Miehet, millaiset vaatteet naisena treffeille miehen luokse?
Olen sopinut huomiseksi s-treffit miehen kanssa. Tapaamme hänen luonaan.
Millainen olisi teidän miesten mielestä tilanteeseen ja aiheeseen sopiva vaatetus?
Kommentit (23)
Tiukat, matalavyötäröiset, vaaleansiniset farkut, joissa toivon mukaan sopusuhtainen ja fitti perse pääsee oikeuksiinsa. 🤤
Ensimmäisellä kerralla hyvin on toiminut ihan perusvaatteet; tiukat mustat farkut, tummansininen paita jossa yläosa pitsiä. Alle punaista tai mustaa pitsiä :) korut jos tykkää itse en käytä. Tuoksua toki. Hiukset nutturalla tai auki laineilla. (Jos auki niin ponnari mukaan.)
10 minuutin sisällä ne vaatteet on kuitenkin mytyssä lattialla.
Jos tapaamiset jatkuu seksin merkeissä saman miehen kanssa niin edelleen perusvaatteet. Mahdollisimman mukavat esim leggingsit ja neulemekko. Alusvaatteisiin panostan edelleen. Jos tiedän, että luvassa rajumpaa niin hiukset ylös ponnarille ja letti. Saa hyvin kiinni.
"Muutamien" seksitreffien kokemuksella kaikilla miehillä on kalu ollut heti valmiina toimintaan kun housut on saatu pois tieltä vaikkei ole ollut "mitään ihmeellistä" päällä! :)
Muistaa vain, että se vastapuoli voi olla kotivaatteissa vastassa ja itse on laittanut mahdollisimman seksikkäät vaatteet päälle.
Tulen varmasti 🥰