Miksi vauvapalstalla niin monet ärsyyntyvät, kun kerron mielipiteeni, että tatuoinnit ovat rumia?
Miksi se menee niin monella tunteisiin? Ehkä siksi, että siinä on totuuden siemen, ja tatuoituja ihmisiä alkaa harmittaa, kun ovat joskus tatuoinnin hankkineet ja joutuvat nyt elämään virheen ja rumuuden kanssa koko loppuelämänsä.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Täällä nyt menee asia kuin asia tunteisiin. Et ole huomannut, että täällä hyvin usein haukutaan ja ivataan, oli aloitusaihe minä hyvänsä. Ihmiset taitaa ylipäätään nykyään olla huonoja sietämään eri lailla ajattelevia tai kokevia. Toisen asemaan ei osata asettua hetkeksikään, kun on vain minä, minä ja minä..
Jos aloitusaihe on itsessään haukkumista ja ivaamista, kuten nämä tatuoinneista valittavat aloitukset yleensä ovat, niin ei taida olla yllätys, että vastaukset eivät ole jotain muuta.
Haukun tatskoja täällä juuri siksi, että jos joku havahtuisi eikä hankkisi niitä enää enempää.
Kesällä on karseaa katsella ihmisiä, joiden iho on rumien mustien töhryjen peitossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko sulle parempi mieli haukkumisesta? En näe mitään syytä haukkua kenenkään ulkonäköä. Se on heidän asia.
Ja ei, mulla ei ole niitä eikä tule olemaan.
Tatuointia saa arvostella, sillä se on itse hankittu eikä mikään synnynnäinen epämuodostuma, jolle ei voi mitään.
Mutta kuka jaksaa olla niin kiinnostunut toisten asioista, että tuhlaa päivästä toiseen aikansa miettimällä niitä 😂 Varsinkin kun se ei millään tavalla paranna AP:n tai muiden kaltaisiensa elämänlaatua, todennäköisesti päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Haukun tatskoja täällä juuri siksi, että jos joku havahtuisi eikä hankkisi niitä enää enempää.
Kesällä on karseaa katsella ihmisiä, joiden iho on rumien mustien töhryjen peitossa.
Todennäköisesti tommosella tyhjänpäiväisellä öyhöttämisellä käy juuri päinvastoin: näet niitä entistä enemmän kaikkialla koska olet luonut itsellesi pakkomielteen asiaan. Parempi pysyä kotona niin ei tarvitse katsella :D
Vierailija kirjoitti:
Ai luuletko, että ihmiset hankkivat niitä juuri sinun mieliksesi? 😁
Ne jotka katuvat tatuointejaan ja ovat ottaneet rumia/persoonattomia tatuointeja varmasti reagoivat noin. Ne jotka tykkäävät tatuoinneista ja ovat täysin sinut omiensa kanssa eivät todennäköisesti välitä mielipiteestäsi.
Itselläni on muutamia, kaikki rumia, outoja ja hämmentäviä, mutta olen IDGAF-mentaliteetillä siitä jos joku ei niistä tykkää, kuten varmasti kaikki jotka samaistuvat ajatukseeni.
Tatuoinnit on vähän niinkuin graffitit talon seinässä. Yleensä huonossa kunnossa, pääsee helposti sisälle mutta sinne ei ole hyvä mennä.
Kukaan ei ole kysynyt sinun mielipidettäsi tatuoinneista.
Mun mielestä ap pottunenä on järkyttävä.
koska palsta on täynnä wt-feministeä
Tatuoinnit tulivat muotiin tavallisilla ihmisillä joskus 2000 -luvun alussa, nyt ne ovat menneet pois muodista. Ei niistä sen rumempia tai kauniimpia ole tullut, ovat vain pysyvämpiä kuin muut muotivillitykset. Ja tuskinpa Universumin Herraa kiinnostavat ihmisten ulkoiset avut, kovin pikkumaistahan tuo olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap vastailee kokoajan omaan ketjuunsa 🤣🤣
Ei kun juuri ihmettelin, että miten tämä minun keskustelun aloitus pyörii vieläkin täällä. -Ap
Kyllä tämä poistoon menee. Voisin lämpimikseni tehdä aloituksen siitä että miksi sinä olet aivovammainen jankkaaja. Opitpahan olemaan.
taisi mennä tunteisiin wt-emakolla
Vierailija kirjoitti:
koska palsta on täynnä wt-feministeä
Ei ole. Ei hyväksytä syrjintää ja kiusaamista.
Yrittäkää keskustella, se on vaan hyväksi, ei tuo haukkuminen mihinkään vie, eikä edistä keskustelua. Asiallista palautetta please!?921
Täsmälleen samasta syystä kuin miksi raivo puhkeaa jos lausut ääneen sellaisia faktoja kuin että mitään kehopositiivisuutta ei ole olemassakaan, ne ovat vain sairaalloisen läskejä tai että sheivaamattomat karvat ovat vanhojen likaisten mammojen juttuja.
Nämä kun yhdistät wt tatskoihin niin saat profiloitua aika tarkkaan tyypillisen av-mamman ja sen sosiaaliluokan sekä koulutustason.
Minusta tatuointi voi olla hyvinkin kaunis. Useammin vaan ei ole. Mutta ketä kiinnostaa tämä mielipide? Yhtä paljon on silti niitä, jotka tykkää ihan kaikista tatuoinneista tai vihaa niitä, ja kaikkea siltä väliltä.
Minäpä näen tupakoijat näin: ovat yleensä rennointa ja mukavinta seuraa, ehdottomasti parhaat keskustelut lähtee juhlissa tupakkapaikalta. Mutta hirveältä se touhu haisee. Näyttää ihan kivalta, mutta naama ei vuosien jälkeen enää niin näytäkään.
Ps. Tarkistusluku on 666, ketjun toka sivun uskikselle terkkuja. Minulla nimittäin on kuin onkin tatska jalkapohjassa!
Vierailija kirjoitti:
Ap vastailee kokoajan omaan ketjuunsa 🤣🤣
Eihän täällä kukaan muu kirjottelekaan koko palstalla kuin ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän ne tatuioidut väittää, että itteään varte vaan niitä hankkivat. Sit jostain kumman syystä pitää IG:ssä niitä esitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän ne tatuioidut väittää, että itteään varte vaan niitä hankkivat. Sit jostain kumman syystä pitää IG:ssä niitä esitellä.
Sama jollotus meikkien, vaatteiden ja korujen kanssa. Nähin käytetään omaisuuksia ja aikaa tuntikausia mutta ihan vaan "itseä varten". Ei suinkaan miljoonaan IG kuvaan ja yökerhossa näyttäytymiseen.
Jos ihmiset todella pukeutuisivat vain itseään varten niin riittää ettei tule kylmä tai kastu sateessa.
Ei niitä tuhmiakaan paikkoja tarvitse itseään varten peitellä. Mitä se haittaa vaikka vilkkuvat tai ovat helteellä kokonaan paljaana että tuulettuvat ja pysyvät puhtaina.
Kyllä tämä poistoon menee. Voisin lämpimikseni tehdä aloituksen siitä että miksi sinä olet aivovammainen jankkaaja. Opitpahan olemaan.