Vaimon kasvaneet halut
Mistä johtuu? Aiemmin riitti pari kertaa viikossa.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa nyt sitten? Siis onko huomattava ero? Ja ei kai sen väliä, ellei tuota sulle vaikeuksia? Mun mielestä olis ainakin mukavaa, jos tuon ehkä kerran viikossa tilalle tulis useampi!
Aiemmin oli ehkä Max 2 kertaa viikossa. Nyt on ollut jo 5 päivänä putkeen ja välillä tuntuu, että hänelle sopisi vielä useamman kerran päivässä. En valita, mutta olen vain ihmetellyt tätä käännettä. Positiivistahan tämä on.
Voi olla että hänellä on joku ihastus. Vaimosi haaveilee kuinka toinen mies nussii isolla peniksellä.
Oletko kysynyt miksi on näin halukas? Hienotunteisesti siis!
Vierailija kirjoitti:
Oletko kysynyt miksi on näin halukas? Hienotunteisesti siis!
Kysyin eilen, mutta ei hän oikein itsekään selvää syytä osannut sanoa. Kertoi kyllä, että menkat oli kestänyt tavallista pidempään, eikä oikein silloin halua niin ehkä hän ottaa takaisin nyt
Katsoi vaimoa eka kerran vaimoa viime vappuna. Ensin ei tapahtunut mitään mutta se poika halusi
Se vaan tapahtui8... Poika oli vaimonsa silleen
Ja pian vaimolla oli pilli täynnä sitä.. ja toinen nuori mies halusi vaimoa samoin.. siitä se alkoi ..ja minä katson
Nauttisin tilanteesta sen kummemmin ihmettelemättä.
Etkö muka tiedä mitä naiselle tapahtuu ikää kertyessä?
Ihastunut toiseen, ehkä jotain on tapahtunut, ehkä ei.
Itse naisena ainakin kuukautiskierto vaikuttaa paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että hänellä on joku ihastus. Vaimosi haaveilee kuinka toinen mies nussii isolla peniksellä.
Tämä se on, uskon vaan että on jo saannut sitä julmetun kokoista kalua, itselle kävi niin, kun petin miestäni toisen kanssa jolla oli valtava kalu.
N.29v.
Tuskin tarvitsee aina epäillä pahinta. Eiköhän tämä kevät aurinkokin voi tehdä osansa.
Jos minun vaimo haluaa koko ajan, tietää sen käyneen vieraissa. Kiimaa jatkuu parista viikosta kuukauteen. Sitten toiveissa on, että vaimo löytäisi uuden panija, että minäkin saan kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Katsoi vaimoa eka kerran vaimoa viime vappuna. Ensin ei tapahtunut mitään mutta se poika halusi
Se vaan tapahtui8... Poika oli vaimonsa silleen
Ja pian vaimolla oli pilli täynnä sitä.. ja toinen nuori mies halusi vaimoa samoin.. siitä se alkoi ..ja minä katson
Mitä oletkin nappaillut, niin lopeta se.
Ei vaimo olisi ehtinyt tässä välissä kyllä hoidella mitään sivusuhdetta.
Montako kertaa nyt sitten? Siis onko huomattava ero? Ja ei kai sen väliä, ellei tuota sulle vaikeuksia? Mun mielestä olis ainakin mukavaa, jos tuon ehkä kerran viikossa tilalle tulis useampi!