Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Formoline-kokemuksia?

Vierailija
17.03.2025 |

Hei!

Onko kellään kokemuksia Formoline-laihdutuslääkkeestä jota saa apteekista?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa kuitulisä toimii samoin. Saatte halvemmalla sman vaikutuksen kun ostatte kauraleseitä ja lisäätte puuroksi keitettyjä leseitä ruokaan tai syötte lesepuuroa 4-5 teelusikallista aterian yhteydessä.

Juuri noin! Leseistä voi keittää kaurapuurontapaisen lesepuuron ja antaa sen jäähtyä. Siitä sitten lesepuuro rasiaan ja lusikoi mukaan smoothieen ja mihin tahansa ruokaan jos lesepuuron vetää yksinään sauvasekoittimella sileäksi. Ei edes maistu miltään ruoan seassa. 

Siten saa kuitulisän ja kauraleseissä oleva beetaglukaani auttaa laihtumaan hillitsemällä verensokerin laskuja ja nousuja sekä tehoaa myös LDL-kolesteroliin sitä vähentävästi. 

Vierailija
22/74 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa kuitulisä toimii samoin. Saatte halvemmalla sman vaikutuksen kun ostatte kauraleseitä ja lisäätte puuroksi keitettyjä leseitä ruokaan tai syötte lesepuuroa 4-5 teelusikallista aterian yhteydessä.

Sekoitatko tämän Formolinen konjac -kuituun? Tämä Formoline estää rasvojen imeytymisen.

Sitä varten myydään apteekissa halvemmalla ihan oikeaa lääkettä ilman reseptiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nappasin tänään ekat tabletit. Ylipainoa minulle on kertynyt lyhyessä ajassa 30kg. Aiemmin laihdutin ozempicillä tuon 30kg joka tuli nopeasti takaisin lääkkeen käytön lopetuksen jälkeen. Nyt ei ole tarkoitus etsiä sitä pikalaihduttajaa vaan asennoitua terveellisen ruuan ja liikunnan yhteisvaikutukseen tabletit tukena.

Etsi täältä ketju Luonnon Ozempic ruuat. Siellä on ihan järkevää ja tieteeseen perustuvaa settiä ainakin alussa. 

Vierailija
24/74 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tosta voi tulla ummetusta? Luulisi ripulia aiheuttavan ennemminkin ja parantavan mahan toimintaa.

Minulla ainakin paska lentää kun olen ottanut Formolinen

Vierailija
25/74 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa auttaa, läskeiltä rahat vaan pois. Eipä sillä, katselin tuota valmistetta apteekissa aiemmin itsekin mutta en elättele harhaisia kuvitelmia sen vaikutuksesta, edelleen vain kalorivajeella laihtuu.

Vierailija
26/74 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekoitatko tämän Formolinen konjac -kuituun? Tämä Formoline estää rasvojen imeytymisen.

Sitä varten myydään apteekissa halvemmalla ihan oikeaa lääkettä ilman reseptiä.

Orlistat Sandoz kapseli 51,74€ Yliopiston apteekissa.

Vierailija
27/74 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tosta voi tulla ummetusta? Luulisi ripulia aiheuttavan ennemminkin ja parantavan mahan toimintaa.

Niinhän rasvansiepparit toimivat. Liika ravinnossa ollut rasva tulee peräpäästä ulos ilmavaivoina ja löysänä ulosteena. 

Vierailija
28/74 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun pakkauksessa lukee "lääkinnällinen laite" (produkt) niin ei kovin uskottava ole.

Oikeaa suomen kieltä olisi "lääkinnällinen valmiste" tai "tuote"....

Lääkinnällinen laite on oikea termi. Tutustu vaikka lainsäädäntöön.

Vierailija
29/74 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nappasin tänään ekat tabletit. Ylipainoa minulle on kertynyt lyhyessä ajassa 30kg. Aiemmin laihdutin ozempicillä tuon 30kg joka tuli nopeasti takaisin lääkkeen käytön lopetuksen jälkeen. Nyt ei ole tarkoitus etsiä sitä pikalaihduttajaa vaan asennoitua terveellisen ruuan ja liikunnan yhteisvaikutukseen tabletit tukena.

Miten asennoiduit kun  kokeilit ozemppiccia?

Vierailija
30/74 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän rasvansiepparit toimivat. Liika ravinnossa ollut rasva tulee peräpäästä ulos ilmavaivoina ja löysänä ulosteena. 

Eikös hiilareita pitäisi siepata?

Vierailija
31/74 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
32/74 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten asennoiduit kun  kokeilit ozemppiccia?

Eihän siinä tarvi asennoitua mitenkään jos suolistohormonit normalisoituvat lääkityksen ansiosta. On olemassa ihmisiä, joilla on vähän tai ei laisinkaan suolistohormoneita ja he lihovat todella herkästi. Käytännöllisesti katsoen Ozempicia tai Rybelsusta tablettimuodossa pitäisi käyttää loppuikä. Asia on samanlainen kuin kilpirauhasen vajaatoiminta, johon pitää myös olla loppuiäksi lääkitys. 

Osa lääkäreistä ei näköjään neuvo millään tavoin painoa pudottaneen ylläpitohoidossa? Siihen kuuluu annoksen lasku siihen saakka kunnes paino lakkaa putoamasta, muttei myöskään nouse. Ylläpitoannosta käytetään sitten loppuikä ruokavaliohoidon tukena.

Vierailija
33/74 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös hiilareita pitäisi siepata?

Rasvassa on 9 kcal grammassa. Hiilareissa on 4 kcal grammassa. On järkevämpää siepata sitä rasvaa. 

Vierailija
34/74 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin apteekista toukokuun 2025 lopussa sen 5 pakettia, kun sai hintaan 99,90e. Lihoin raskauden aikana 25kg, josta 5kg jäi synnärille ja loppuja tässä nyt tiputtelen. Syön suht järkevästi ja rutiininomaisesti 5 kertaa päivässä. Nappaan 2 tablettia molempien pääruokien yhteydessä. Liikunta on lähinnä arkiliikuntaa, koska pienet lapset. Silloin tällöin (1-3 kertaa viikko) pääsen käymään yksin reippaammalla lenkillä. Nyt formaline-kokeilua takana tasan viikko ja ainakin vatsa toimii hyvin, olo on hyvä ja ei turvota. Aion syödä kaikki 5 pakettia ja noudattaa nykyistä elämää muuten. Kerron teille käytännön kokemuksia, kun paketit on syöty, että tuhlasinko turhaan satasen. -A

Vierailija
35/74 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihan hyviä kokemuksia. Minusta on tehostanut painonpudotusta. Olen tyyppiä, jonka on vaikea laihtua ja kalorit täytyy painaa ihan todella alas. Tämähän käsittääkseni nappaa joku 200-400 kaloria pois parhaimmillaan. 

Hei!

Satutkohan huomaamaan tämän keskusteluun uudestaan? Mietin paljonko olet saanut kiloja tähän mennessä pois? Harkitsen itse myös valmistetta.

Ei ole helppoa laihtuminen vanhemmiten, muitakin vaikuttavia tekijöitä löytyy. Ehkä kokeilen valmistetta tai muita vinkkejä.

Vierailija
36/74 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvasieppareista huonoja kokemuksia, ei tiedä aina milloin valuu rasva tai p****...tämä on se vaiettu puoli. Elin vessojen armoilla, ulosteet olivat todella rasvaisia ja vaikka juoksulla vessaan ehti, niin jätti rasvalaikkuja alkkareihin. Ei ikinä enää tuota moskaa, vain jos on aina esteetön pääsy vessaan ja on kaiket päivät kotona. Lähti kyllä paino tippumaan mutta tuli kyllä takaisin, nyt taas elämä normalisoitunut.

Vierailija
37/74 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo termi lääkinnällinen laite on ihan oikea vaikka oudolya kuulostaakin. Esim.sairaaloiden potilastietojärjestelmä on lääkinnällinen laite myös😳

Vierailija
38/74 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vain kalorivajeella laihtuu"

Kyllä ja niinhän tämä valmiste toimii? Nappaa osan ravoista (kaloreista) pois imeytymästä ja näin saat suuremman kalorivajeen aikaiseksi.

Kumma kun pitää aina kommentoida tutustumatta asiaan. Koskee ihan kaikkea.

Vierailija
39/74 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkihan nyt tullut lisää kokemuksia ko. lääkkeestä? Itse ostin noita keväällä ja olen nyt epäsäännöllisesti ottanut lääkkeitä jos olen ollut kotona ruoka-aikaan ja ruoka on ollut rasvaista. 1-2 kertaa päivässä siis.

Yllätyksekseni paino on tippunut muutaman kilon. Tähän asti viimevuosina paino on vain noussut ja noussut (ikää n. 50 v). Jatkan kokeilua.

Ei mitään negatiivisia vaikutuksia.

Vierailija
40/74 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii erittäin hyvin ja nopeasti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi