Miksi ihmisillä ei ole nykyään enää mitään arvoja ja moraalia?
Kommentit (78)
Heitäs esimerkkejä niistä kaikista ihmisistä, että mitä mieltä he ovat ja mistä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vihervassun kun saisi leirille niin maailma pelastuisi...
Tässä loistava esimerkki aloituksessa kuvatusta ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Lopun ajat on käsillä
Uuden alku on siis käsillä.
Arvo se minäkin on. Liian moni unohtaa itsensä, palvelee muita ja sitten katkeroituu, kun ei saakaan toisilta samaa takaisin. Minä ajattelen, että jokainen aikuinen on lähtökohtaisesti vastuussa itsestään. Ensin täytyy opetella rakastamaan itseään, vasta sitten voi aidosti antaa itsestään toisillekin. Ja rajat on oltava, kenenkään takia ei pidä itseään tuhota. Lapsia jos tekee, niistä toki on vastuussa.
Jos kaikki keskittyisivätkin omaan elämäänsä, maailma olisi rauhallisempi paikka.
Siksi, että tällaiseen kannustetaan. Ennen vahvuutta oli resilienssi, ja nyt egoismia ja kaikesta hirveän numeron tekemistä markkinoidaan ties minä voimaantumisena.
Vierailija kirjoitti:
Arvo se minäkin on. Liian moni unohtaa itsensä, palvelee muita ja sitten katkeroituu, kun ei saakaan toisilta samaa takaisin. Minä ajattelen, että jokainen aikuinen on lähtökohtaisesti vastuussa itsestään. Ensin täytyy opetella rakastamaan itseään, vasta sitten voi aidosti antaa itsestään toisillekin. Ja rajat on oltava, kenenkään takia ei pidä itseään tuhota. Lapsia jos tekee, niistä toki on vastuussa.
Jos kaikki keskittyisivätkin omaan elämäänsä, maailma olisi rauhallisempi paikka.
Tuo ei varmaan auttanut minulle kaikki heti ja muille ei mitään tyyppejä menemään itseensä.
Jos ei ole kristillisiä arvoja, niin ei ole oikein mitään muutakaan. Elämän täyttää kumiseva tyhjyys ja ontto mielihyvän hakeminen seksistä ja kaikesta pervoilusta. Sellaista aikaa me nyt elämme. Ja varmaan vaan pahenee koko ajan.
Suomalaiset on tunnettu moraalistaan. Taustalla on kristinusko, ja sitä romutetaan vauhdilla.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole kristillisiä arvoja, niin ei ole oikein mitään muutakaan. Elämän täyttää kumiseva tyhjyys ja ontto mielihyvän hakeminen seksistä ja kaikesta pervoilusta. Sellaista aikaa me nyt elämme. Ja varmaan vaan pahenee koko ajan.
Minua ei kiinnosta pätkääkään, mitä ihmiset sängyissään tekevät, kunhan kohtelevat toisia hyvin.
Perussuomalaisilla ei ole arvoja ja moraalia.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on tunnettu moraalistaan. Taustalla on kristinusko, ja sitä romutetaan vauhdilla.
Miksi vapaus on sinulle kauhea asia?
Vierailija kirjoitti:
Tässähän se kaikki on.
Karl Marx nousi taas helvetistä uusine päivityksineen.
Monesti se "rajojen asettaminen" nykyisin tarkoittaa jotain luvan kanssa tapahtuvaa ääretöntä itsekkyyttä ja huonoa käytöstä muita kohtaan. Tyyliin minähän en ketään enää miellytä! Tämäkö se tekee maailmasta paremman paikan?
Vierailija kirjoitti:
Heitäs esimerkkejä niistä kaikista ihmisistä, että mitä mieltä he ovat ja mistä asiasta.
Jotkut koiranomistajat, joiden mielestä heidän lemmikkinsä pitää saada viedä joka paikkaan. Nyt koira-allergisen elämä on käynyt mahdottomaksi, kun mihinkään ei pääse, sillä joka paikassa tulee koiria vastaan. Ei ole kiva kärsiä kurkun turvotuksesta seuraavaa vuorokautta vain siksi, että joku toinen päätti matkustaa samalla bussilla kuin minä tai piilottaa koiransa kahvilan pöydän alle ja huomasin sen vasta, kun oli jo myöhäistä.
Siltäkö sen nyt tänään sinusta tuntuu? Vai liikutko väärissä piireissä? Luet liikaa Seiskaa?