Tupakoiko joku oikeasti vuonna 2025?
Mikä on sukupuolesi, ikäsi ja koulutustausta?
Pidätkö itsestäsi huolta muuten?
Tänä päivänä kuitenkin tunnetaan hyvin vaarallisuus eikä se ole enää in. Miksi siis vieläkin tupakoit?
Kommentit (123)
Mä yritin lopettaa tupakointia kun olin raskaana (2012). En pystynyt. Olin neuvolan ja lääkärin kanssa jatkuvasti yhteydessä asiasta. Oli mahdollista saada todella kallis ns. antabuslääke mutta sitä ei saanut ottaa raskaana ollessa. Lääkärin mielestä oli pienempi paha tupakoida (kun siis tämä lääke olisi sikiölle haitallisempi.)
AP:lle vastaan vielä, että olen sitä "duunaritasoa". Ylioppilas mutta kouluttautunut ammatteihin töitä tekemällä. Kertoo ehkä stressitasoista, kun pitää pärjätä. Ei ole rahaa tai aikaa miettiä mikä nyt yhtäkkiä olisi hyvä itselle. Ei ole varaa tai rahaa ostaa kalliita "vieroituslääkkeitä" ja korvata riippuvuutta harrastuksilla.
Ei tosin ole käynyt mielessä, koska olen tyytyväinen siihen mitä minä ja perheeni olemme. Huolimatta siitä, että poltan tupakkaa.
Sossun asiakkaista tupakoi aikalailla joka 4. Asiakas
T. Sossu
Vierailija kirjoitti:
Nikotiinipussit on ookoo, mutta mikään ei voita kunnon röökiä käryämässä huulessa. Tosi on!
Vahvistan tämän. Sytytin juuri sinisen LM:n ja poltan sisällä ihan kuin 1970-luvullakin tehtiin kaikkialla.
kun tupakan lopettaa ja on ollut ilman sitä ihanaa limantuojaa, niin on aika ankeaa yrittää räjäyttää räkiä kaduille pläts plöjäts sjipak sjlipacks släps hyytymiä kurkun seinämiltä.
Ei lennä lima entiseen tahtiin :/
Räkimistä ikävöin eniten.
Vierailija kirjoitti:
kun tupakan lopettaa ja on ollut ilman sitä ihanaa limantuojaa, niin on aika ankeaa yrittää räjäyttää räkiä kaduille pläts plöjäts sjipak sjlipacks släps hyytymiä kurkun seinämiltä.
Tupakointiin kuuluu sylkeminen oleellisena osana asiaa!
Helposti lentää kurkkulimat viisikin metriä.
Kyllä. Lopetinkin pari kertaa, mutta tulen sitten aina siihen johtopäätökseen, että mun vaippoja ei enää tässä elämässä vaihdeta. Lisäksi suvussa aika laajasti dementiaa, joten varmistan, että loppu tulee jo ennen.
En polta tavallisia röökejä, vaan Moods pikkusikareita. Hyvää on!
Vierailija kirjoitti:
Minä tupakoin joskus. En ole addiktoitunut kuten en mihinkään muuhunkaan. Ensimmäisen tupakan poltin (opettelin ja yskin), kun jätin poikaystäväni 70-luvulla ja rupesi kaduttamaan.
Sen jälkeen olen polttanut silloin tällöin. Joskus aamukahvin jälkeen tekee mieli polttaa tupakka. Niin eilenkin ja löysin vanhan askin komerosta, jossa tupakat olivat aika kuivettuneita. Savut silti sain.
- n68v -
Olet addiktoitunut kofeiiniin. Se on keskushermostoon vaikuttava päihde. Et taida kestää vieroitusoireita.
Nainen, 47 vuotta, AMK-tutkinto. Tupakoin, koska se on aina ollut oma juttuni. Tykästyin siihen kovasti jo 11-vuotiaana ekalla kokeilulla, ja seiskaluokalle mennessä poltin jo päivittäin.
Oletteko tupakka-addiktit ymmärtäneet, että savukkeen tuoma nautinto on itse asiassa fiksi vieroitusoireisiin? Aivan vastaava kuin piikkihuimeiden käyttäjillä.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko tupakka-addiktit ymmärtäneet, että savukkeen tuoma nautinto on itse asiassa fiksi vieroitusoireisiin? Aivan vastaava kuin piikkihuimeiden käyttäjillä.
Pidä kuule vaan huoli omista asioistasi. Ne, jotka polttavat röökiä, niin se on heidän asiansa eikä sinun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakointiin kuuluu sylkeminen oleellisena osana asiaa!
Helposti lentää kurkkulimat viisikin metriä.
Ennen vanhan oli baareissa räkä-ämpärit sitä varten tai sylkykupit.
https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-14501993/Kate-Moss-wild-p…
51v kate moss polttaa edelleen..
Aloittanut 90-luvulla...
Vierailija kirjoitti:
En voisi kuvitella naida tupakoivaa naista, se haju on niin vastenmielinen. Naida tässä yhteydessä tarkoittaa fyysistä asiaa. Sillä selvää on että naimisiin vielä vähemmän voisin kuvitella.
m
Nyt kyllä kaikki naiset lopettaa tupakoinnin välittömästi.
Polttakaa röökiä älkääkä itkekö haitoista. Kessu huuleen. Niin minäkin teen!
Vierailija kirjoitti:
Polttakaa röökiä älkääkä itkekö haitoista. Kessu huuleen. Niin minäkin teen!
Näin se on.
Minä poltan askin röökiä joka päivä. En aio koskaan lopettaa. Hahah!
Kylläpä vaan, myös minä. En juo, en häiriköi ketään, en ole ylipainoinen, teen töitä ja maksan laskuni. Tupakoin yksin, pois ihmisjoukoista. Tupakkaa kuluu 1-6 per päivä. Suurempiakin syntejä on, esimerkiksi muiden moralisointi ja mollaaminen. Elä ja anna muiden elää. Ja olen nainen 36vee
Nikotiinipussit on ookoo, mutta mikään ei voita kunnon röökiä käryämässä huulessa. Tosi on!