Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vauvapalstalla niin monet ärsyyntyvät, kun kerron mielipiteeni, että tatuoinnit ovat rumia?

Vierailija
18.03.2025 |

Miksi se menee niin monella tunteisiin? Ehkä siksi, että siinä on totuuden siemen, ja tatuoituja ihmisiä alkaa harmittaa, kun ovat joskus tatuoinnin hankkineet ja joutuvat nyt elämään virheen ja rumuuden kanssa koko loppuelämänsä.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin iigorin naisvihajankkaus poistoon.

Vierailija
2/67 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene tunteisiin. Hyvä mielipide on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/67 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vaan jankkaaminen kyllästyttää 🤔

Vierailija
4/67 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mielipide, vaan se jankutus. 

Sinun kaltaiset sai joskus bannia. Sivustot jakoi niitä reippaammin. Nykyään kun joka klikki tuo rahaa, häiriköitä suorastaan houkutellaan paikalle. Tätä on myöskin sanoman moraali tänä päivänä.

Vierailija
5/67 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt menee asia kuin asia tunteisiin. Et ole huomannut, että täällä hyvin usein haukutaan ja ivataan, oli aloitusaihe minä hyvänsä. Ihmiset taitaa ylipäätään nykyään olla huonoja sietämään eri lailla ajattelevia tai kokevia. Toisen asemaan ei osata asettua hetkeksikään, kun on vain minä, minä ja minä..

Vierailija
6/67 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä nyt menee asia kuin asia tunteisiin. Et ole huomannut, että täällä hyvin usein haukutaan ja ivataan, oli aloitusaihe minä hyvänsä. Ihmiset taitaa ylipäätään nykyään olla huonoja sietämään eri lailla ajattelevia tai kokevia. Toisen asemaan ei osata asettua hetkeksikään, kun on vain minä, minä ja minä..

En ole huomannut, kun en yleensä käy täällä.

Vierailija
7/67 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en oikein ymmärrä miksi sinun täytyy tulla se kertomaan tänne. Tarvitsetko tukea muilta mielipiteellesi, josta et ehkä sitten olekaan ihan varma, vai mikä ajatus siinä on, että kerrot sen täällä? Itselläni ei ole tatuointeja, mutta silti en ymmärrä miksi ketään kiinnostaisi juuri sinun mielipiteesi asiasta.

Vierailija
8/67 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvä vaan, että alempi väestö merkkaa itse itsensä, ei tarvita hihamerkkejä

Vierailija
9/67 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska muiden valinnat eivät kuulu sinulle.

Sama kuin jankkaisit että punaiset hiukset on rumia tai että  farkkutakit  on rumia.

Muiden ulkonäkö ei ole sinun asiasi.

Vierailija
10/67 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se aivoton jankutuslänkytys ärsyttää. Eikä itselläni edes ole tatskoja.

Vierailija
11/67 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mielipide, vaan se jankutus. 

Sinun kaltaiset sai joskus bannia. Sivustot jakoi niitä reippaammin. Nykyään kun joka klikki tuo rahaa, häiriköitä suorastaan houkutellaan paikalle. Tätä on myöskin sanoman moraali tänä päivänä.

Kuka täällä jankuttaa? Ekan kerran näen koko ketjun aiheesta.

Vierailija
12/67 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Kiinnostaisiko itseäsi kuulla toisten rehellinen mielipide sinun ulkonäöstäsi?

Vierailija
13/67 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska muiden valinnat eivät kuulu sinulle.

Sama kuin jankkaisit että punaiset hiukset on rumia tai että  farkkutakit  on rumia.

Muiden ulkonäkö ei ole sinun asiasi.

Mutta niistäkin ap, tuo venäjän trolli, jankuttaa joka päivä. Naisten talvitakit NÄYTÄTTE LIHAVILTA MAKKAROILTA on jokatalvinen haukkumisen ja trollauksen aihe. Samoin naisten hiusväriä haukutaan palstalla päivittäin - kouvolatukka, hennaväri on ruma, shokkivärit.

Venäjän trollin tehtävä on haukkua naisia netissä. Aiheesta kuin aiheesta.

Vierailija
14/67 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään kiinnosta sun mielipitees mistään. Muista mennä kouluun kohta.

Vierailija
15/67 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidän niitä, sekä lävistyksiä yms. hirvittävän rumina, mutta se on jokaisen oma asia.

Kukin saa olla mitä ja millainen haluaa, kunhan ei siitä ole muille haittaa tai se ei ylitä siveettömyyden rajoja.

Muiden ulkonäöstä huomautteleminen on äärimmäisen moukkamaista.

Vierailija
16/67 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidän tatuointeja rumina, mutta en koe tarvetta hokea sitä vauvapalstalla päivät pääksytysten. En ota itselleni tatuointia eli homma on sillä selvä. Muut tehkööt pitä lystäävät omalla kropallaan.

Live and let live, ap hyvä.

Vierailija
17/67 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Tai sitten vaan jankkaaminen kyllästyttää 🤔

Sanoo pahin jankkaaja 🤭

Vierailija
18/67 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ne suuttuu, koska se on totta, mutta täysin peruuttamatonta. Tatuoinnin poistoon tarvittaisiin ihonsiirto. 

Tyhmää hankkia sellainen ja sitten katsella niitä piirroksia nahassaan kymmeniä vuosia piirrosten haalistuessa ja muuttuessa entistä rumemmiksi 

Vierailija
19/67 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se aivoton jankutuslänkytys ärsyttää. Eikä itselläni edes ole tatskoja.

Ensimmäinen tatuointiketju jonka olen tällä palstalla nähnyt. Tunteisiin se kyllä näköjään todellakin kolahti. 

Onnea tatuointiesi kanssa. Rumia ja kalliita. Hyvin näkee mihin ne kelan rahat kulutetaan ja taas naama tatuointiruvella itketään, kun ei ole varaa edes maitopurkkiin 

Vierailija
20/67 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä painan 200kg ja on viiltelyarpia ja tupakalla poltettuja arpia kun teininä ahdisti. Mutta tatskoja ei ole!

Mennäänkö ap treffeille? Voidaan panna.