Formoline-kokemuksia?
Hei!
Onko kellään kokemuksia Formoline-laihdutuslääkkeestä jota saa apteekista?
Kommentit (115)
Olen käyttänyt Formolinea nyt reilun kuukauden ja 2 kiloa on lähtenyt. Otan yhden tabletin pääruuan yhteydessä ja silloin, jos sorrun johonkin rasvaiseen herkkuun. Toimii hyvin, tasapainottaa vatsan toimintaa. Mitään negatiivista en ole huomannut. Tavoite on tiputtaa yhteensä 4 kg, joten jatkan vielä ainakin pari kuukautta. Yritin samanlaista pudotusta vuosi sitten, mutta paino jumiutui tämän kahden kilon jälkeen. Katsotaan miten nyt käy. Alku on ainakin ollut lupaava. Tsemppiä kaikille!
Oletteko ottaneet tätä enemmän kuin kahdella aterialla? Auttaako?
Saako edes ottaa? Itse aloitin tänään ja joku 5 kg haluan pois. Oudosti tullut lisää painoa, vaikka urheilen paljon ja syön suht terveellisesti. Toivotaan että auttaa tuo tuote.
Kyllä tuo on enemmän höynäytysbisnestä. Tablestista sanotaan: Formoline L112 500 mg sitoo rasvat fysikaalisesti (n. 66 %), ja vähentää näin rasva-aineiden sulavuutta.
Mikä ihmeen 66 % ja mistä määrästä. Yhdestä grillimakkarasta(100g) saan n.20g rasvaa. Tästä muka lähtis gramman tablettimäärällä 13,2g taivaan tuuliin. Uskokoon ken tahtoo, mutta kyllä nyt apinaa koijataan pahemman kerran.
Olen puolen vuoden ajan ottanut tabletteja 0-4 päivässä. Painoa on lähtenyt 6 kg täysin.tekemättä mitään muuta. Tarkoitus on jatkaa kesään asti ja pudottaa vielä muutama kilo.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi myös, kun farmaseutti suositteli.
Älkää tuhlatko rahojanne näihin höpö-höpö-tuotteisiin! Eikös tuon tuotteen luvattu laihduttavan 3 kuukaudessa 5 kiloa? Se on todella vähän. Jo pelkkä pissalla käyminen voi pudottaa painoa 600 grammaa. Itse käytän semaglutidia ja laihduin 5 kiloa alle 2 viikossa. Nyt paino pudonnut yli 30 kiloa.
Kaikki eivät saa laihdutuslääke reseptiä kun ei ole tarpeeksi ylipainoa.
Hei! Olen kokeillut orlistat ja minulla se tomi hyvin https://tonzes.com/slimfi.htm Pian tuotteen käytön aloittamisen ja vähärasvaisenpaan ruokaan siirtymisen jälkeen paino alkoi pudota, ja kannusti jatkamaan sinnikkäästi tavoitteissa pysymistä ja laihduttamista. Kuukauden kuluttua olinkin jo 8kg hoikempi ja nyt aion vielä jatkaa tuotteen käyttöä että saisin kesällä esiintyä bikineissä uudessa kropassa:) Suosittelen kokeilemaan!
Muutama viikko kokeiltu. Ainakin makean himo vähentynyt.
Aloitin Formolinen kokeilun tänään. Ruokavalioni on terveellinen, mutta paino ei tässä iässä enää putoa pitkäjänteisilläkään ponnistuksilla. Formoline on periaatteessa kuitutabletti, joka sitoo rasvaa. Sitä ei kannata ottaa kuin rasvaisen aterian kanssa. Olen vähän epäluuloinen, koska en juuri kovin rasvaista syö.
Onko täällä muita jotka ovat nyt aloittaneet? Olisi kiva kuulla miten menee. (Kommentit joissa kehoitetaan syömään oikeaa ruokaa ja riittävästi proteiinia, voi jättää pois, sillä nuo keinot ovat käytössä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan huomannut Formolinen käytön yhteydessä ulosteen värin muuttuneen keltaiseksi? Rakenne on myös löysempää ja rasvaista.
Minä olen huomannut! Meinas kakat tulla housuun
Minulle aiheuttanut ummetusta. Joku toinenkin kertoi ketjussa samaa. Olen vain vähäiseti ylipainoinen.
En ole laihtunut yhtään Formolinen käytön aikana! Nyt jo muutaman viikon käyttänyt. Vähentänyt ruuan määrää sekä liikun paljon, kuten normaalistikin.
Minä olen huomannut! Meinas kakat tulla housuun