Formoline-kokemuksia?
Hei!
Onko kellään kokemuksia Formoline-laihdutuslääkkeestä jota saa apteekista?
Kommentit (64)
Kiinnostaisi myös, kun farmaseutti suositteli.
Mä olen nyt muutaman kerran sitä käyttänyt aterioiden kanssa, mutta en vielä osaa sanoa juuta tai jaata .
Mikä tahansa kuitulisä toimii samoin. Saatte halvemmalla sman vaikutuksen kun ostatte kauraleseitä ja lisäätte puuroksi keitettyjä leseitä ruokaan tai syötte lesepuuroa 4-5 teelusikallista aterian yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa kuitulisä toimii samoin. Saatte halvemmalla sman vaikutuksen kun ostatte kauraleseitä ja lisäätte puuroksi keitettyjä leseitä ruokaan tai syötte lesepuuroa 4-5 teelusikallista aterian yhteydessä.
Sekoitatko tämän Formolinen konjac -kuituun? Tämä Formoline estää rasvojen imeytymisen.
Ei toimi kuin karalese, joka on kyllä erittäin hyvä lisä esim kolesteroliarvoihin ja vatsan hyvinvointiin.
Mulla ihan hyviä kokemuksia. Minusta on tehostanut painonpudotusta. Olen tyyppiä, jonka on vaikea laihtua ja kalorit täytyy painaa ihan todella alas. Tämähän käsittääkseni nappaa joku 200-400 kaloria pois parhaimmillaan.
Mä nappasin tänään ekat tabletit. Ylipainoa minulle on kertynyt lyhyessä ajassa 30kg. Aiemmin laihdutin ozempicillä tuon 30kg joka tuli nopeasti takaisin lääkkeen käytön lopetuksen jälkeen. Nyt ei ole tarkoitus etsiä sitä pikalaihduttajaa vaan asennoitua terveellisen ruuan ja liikunnan yhteisvaikutukseen tabletit tukena.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä joku uusi tuote?
Ei ole uusi tuote, mutta nyt on enemmän markkinoitu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä joku uusi tuote?
Ei ole uusi tuote, mutta nyt on enemmän markkinoitu.
Tuntuu, että ei kauheasti ole kokemuksia tästä kenelläkään.
Järkyttävä ummetus. En syö kovinkaan rasvaista ruokaa.
Toinen ongelma on, ohjeistus neuvoo ottamaan tabletin kahden pääruuan yhteydessä,
mutta kun minä en syö kuin kerran päivässä.
Esim tänään perunaa, broileria ja Vapun kunniaksi jäätelöpallo. Iltapala mansikoita ja puolikas banaani ja voileipä ilman päällisiä.
Nyt harkitsen kahvia, jos saisin vatsan toimimaan. Ja huomenna en ota noita pillereitä.
Miten tosta voi tulla ummetusta? Luulisi ripulia aiheuttavan ennemminkin ja parantavan mahan toimintaa.
Ei ihme et ummettaa. Syö 4-5 ateriaa päivässä niin laihdut jo sillä.
Koitappa syödä pari kiiwi hedelmää päivässä, on luontainen laksatiivi.
Tuo toimii siten, että estää rasvaa imeytymästä. Jos ei syö rasvaista ruokaa, ei tuosta ole hyötyä. Ei myöskään tarvitse syödä kuurinomaisesti 2 kertaa päivässä, vaan voi esim syödä vain silloin kun syödä rasvaista ruokaa; esim. juhlissa.
Ylipäätään toimii vain kyseisellä aterialla jonka yhteydessä sitä on syöty, eli ei varastoidu mihinkään elimistössä vaan sitoo sitä rasvaa jota on ruoansulatuselimistössä samaan aikaan.
Muistithan nauttia nestettä runsaasti ?
Syöt liian vähän, jotta laihtuisit. Pitää syödä 3-4 tunnin välein eli aamupala, (välipala), lounas, välipala, päivällinen ja iltapala.
Kun pakkauksessa lukee "lääkinnällinen laite" (produkt) niin ei kovin uskottava ole.
Oikeaa suomen kieltä olisi "lääkinnällinen valmiste" tai "tuote"....
Muakin kiinnostaisi. Huomasin tänään apteekissa käydessäni kyseistä tuotetta hyllyssä.
Tekisi mieli kokeilla, keventämisen tukena.