Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Formoline-kokemuksia?

Vierailija
17.03.2025 |

Hei!

Onko kellään kokemuksia Formoline-laihdutuslääkkeestä jota saa apteekista?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian Formolinen aloittamisen jälkeen ilmestyi kasvoille molempien poskien alaosaan ihmellistä hiukan turvonnutta punoitusta, aika identtiset kuviot molemmalla puolella. Seuraavana päivänä uusi alue saman näköistä punoitusta ylempänä, nenän molemmin puolin. Aikaisemmatkin alueet hiukan rauhoittuneet mutta edelleen turvonneet mutta vähennän punoitusta. Mitään muuta en keksi syyksi kuin Formolinen, jota olen ottanut nyt 5-6 päivää ohjeen mukaisesti 2 x 2 tablettia. Onko kenelläkään muulla kokemusta/epäilystä allergisesta reaktiosta Formolinen käyttämisen seurauksena?

Vierailija
62/74 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luki haittavaikutukset mm ummetus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein viikon käyttänyt. Aluksi ummetti, enää ei. Luulen, ettei tämä tule minulla toimimaan. Oma painoni hipoo normaalipainon ylärajaa, 171cm ja 71kg. Olen aloittanut viikko sitten hyvin tiukan dieetin jossa hiilareita ja sokereita ei sallita ja paino on tämän vuoksi pudonnut. En usko, että Formolinella on asian kanssa merkitystä. Olen ollut tällä samalla dieetillä 5 vuotta sitten joten tiedän miten se toimii eikä tässä nyt näy mitään eroa aikaisempaan vaikka nyt olen tuota tavaraa syönyt. Rahat taisi mennä hukkaan. 

Vierailija
64/74 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö lisää kokemuksia tästä? Olisi kiva kuulla, harkitsen täällä tuota formolinea.

Vierailija
65/74 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vaikutusta ja tarkka, systemaattinen kokeilu. Rahastusta.

Vierailija
66/74 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio ekan paketin jälkeen ostaa enää toista. Käyttö jäi liian epäsäännölliseksi kohdallani.

Vierailija
67/74 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, itse olen syönyt tuotetta viikon. Koen tabut positiivisena. Otan lounas ja päivällisaikaan. Suoli toimii hyvin ja paino hissukseen menee alaspäin..Jatkan pkt loppuun, näkee sit lopullisen tuloksen, oliko apua vai ei😁

Vierailija
68/74 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kuin 1 tabletin pääruuan kanssa. Minulla tehoaa niin että suoli on rauhoittunut ja jatkuva ruuanhimo ja makeanhimo on selvästi vähentynyt. Pari kiloa on nyt lähtenyt. 

Vierailija
69/74 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus, makeanhimo kadonnut. Paino pudonnut ekan viikon aikana +1kg.

Ei mitään ongelmaa, hyvä tuote. 

70/74 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
71/74 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt formoline extraa 6 viikkoa. Ohjeen mukaan kahdella aterialla, joissa eniten rasvaa. Juonut vettä, pääasiassa, n. 2,3l päivässä. Iltaisin ei tee mieli napostella. Hieman ollut ummetusta, ei haittaavasti. En paljon liiku, vesijuoksua ja vesijumppaa kerran viikossa. Paino tippunut nyt 5 kg. Oon oikein tyytyväinen. Energiaakin tullut lisää.

Vierailija
72/74 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa kuitulisä toimii samoin. Saatte halvemmalla sman vaikutuksen kun ostatte kauraleseitä ja lisäätte puuroksi keitettyjä leseitä ruokaan tai syötte lesepuuroa 4-5 teelusikallista aterian yhteydessä.

Sekoitatko tämän Formolinen konjac -kuituun? Tämä Formoline estää rasvojen imeytymisen.

Sitä varten myydään apteekissa halvemmalla ihan oikeaa lääkettä ilman reseptiä.

Orlistat Sandoz kapseli 51,74€ Yliopiston apteekissa.

En suosittele kuin pahimmalle vihamiehelle. Lähin vessa oli varmistettava mihin menikin ja silti juuri ja juuri ehti vessaan. Joskus yöllä rasvaista "ulostetta" oli tullut housuihin niin ettei edes tiennyt ja tuntenut, yskäisy aiheutti myös tätä. En koske tuohon aineeseen enää koskaan, nyt formoline auttanut painonhallinnassa, eikä tarvitse kulkea pikkuhousunsuojat alkkareissa.

Vierailija
73/74 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota kuin 1 tabletin pääruuan kanssa. Minulla tehoaa niin että suoli on rauhoittunut ja jatkuva ruuanhimo ja makeanhimo on selvästi vähentynyt. Pari kiloa on nyt lähtenyt. 

Minulla myös ruuan annoskoko on luonnollisesti pienentynyt puoleen, vanhasta muistista lapon ruokaa lautaselle kuin normaalisti mutta kylläisyys tulee nopeaa ja puolet jää syömättä ja silloinkin tulee jopa huonovointisuus ja ähky mutta menee nopeasti ohi. Aion jatkaa käyttöä.

Vierailija
74/74 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee laista, kannattaa tutustua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi