Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en pysty lopettamaan tupakanpolttoa, auttakaa minua

Vierailija
17.03.2025 |

Sanokaa suorat sanat ja kertokaa mitä ajattelette, jos näette jonkun polttavan. Pahimmat ajatukset ja tunteet, pliis. Jos inhorehellisyys auttaisi minua muuttumaan.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nykyään tosi nolon näköistä.

Miesten erektio heikkenee.

Iholle tupakointi on huono juttu. 

Tuoskoitdihat hsusrvst pahalle ja hampaatkin ovat usein rumat.

Vierailija
2/91 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allen Carrenin Stumppaa tähän-kirja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pystyt! Hakeudu lääkäriin ja hae apua - nikotiiniriippuvuus on todella vahvaa joillakin ja siihen voi tarvita todellakin apua. 

Tupakka on niin pahaksi sun terveydelle. Ei vain keuhkosyövän muodossa vaan ihan kaikella tavalla. Se hajottaa verisuonistosi pikku hiljaa mutta varmasti. 

Vierailija
4/91 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allen Carrenin Stumppaa tähän-kirja

Olen lukenut sen, mutta sekään ei auttanut. Edes leikkaukseen joutuminen tupakasta johtuneen sairauden vuoksi ei riittänyt lopettamaan tupakointia. Olen jo lähes luovuttanut asian suhteen :(

ap

Vierailija
5/91 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset pysty?

Vierailija
6/91 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko vuodessa menee tuohon rahaa? Laske ja mieti mitä sillä saisi. Elinaikanasi polttelet asunnon verran tuhkana tuuleen.

Vierailija
7/91 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh! Muistelen lämmöllä 1970-lukua kun kaikki polttivat joka paikassa eikä itketty mistään haitoista. Nikotiinipussit on ihan ookoo, mutta mikään ei voita sitä fiilistä kun rööki käryää suupielessä.

Sytytin juuri sinisen LM savukkeen ja poltan sisällä ihan kuin oli 1970-luku. Se on nautinto, josta en luovu ikinä.

Vierailija
8/91 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan sytytä sitä yhtä. Pese tuhkakupit ja unohda koko juttu. 

Vierailija
9/91 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole oikeaa motivaatiota lopettaa niin mikään ei auta - champixilla saa kyllä tupakan himon loppumaan, mutta jos et aidosti ole motivoitunut niin se jatkuu kun kuuri loppuu.

Vierailija
10/91 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakan koukutus on kuulemma yhtä vahva kuin heroiinin - ja uskon sen täysin. 

Pystyinkin itse röökit vasta kun tulin Jeesus-uskoon. 

Vierailija
11/91 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset pysty?

Lupaan aina itselleni, etten osta illalla tupakkaa, mutta illan tullen aina petän lupaukseni ja menen kiskalle. Joskus poltan pari ja heitän loput roskikseen. Aina uudestaan ja uudestaan, joka ilta sama juttu. Kerran rahat oli lopussa ja menin tonkimaan taloyhtiön roskista sinne edellisiltana viemääni tupakka-askia. Olen varmaan pohjalla ja olo on toivoton.

Kiitoksia kannustuksesta, arvostan sitä todella.

Ap

Vierailija
12/91 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, älä pelkää polttamista. Kaikessa on vaaransa ja jokainen meistä kuolee joskus johonkin. Rööki tekee arjesta jaksamisen arvoisen. Oma suosikkimerkkini on Astor ja tilaan sitä ulkomailta netin kautta. Olen polttanut 1960-luvulta saakka joka päivä.

Vierailija
13/91 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakan koukutus on kuulemma yhtä vahva kuin heroiinin - ja uskon sen täysin. 

Pystyinkin itse * röökit vasta kun tulin Jeesus-uskoon. 

*lopettamaan. 

Vierailija
14/91 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen Seiskaa ja katson Salkkareita. Käärin sätkää ja väännän mulattiäpäriä.

Tuleeko lapsistasi ruskeasilmäisiä kuluttajia? Tulevatko lapsesi oppimaan noin 26 substantiivia?

Vierailija
15/91 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala laiskaksi. Samalla laihdut kun et jaksa lähteä kauppaan.

Laiskana onnistut. Lopeta työssäkäynti ja ahkeruus. Se vie sut hautaan. Ala laiskaksi.

Vierailija
16/91 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole kuin minä. Lopetin kun syöpä todettiin.

Vierailija
17/91 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, älä pelkää polttamista. Kaikessa on vaaransa ja jokainen meistä kuolee joskus johonkin. Rööki tekee arjesta jaksamisen arvoisen. Oma suosikkimerkkini on Astor ja tilaan sitä ulkomailta netin kautta. Olen polttanut 1960-luvulta saakka joka päivä.

Jeesus vapautti mut punaisesta Nortista. 

Vierailija
18/91 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä mitään pahaa ajattele ihmisestä, joka polttaa. Mieti, mikä sinussa vastustaa tupakan lopettamista. Jos tunnistat tupakkatavan hyvät puolet mitkä pitää koukussa riippuvuuden lisäksi, voit miettiä miten tehokkaimmin voisit korvata ne jollain muulla hyvällä tavalla. Esim. käsille kivaa tekemistä tauoilla, tai että saat askin hinnalla viikossa ostaa vaikka seerumin iholle (ja pian parantunut ihon kunto kannustaa!) Toinen on, että mikä tupakan lopetuksessa pelottaa. Ne ärtymyksen tunteet joita tulee kun ei saakaan sitä edes "erityishetkenä", avuttomuuden tunne sosiaalisessa tilanteessa, pelko tylsyydestä kun ei tarvitsekaan mennä pihalle?

Minulle itse asiassa kivointa tupakoinnissa oli se, että oli "syy" mennä pihalle katsastamaan säätä ja miettiä itsekseen hetki. Myöhemmin lemmikin kanssa ulkoilu korvasi tätä.

Vierailija
19/91 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet rehellisen aikataulun kellonaikoineen tupakkahetkistäsi. sinulla on siellä kuitenkin joku aikataulu, jonka mukaan menet.

kuvitellaan, että poltat yhden 45 minuutin välein.

Seuraava askel on alkaa viivästyttää tupakan sytyttämistä. Vaikka viidellä minuutilla. Pysyt siinä. Sitten taas uudet viisi minuuttia. ennen kuin huomaatkaan, niin tupakoit vain tunnin välein. tästä eteenpäin.

toinen vaihtoehto on mennä lääkäriin pyytämään tupakasta vieroituslääkettä.

Vierailija
20/91 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun poltat niin stögää kieleesi ja syö se stögö sen jälkeen.

Lopetat aika nopeasti tällä menetelmällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme