Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tupakoiko joku oikeasti vuonna 2025?

Vierailija
17.03.2025 |

Mikä on sukupuolesi, ikäsi ja koulutustausta?

Pidätkö itsestäsi huolta muuten?

Tänä päivänä kuitenkin tunnetaan hyvin vaarallisuus eikä se ole enää in. Miksi siis vieläkin tupakoit?

Kommentit (123)

Vierailija
101/123 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikotiinipussit on ookoo, mutta mikään ei voita kunnon röökiä käryämässä huulessa. Tosi on!

Vierailija
102/123 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin lopettaa tupakointia kun olin raskaana (2012). En pystynyt. Olin neuvolan ja lääkärin kanssa jatkuvasti yhteydessä asiasta. Oli mahdollista saada todella kallis ns. antabuslääke mutta sitä ei saanut ottaa raskaana ollessa. Lääkärin mielestä oli pienempi paha tupakoida (kun siis tämä lääke olisi sikiölle haitallisempi.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/123 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle vastaan vielä, että olen sitä "duunaritasoa". Ylioppilas mutta kouluttautunut ammatteihin töitä tekemällä. Kertoo ehkä stressitasoista, kun pitää pärjätä. Ei ole rahaa tai aikaa miettiä mikä nyt yhtäkkiä olisi hyvä itselle. Ei ole varaa tai rahaa ostaa kalliita "vieroituslääkkeitä" ja korvata riippuvuutta harrastuksilla.

Ei tosin ole käynyt mielessä, koska olen tyytyväinen siihen mitä minä ja perheeni olemme. Huolimatta siitä, että poltan tupakkaa.

Vierailija
104/123 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossun asiakkaista tupakoi aikalailla joka 4. Asiakas

T. Sossu 

Vierailija
105/123 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nikotiinipussit on ookoo, mutta mikään ei voita kunnon röökiä käryämässä huulessa. Tosi on!

Vahvistan tämän. Sytytin juuri sinisen LM:n ja poltan sisällä ihan kuin 1970-luvullakin tehtiin kaikkialla.

Vierailija
106/123 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tupakan lopettaa ja on ollut ilman sitä ihanaa limantuojaa, niin on aika ankeaa yrittää räjäyttää räkiä kaduille pläts plöjäts sjipak sjlipacks släps hyytymiä kurkun seinämiltä.

Ei lennä lima entiseen tahtiin :/

Räkimistä ikävöin eniten.

Vierailija
107/123 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun tupakan lopettaa ja on ollut ilman sitä ihanaa limantuojaa, niin on aika ankeaa yrittää räjäyttää räkiä kaduille pläts plöjäts sjipak sjlipacks släps hyytymiä kurkun seinämiltä.

Tupakointiin kuuluu sylkeminen oleellisena osana asiaa!

Helposti lentää kurkkulimat viisikin metriä.

Vierailija
108/123 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Lopetinkin pari kertaa, mutta tulen sitten aina siihen johtopäätökseen, että mun vaippoja ei enää tässä elämässä vaihdeta. Lisäksi suvussa aika laajasti dementiaa, joten varmistan, että loppu tulee jo ennen.

Vierailija
109/123 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En polta tavallisia röökejä, vaan Moods pikkusikareita. Hyvää on!

Vierailija
110/123 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tupakoin joskus. En ole addiktoitunut kuten en mihinkään muuhunkaan. Ensimmäisen tupakan poltin (opettelin ja yskin), kun jätin poikaystäväni 70-luvulla ja rupesi kaduttamaan.

Sen jälkeen olen polttanut silloin tällöin. Joskus aamukahvin jälkeen tekee mieli polttaa tupakka. Niin eilenkin ja löysin vanhan askin komerosta, jossa tupakat olivat aika kuivettuneita. Savut silti sain.

- n68v -

Olet addiktoitunut kofeiiniin. Se on keskushermostoon vaikuttava päihde. Et taida kestää vieroitusoireita.

Vierailija
111/123 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, 47 vuotta, AMK-tutkinto. Tupakoin, koska se on aina ollut oma juttuni. Tykästyin siihen kovasti jo 11-vuotiaana ekalla kokeilulla, ja seiskaluokalle mennessä poltin jo päivittäin.

Vierailija
112/123 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tupakka-addiktit ymmärtäneet, että savukkeen tuoma nautinto on itse asiassa fiksi vieroitusoireisiin? Aivan vastaava kuin piikkihuimeiden käyttäjillä.

Vierailija
113/123 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko tupakka-addiktit ymmärtäneet, että savukkeen tuoma nautinto on itse asiassa fiksi vieroitusoireisiin? Aivan vastaava kuin piikkihuimeiden käyttäjillä.

Pidä kuule vaan huoli omista asioistasi. Ne, jotka polttavat röökiä, niin se on heidän asiansa eikä sinun!

Vierailija
114/123 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakointiin kuuluu sylkeminen oleellisena osana asiaa!

Helposti lentää kurkkulimat viisikin metriä.

Ennen vanhan oli baareissa räkä-ämpärit sitä varten tai sylkykupit.

Vierailija
115/123 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-14501993/Kate-Moss-wild-p…

51v kate moss polttaa edelleen.. 

Aloittanut 90-luvulla...

Vierailija
116/123 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi kuvitella naida tupakoivaa naista, se haju on niin vastenmielinen. Naida tässä yhteydessä tarkoittaa fyysistä asiaa. Sillä selvää on että naimisiin vielä vähemmän voisin kuvitella. 

m

Nyt kyllä kaikki naiset lopettaa tupakoinnin välittömästi.

Vierailija
117/123 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttakaa röökiä älkääkä itkekö haitoista. Kessu huuleen. Niin minäkin teen!

Vierailija
118/123 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polttakaa röökiä älkääkä itkekö haitoista. Kessu huuleen. Niin minäkin teen!

Näin se on.

Vierailija
119/123 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poltan askin röökiä joka päivä. En aio koskaan lopettaa. Hahah!

Vierailija
120/123 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä vaan, myös minä. En juo, en häiriköi ketään, en ole ylipainoinen, teen töitä ja maksan laskuni. Tupakoin yksin, pois ihmisjoukoista. Tupakkaa kuluu 1-6 per päivä. Suurempiakin syntejä on, esimerkiksi muiden moralisointi ja mollaaminen. Elä ja anna muiden elää. Ja olen nainen 36vee