempia olentoja saa hakea, mutta koiria on ihmisillä totta tosiaan ihan liikaa. Inhoan räksytystä rappukäytävässä, inhoan joka nurkalta lemahtavaa koiranpissan hajua. Inhoan ihmisten lässytystä koirilleen ja koiristaan, maahan jätettyjä koiranjätöksiä ja inhoan kun istun ravintolassa tai kahvilassa ja jonkun koira sätkii siinä vieressä ja pahimmillaan tunkee kuononsa kohti ruokaani. Kerran jouduin ärähtämään omistajalle kun vasinkankokoisen piskin kuono lähestyi kakkupalaani ja omistaja vain öllötti tekemättä mitään.
Eli koirat ei ärsytä, mutta niiden ihmiset kylläkin!
AP itkee itsekkäitä ajatuksiaan ja haukkuu muita itsekkäiksi😅
Kaupunkialueilla koirien pito pitäisi kieltää lo. opas- ja poliisikoiria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia niitä koiransa jätöksiä ei voi siivota?
Suurin osa siivoaa koiransa jätökset kiltisti. Ainakin täällä suurkaupungissa ja jos julkisilla matkustavat niin hyvin kiltisti ja rauhallisesti suorittavat matkansa ketään häiritsemättä.
Koirat saavat tulla julkisilla, mites me allergiset. Onko koiralla enemmän oikeuksia kuin ihmisillä. Maksatko koiralle lipun julkiseen. Viekö koirasi ihmisen paikan julkisella, annatko sen istua penkillä. Olen itse allerginen koirille, pitääkö minun hypätä pois julkisesta liikennevälineestä, kun SINÄ TULET RAKKISI KANSSA SINNE MATKUSTAMAAN.
Jos sinulla on ongelma niin sinun pitää hypätä pois. Kaikki muut mahtuvat kyytiin ja se kenellä on ongelma poistuu.
Kerrostalon käytävä haisee jatkuvasti märältä koiralta. Hyi hitto mikä haju. Miten joku saattaa asua sellaisessa hajussa?
Pitkällä hihnalla vielä aina antavat näiden piskien tulla vastaantulijoihin kiinni. Ja anna olla kun teen työtä, jossa käyn kodeissa, niin päästävät ovella hyppimään päin näköä. Aivan käsittämätöntä! Luulevat, että kaikki rakastavat heidän koiraansa.
Kyllä, nyt se on viimeinkin uskottava, että, rakkaassa Suomessa on todellakin mielenterveyshoito retuperällä. Kaikenmaailman hul...t kuten aloittajatkin kun kerran vapaana kulkee.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, nyt se on viimeinkin uskottava, että, rakkaassa Suomessa on todellakin mielenterveyshoito retuperällä. Kaikenmaailman hul...t kuten aloittajatkin kun kerran vapaana kulkee.
Kaikkia ei voida edes auttaa millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kestä elämää, pitää muuttaa omakotitaloon. Jos asuu ihmisten ilmoilla pitää sietää kaikenlaista inhottavaa kuten känniääliöitä, huutavia vauvoja, rikollisuutta, koiria, naapurin seksiääniä klo 4 aamulla, naapurin tiukkapipoista rouvaa ja niin edelleen.
Jos koirat ovat ongelma, ne ovat sitä kyllä laitakaupunkien okt-alueella ja tuppukylissä. Ei isojen kaupunkien kerrostaloalueilla.
Koirien ulosteet ja eritteet ovat kyllä todella paha ongelma kerrostaloalueilla. Sopii tulla katsomaan, millaisia itsekkäitä pskoja nämä koiran omistajat ovat.
Kerään aina koirani jätökset koirankakkapussiin. Pissojen päälle potkin lunta. Minua taas inhottavat tupakantumpit ja roskat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se kertoo paljon ihmisestä, joka ei pidä eläimistä ja ei kyllä mitään hyvää.
Osalla nämä johtuvat oikeasti vaikeista mt-ongelmista.
Psykot ei pidä eläimistä, eikä monet vassaritkaan - kuten se muuan kattikilleri äijä.
Koiria liikaa inhimillistetään, osa kuvittelevat että ne on kuin ihmisiä. Eläin on eläin.
Muuta kauas korpeen koirinesi! Olen saanut tarpeekseni niiden räksytyksestä.
Oho. Paljon oon nähnyt ihmisiä koirien kanssa, mutta en koskaan ole törmännyt ihmiseen, joka ottaa sen "elikon" paskan ja hieroo sen vaikkapa seinään tai johonkin muuhun paikkaan. Kyllä se paska jää niille sijoilleen tai sitten se korjatan pussiin ja viedään roskiin. Vitsi kyllä mä oikeesti haluisin tietää missä asuu koiran paskaa levittävät ihmiset. Hirvee viha ap:llä, mutta onneksi mä en asu enkä liiku koskaan missä nää koirien omistajat paskat levittelee minne sattuu.
Minäkin joskus vihaan teitä, katkerat ja ennakkoluuloiset ihmiset. Mitä te olette tehneet ihmiskunnan hyväksi muuta kuin levittäneet vihaa? Vihaa, vihaa... mun koira on hoitanut lapsia yli koirapelosta ja opettanut vammaisia kohtaamaan eläimiä.
Mutta hei, vihalla mennään eikös vaan, me kaikki muut. Haistakaa itsekin paska.
Vierailija kirjoitti:
Vihaat koiria mutta rakastat susia?!
No mitä ihmeellistä tässä nyt on?
eri
Inhoan juoppoja ja juoppojen hyysääjiä. Kuseskelevat ja oksentelevat joka paikkaan. Eivät opasta hyysättäviään. Ovat tukkeena joka paikassa. Tunkevat busseihin örisemään ja haisemaan. Jäävät porraskäytäviin ja pihoille örisemään. Tunkevat kirjastoihin ja kauppoihin, jopa ruokaravintoloihin. Itsekästä porukkaa.
Ei ole tervettä tuntea tuollaista vihaa jotain luontokappaletta kohtaan. Kyllä minuakin ottaa päähän i di ootit koiranomistajat jotka jättää jätökset joka paikkaan eikä kouluta koiriaan, mutta ei se niitten koirien vika ole, enkä minä niitä omistajiakaan vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään koirista, sympaattisempia olentoja saa hakea, mutta koiria on ihmisillä totta tosiaan ihan liikaa. Inhoan räksytystä rappukäytävässä, inhoan joka nurkalta lemahtavaa koiranpissan hajua. Inhoan ihmisten lässytystä koirilleen ja koiristaan, maahan jätettyjä koiranjätöksiä ja inhoan kun istun ravintolassa tai kahvilassa ja jonkun koira sätkii siinä vieressä ja pahimmillaan tunkee kuononsa kohti ruokaani. Kerran jouduin ärähtämään omistajalle kun vasinkankokoisen piskin kuono lähestyi kakkupalaani ja omistaja vain öllötti tekemättä mitään.
Eli koirat ei ärsytä, mutta niiden ihmiset kylläkin!
Jep. Minulla on kyllä omakin koira, mutta se ei ainakaan vähennä ärsytystä taukkeja koiranomistajia kohtaan. Ääliöt aiheuttaa koiravihaa josta joutuu sitten kärsimään se koiransa kouluttanut ja paskat keräävä, muut huomioiva koiraihminenkin. Ja lisäksi niitten ääliöiden takia leviää ulkoloiset, tulee vaaratilanteita kun jotain irtokoiria juoksee yhtäkkiä vastaan tai pikkupiski päästetään räksyttämään suoraan oman koiran luokse jne.
Vihaan homoja ja homonsyttäjiä = kiellettyä
Vihaan koiria ja koiranomistajia = Sallittua
Palstan linja??? Pitäiskö nyt päättää, onko vihapuhe sallittua vai ei. Vihapuhetta nimittäin riittää muistakin.