Formoline-kokemuksia?
Hei!
Onko kellään kokemuksia Formoline-laihdutuslääkkeestä jota saa apteekista?
Kommentit (64)
Luki haittavaikutukset mm ummetus
Olen melkein viikon käyttänyt. Aluksi ummetti, enää ei. Luulen, ettei tämä tule minulla toimimaan. Oma painoni hipoo normaalipainon ylärajaa, 171cm ja 71kg. Olen aloittanut viikko sitten hyvin tiukan dieetin jossa hiilareita ja sokereita ei sallita ja paino on tämän vuoksi pudonnut. En usko, että Formolinella on asian kanssa merkitystä. Olen ollut tällä samalla dieetillä 5 vuotta sitten joten tiedän miten se toimii eikä tässä nyt näy mitään eroa aikaisempaan vaikka nyt olen tuota tavaraa syönyt. Rahat taisi mennä hukkaan.
Löytyykö lisää kokemuksia tästä? Olisi kiva kuulla, harkitsen täällä tuota formolinea.
Pian Formolinen aloittamisen jälkeen ilmestyi kasvoille molempien poskien alaosaan ihmellistä hiukan turvonnutta punoitusta, aika identtiset kuviot molemmalla puolella. Seuraavana päivänä uusi alue saman näköistä punoitusta ylempänä, nenän molemmin puolin. Aikaisemmatkin alueet hiukan rauhoittuneet mutta edelleen turvonneet mutta vähennän punoitusta. Mitään muuta en keksi syyksi kuin Formolinen, jota olen ottanut nyt 5-6 päivää ohjeen mukaisesti 2 x 2 tablettia. Onko kenelläkään muulla kokemusta/epäilystä allergisesta reaktiosta Formolinen käyttämisen seurauksena?