Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka harkitsevat kirveen heittämistä kaivoon iho-ongelmien takia?

Vierailija
16.03.2025 |

Ruusufinni ei vain lähde vaikka miten kalliita voiteita, tai ivermektiiniä, tai metronidatsolia käyttää ja miten hajusteeton ja säilyntöaineeton ihonhoitorutiini on.

Olen täysin raitis ja syön enää kasviksia ja kalaa jottei tule yhtään lisäpunoitusta. Silti kasvot välillä ilman syytä ovat tomaatinpunaiset ja ventovieraatkin kyselee onko kaikki ok tai olenko humalassa.

Laserhoidot maksavat tuhansia euroja eikä minulla ole niihin varaa.

Kai se on oikeasti tapettavạ itsensä 29-vuoden iässä ja toivoa että syntyy jonnekin uudelleen ilman tätä kirousta. Se pyörii ideana mielessä jokaikinen ilta, nytkin.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt vaan ostat peittävän meikkivoiteen? 

Vierailija
2/37 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo ruusufinni edes, ehkä couperosa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mulla oli toi vaiva ja nyt sitä ei enää ole. Olin itse itsarin partaalla, ja pyysin voiko hyvätuloinen äitini auttaa. Ei voinut. Katkaisin välit.

Sain TODELLA myötämieliseltä klinikalta (en mainitse nimeä) 24kk maksuaikaa ipl ja vbeam 5x hoitokertoihin. nykyään iho on kuin kellä tahansa taviksella. Ehkä paras 4000 euroa mitä olen elämässäni käyttänyt.

Vierailija
4/37 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahentaa vain ongelmaa pitkällä aikavälillä, kuten kaikki ylimääräiset kemikaalit iholla.

Vierailija
5/37 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sellainen teattereissa käytettävä superpeittävä meikkivoide. 

Vierailija
6/37 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tapa itseäsi tuollaisen asian vuoksi. Elämässä on kyllä merkitystä.

Vierailija
7/37 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei lähde ikinä pois, opettele elämään sen kanssa. Tulet siihen tottumaan ja toisaalta - sehän on ihan kaunistakin.

-kokemuksella

Vierailija
8/37 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahentaa vain ongelmaa pitkällä aikavälillä, kuten kaikki ylimääräiset kemikaalit iholla.

No eikä pahenna. Moni päinvastoin suojaa ihoa. 

Vierailija
9/37 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kirves jo vuosia kaivossa, koska akne ja muut asiat joihin en tässä mene. Mutta ruususta sanovat että se on Nephlinien merkki, ihminen on sukua paholaiselle?

Vierailija
10/37 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä heitä hyvää fiskarsia kaivoon ruostumaan!

Vierailija
11/37 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla on edelleen 44v iässä paha lääkeresistantti akne jolle edes ihotautilääkärit eivät ole voineet mitään kymmeneen vuoteen.

Joka päivä ahdistaa poistua mihinkään kotoa, ja tekisi mieli vain pötkötellä junaradalla että tämä piina joskus loppuu.

Vierailija
12/37 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä rosazol vei vaivan. Tosin vaikutus alkoi vasta parin kuukauden käytön jälkeen. 

Vierailija
13/37 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei lähde ikinä pois, opettele elämään sen kanssa. Tulet siihen tottumaan ja toisaalta - sehän on ihan kaunistakin.

-kokemuksella

Kyllä se itseasiassa lähtee punaisella pulssilaserilla. Se kutistaa ja tappaa pois ihon alta ne rikkoutuneet verisuonet jotka vuotavat kudokseen verta. Mutta se vaatii paitsi monen monta hoitokertaa niin myös paksun lompakon.

-eri, jonka isällä oli tuo

Vierailija
14/37 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo ymmärrän, minulla tuli tosi vakavia iho-ongelmia... Naamani oli ihan ruvella, tulehtunut, veri lensi, näppylöitä, länttejä, paiseita näytin hirviöltä ei se ainakaan mielialaa nostanut..

Vierailija
15/37 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrian yhteys. Itsemurha ei ole leikin asia. Tarvitset apua knuppiisi.

Vierailija
16/37 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kyllä rosazol vei vaivan. Tosin vaikutus alkoi vasta parin kuukauden käytön jälkeen. 

Ruusu on ehkä vaikein ihotauti mitä on. Sen hoidossa ei tosiaan lasketa päiviä tai viikkoja vaan kuukausia.

Atselaiinihappo ja rosazol vähän lieventää sitä punoitusta, jos muistaa vähintään 2-3kk kurinalaisesti laittaa sitä ennen kosteusvoidetta puhtaalle iholle joka aamu ja ilta.

Jos lipsut rutiinista, ongelma alkaa alusta.

Vierailija
17/37 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei mä autan sua. Mulle läheinen aihe. 

Onko sulla vain punoitusta, joka lehahtelee, alfa-salpaaja, brimonodiini-tyylinen voide... Reseptillä... Entä pimekrolimuusi ja sisäinen antibiootti, tetrasykliini?

Ja nii, olet kanssa masentunut et kannattais siihenkin hankkia apua...

Vierailija
18/37 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi azelaidihappo. Reseptillä saatavan voiteen nimi skinoren. Laitan toisen rasvaisen voiteen yöksi sen alle niin ei kuivata. Ja käytän meikkivoidetta päivisin, koska haluan elää normaalia elämää. Voimia!

Vierailija
19/37 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikä pahenna. Moni päinvastoin suojaa ihoa. 

Ei ongelman maskeeraaminen poista sitä itse ongelmaa. Sama kun peittelisi syöpäpesäkettä päälaella käyttämällä sisätiloissakin hattua ettei kukaan näe vaivaa.

Ruusu hoitamattomana etenee keski-iässä rinofyymaan eli juoponnenään ja todella pahaan verisuonien katkeiluun ympäri kasvoja. Sen jälkeen kutsuukin kirurgin pöytä.

Vierailija
20/37 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hyvä kirves pitäisi heittää pois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän