Miksi vauvapalstalla niin monet ärsyyntyvät, kun kerron mielipiteeni, että tatuoinnit ovat rumia?
Miksi se menee niin monella tunteisiin? Ehkä siksi, että siinä on totuuden siemen, ja tatuoituja ihmisiä alkaa harmittaa, kun ovat joskus tatuoinnin hankkineet ja joutuvat nyt elämään virheen ja rumuuden kanssa koko loppuelämänsä.
Kommentit (67)
Niitä harmittaa. Jopa kaduttaa ne tyhmät töhryt mitä on tullut otettua. Rumiahan ne on. Ihan älyttömän rumia.
Ei tuossa sinun mielipiteessäsi mikään ärsytä, vaan tuo mt-ongelmainen jankuttaminen. Jokaisella on oikeus tehdä vartalolleen mitä haluaa, sinun ajatuksesi asiasta ei liikuta täällä yhtään ketään.
Yksi rumimmista tatuoinneista on kaulassa oleva, joka saa kaulan näyttämään lyhyeltä.
Kaverilla on joku epämääräinen musta pallo tatuoituna rintojen väliin. Se kai on olevinaan joku kukka, mutta näyttää tosi oudolta mustalta möykyltä
Norsu tuntuu olevan myös tosi suosittu. Monella on norsu tatutoituna ja kaikki heistä kuvittelevat, että juuri he ovat keksineet norsutatuoinnin
Tuleeko sulle parempi mieli haukkumisesta? En näe mitään syytä haukkua kenenkään ulkonäköä. Se on heidän asia.
Ja ei, mulla ei ole niitä eikä tule olemaan.
Jotkut ovat, jotkut eivät. Siis ne tatuoinnit.
Onhan ne rumia ja turhia. Ei sitä tarvitse edes julistaa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Kiinnostaisiko itseäsi kuulla toisten rehellinen mielipide sinun ulkonäöstäsi?
Mutta eihän tossa mennä henkilökohtaisuuksiin. Ap ei kommentoi kenenkään yksittäisen ihmisen tatuointia, vaan tatuointeja yleensä.
Kertoo vain siitä, että määrätynlainen tatuoitu sakki palloilee täällä. Olen huomannut kuinka omia vanhempia ja vanhuksia lyödään armotta, hyvin julmasti.
Onneksi terveet ja hyvinvoivat käyvät töissä, hoitavat perheitään ja asioitaan ihan itse.
Vauva palsta vetää kummasti aina iltaisin myös roisia porukkaa, mielestäni p o r n o a tursuaa joka tuutista.
Outo piirre myös tehtaillut tunteisiin vetoavat aloitukset. Itse en uskalla lekkiä elämälläni, enkä läheisteni elämällä, en ikinä.
Itse huomasin tämän alustan jäätyäni eläkkeelle. Nimi johtaa harhaan.
Se on vähän niinku joku spray-maalaus kallion seinämässä, ei ne ole nättejä eivätkä näytä hyvältä siinä ympäristössä.
Minusta naamassa olevat tatuoinnit rumentavat henkilöä.
Haa, löytyipä joku toinenkin jonka mielestä tatuoinnit eivät kuulu ruumiiltaan ja sielultaan terveeseen ruumiiseen. Minä en pidä tatuoinneista. En edes niistä pienistä kukkasista tai renkaista nilkassa tai käsivarressa. Ne ovat merkkejä siitä, että tämä ruumis on annettu paholaiselle.
No, nämä ovat minun mielipiteitäni. Minä elän omien mielipiteitteni mukaisesti, en halua että kukaan läheisistäni ottaa tatuointia tai muuta ruumiin koristusta, ne eivät ole raamatusta eivätkä jumalasta. Ne ovat epäjumalan palvontaa. Eläkää silti rauhassa, johdatusta teille kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin iigorin naisvihajankkaus poistoon.
Ei kai se sitä sukupuolittanut mitenkään? Minustakin tatuoinnit on hirveitä ja oksettaa, kun jotkut miehet on tatuoineet koko käsivartensa tai jopa kaulansa ihon piiloon. Ihan kuin joitakin liskomiehiä eikä eläviä ihmismiehiä ollenkaan. Hyi hitto. En ikinä huolisi itselle.
Ap vastailee kokoajan omaan ketjuunsa 🤣🤣
Koska näillä on rumia tatuointeja, sama läskien kanssa. Läskit ärsyyntyvät, kun kerrotaan faktat, eli että nämä ovat rumia.
Ketä oikeati kiinnostaa joka päivä kuulla sun mielipidettä toisten tuntemattomien tekemisistä?
Tai ylensäkään sun mielipide, kun niissä ei ole päätä ei häntää.
Mutta tehdäänkö näitä Clas Ohlsonilla?
Vierailija kirjoitti:
Ei kun juuri ihmettelin, että miten tämä minun keskustelun aloitus pyörii vieläkin täällä. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko sulle parempi mieli haukkumisesta? En näe mitään syytä haukkua kenenkään ulkonäköä. Se on heidän asia.
Ja ei, mulla ei ole niitä eikä tule olemaan.
Tatuointia saa arvostella, sillä se on itse hankittu eikä mikään synnynnäinen epämuodostuma, jolle ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun kommentti liskomiehistä oli ihan oma enkä ole ap
Vanha sananlasku pätee. Totuuden puhujalla on vähän ystäviä.🤔