Ravitsemusterapian professori puhuu taas potaskaa siemenöljyjen terveellisyydestä!
Ursula Schwabin mielestä rypsiöljy on parempi vaihtoehto kuin oliiviöljy. Kuinkahan kauan tää "tietäjä" on oikein höpöttänyt siemenöljyjen terveellisyydestä "firman piikkiin" eli joku on lobbaillut taustalla oikein kunnolla tätä tätiä.
Kommentit (124)
Hei, onneksi jokainen voi ihan itse päättää mitä öljyä käyttää. Jokainen aikuinen on vastuussa omasta terveydestään ihan itse. Minun valintani on luomu oliiviöljy.
persuilla on niin vaikeeta, kaikenmaailman öljyjäkin on ihan persujen kiusalla...ja sitten pahin mitä voi tapahtua, tutkija professori on nainen, jopa ääliö foorumi, lue ylilauta, on huomioinut tämän uhan...
Rypsiöljyn omega6-rasvahapot aiheuttavat ns. hiljaista tulehdusta kehossa.
Vaihdoin rypsiöljyn voihin, viikossa hävisi ahdistava talivanne vatsasta.
Maksa tuottaa n. 80% kehon kolesterolista. Jos syöt vähärasvaista tai rypsiöljyllä pilattua ruokaa, maksasi kiihdyttää kolesterolituotantoa ja päinvastoin.
Aivot ovat pääosin kolesterolia. Jos syöt 6-9 palaa leipää päivittäin + perunaa, pastaa yms. siis liikaa hiilihydraatteja, (siis virallisen ravitsemussuosituksen mukaan), isolla kasalla hiilihydraatteja kaiken lisäksi saatat itsesi loputtomaan sokeri- ja pullakoukkuun, ja syöt liian vähän luonnollisia rasvoja, käytät statiineja ja siemenöljyjä, teet aivoistasi rusinan ja kalkkeutat verisuonesi.
Vanhemmiten kolesteroli nousee. Tämä on luonnollinen kehitys, koska kolesteroli paikkaa kehon vanhenemismuutoksista johtuvia vaurioita.
Kun syöt kunnon rasvoja kuten voita, kananmunia, rasvaisia juustoja, kermaa, mutta myös lihaa, paljon tuoreita kasviksia (marjoja ja kermavaahtoa!) pysyt kylläisenä ja kehosi kiittää, mieli virkistyy jne. mukavaa.
Kun syöt kunnon rasvoja, ne tasoittavat verensokerisi ja voi päästä diabeteksesta ja lääkityksestä eroon.
K1 vitamiini on eri aine kuin K2-vitamiini, joka auttaa suonia pysymään puhtaina. K2 vie tärkeän kalsiumin luustoon, eikä jätä sitä verisuoniin pyörimään ja tukkeuttamaan suonia.
Ca+Mg +D-vim+K2, aina yhdessä!
Syö omega kolmoset kalaöljyistä, jätä siemenöljyt kauppaan.
Käytä D-vitamiinia 100 mikrogrammaa päivässä. Kesällä auringon UV-säteily tuottaa noin 15 minuutin kokovartaloaltistuksessa vaaleaihoisilla jopa 250 mikrogrammaa D-vitamiinia! Ja asiantuntijoiden mukaan saamme myrkytyksen jo 10 mikrogrammasta!
Jätä kolesterolilääkkeet pois, ne ovat vain lääketehtaiden tulonlähde ja terveytesi pilaaja.
Viimeinen ja tärkein: Ota itse asioista selvää, käytä järkeäsi, mittauta D-vitamiinin tasosi ym. vitamiinien ja hivenaineiden tasot.
Naurattaa tää foliohattujen uusin hörhöily siemenöljyjä vastaan. 😂 Miksi jotkut ihmiset on niin pösilöitä ja uskoo kaiken huuhaa-tiedon?