Formoline-kokemuksia?
Hei!
Onko kellään kokemuksia Formoline-laihdutuslääkkeestä jota saa apteekista?
Kommentit (132)
Olen käyttänyt 4 viikkoa, laihtunut 4 kiloa. Aineen tueksi lopetin kaikki tuotteet mitkä sisältää yhtään sokeria. En ole saanut mitään haittavaikutuksia.
Olen kokeillut nyt viikon (2 tablettia aamuin illoin) enkä ole huomannut mitään.
Oletin, että pitäisi käydä vessassa useammin, mutta ei.
Up.
Ostin testiin. 10kg pitäis vielä saada pois.
Hei! Olen kokeillut orlistat ja minulla se tomi hyvin https://euhealth247.com/fi/drug/xenical-generic Pian tuotteen käytön aloittamisen ja vähärasvaisenpaan ruokaan siirtymisen jälkeen paino alkoi pudota, ja kannusti jatkamaan sinnikkäästi tavoitteissa pysymistä ja laihduttamista. Kuukauden kuluttua olinkin jo 8kg hoikempi ja nyt aion vielä jatkaa tuotteen käyttöä että saisin kesällä esiintyä bikineissä uudessa kropassa:) Suosittelen kokeilemaan!
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut nyt viikon (2 tablettia aamuin illoin) enkä ole huomannut mitään.
Oletin, että pitäisi käydä vessassa useammin, mutta ei.
Ei sitä niin kuulu käyttää. Ohje on ottaa vain pääruokien kanssa yhtäaikaa. Vaikutus kohdistuu vain juuri syödyn aterian rasvoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletin, että pitäisi käydä vessassa useammin, mutta ei.Ei sitä niin kuulu käyttää. Ohje on ottaa vain pääruokien kanssa yhtäaikaa. Vaikutus kohdistuu vain juuri syödyn aterian rasvoihin.
En ota säännöllisesti vaan silloin jos on rasvaisempi ruoka esim päivällinen niin 2 tab. Lounaalla usein salaatti. Enkä ota joka pv. Vähän on tippunut paino, viikko sitten aloitin. Pelkäsin ripulia joten en arkena uskaltanut ottaa töiden takia, vaan aloitin pe-su.
En suosittele kenellekään, minulla ei tehonnut, ainoastaan turvotti paljon ja ahdisti rinnasta eli söi muiden lääkkeiden tehoa. Lääkäri ei tätä suosittele, koska ei ole reseptilääke. Apteekissa farmaseutit eivät tiedä tarpeeksi vaikutuksia eli kohtuutonta mainostaa tätä.
Olen ollut tosi tyytyväinen tähän tuotteeseen. Minulla on ollut vaikeuksia saada painoa pois, yhteensä 10 kiloa on ollut tavoitteena pudottaa painoa, että olisin ns. ihannepainossani. Olen laskenut kaloreita kolme kuukautta ja paino ei juurikaan laskenut. Halusin testata voisiko tästä olla mitään apua ja olihan siitä. Nyt olen kuukauden syönyt formolinea pääaterioiden yhteydessä ja paino on laskenut 3 kiloa. Aion jatkaa käyttöä kunnes olen tavoitepainossa. Ei ole ollut mitään sivuoireita, joten en voi muuta kuin suositella.
Mitä maksaa?