Vaimon kasvaneet halut
Mistä johtuu? Aiemmin riitti pari kertaa viikossa.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Oispa munki vaimolla tollaset halut! Voi, pojat! Mutts kaikkea muuta!!!
Näin on. Anna mennä
Juu sama homma muija alkoi haluta useammin imi lastit aamuisin ja paketti itseään.jonkin ajan päästä katsoin sen puhelinta niin pomonsa munaahan se päivät imi
No kyllä ihmettelisin itsekin. Jos 1-2 x viikko ennen ollut ja nyt joka päivä. Toki sitä on välillä ainakin itselläni kausia, että ei huvita yhtään ja toisinaan haluaa enemmän.
Tunnustele peseekö se hetimiten pyykkiä kun tulee kotiin eli heittää mälliset pikkarit koneeseen ja menee heti suihkuun mitä se aiemmin ei tehnyt
nyt kanna, nussia kun raivo härkä tuota onne ei kyllä naisen kanssa kestä kun hetkeen. kohta taas mieliala muutu toisen suuntan .
Taitaa olla hotwife sillä twistillä että sä et tiedä asiasta mitään
Naisten haluttomuus pitkässä suhteessa on pääosin sitä, että pillu on suuttunut miehelle, kun ei saa kun sitä yhtä ja samaa munaa. Kun pääsee vieraisiin, niin harmistus poistuu ja oma mieskin maistuu. Näin se menee.
Ja samahan pätee ns. haluttomiin miehiin.
Halu on yleensä rajatonta. Haluttomuus yleensä kohdennettua.
Ihan ensiksi tulee mieleen, että luopuiko hormonaalisesta ehkäisystä? Mä olen luonnontilassa oikea peto, mutta hormonaalinen ehkäisy vie kaikki halut.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ensiksi tulee mieleen, että luopuiko hormonaalisesta ehkäisystä? Mä olen luonnontilassa oikea peto, mutta hormonaalinen ehkäisy vie kaikki halut.
Ei ole tällaisesta kyse
Töissä varmaan joku kuuma nuori uros jolle jutella!
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla hotwife sillä twistillä että sä et tiedä asiasta mitään
Mikä on hotwife?
oletko suorittanut tarkastavia tutkimuksia vaimosi tösitä paluun jälkeen jos tulee ylitöistä niin mitä tekee kun ulko ovi menee kiinni?
Vaihdevuosien tienoolla hetkellisesti nousee naisten testotasot.
Loppuu aikanaan kun ovat ohi.
Täällä hirveät spekulaatiot kun vaimo käy vieraissa. Ihan normaalia, että on kausia kun haluaa enemmän
Vierailija kirjoitti:
Täällä hirveät spekulaatiot kun vaimo käy vieraissa. Ihan normaalia, että on kausia kun haluaa enemmän
Toisaalta mullakin on just samanlaisia kokemuksia. Ekan kerran varmaan 15 vuoteen toteutti mun haluamia juttuja ja halusi seksiä paljon. Sieltähän se myöhemmin selvisi, että en olekaan ainoa. Muutkin kliseet toki toteutui, että laittautuminen lisääntyi ja uusia vaatteita tarvittiin.
Toivotaan ettei ole tällaista, vaan joku muu homma menossa.
Oispa munki vaimolla tollaset halut! Voi, pojat! Mutts kaikkea muuta!!!