Syntyvyyden romahdus johtuu naisten pinnallisiksi ja turhamaisiksi muuttuneista elämäntapaihanteista
Kyllähän totuus on, että viimeisten 15 vuoden aikana hyvin monen naisen elämäntapaihanteet ovat muuttuneet pinnallisiksi ja turhamaisiksi. Aikaisemmin lähes kaikilla naisilla oli haaveena jossain vaiheessa löytää mies ja perustaa perhe. Nykyään tuollaisia naisia on paljon, paljon vähemmän. Monia naisia kiinnostaa elämässään nykyään vain kaikki pinnallisuus ja turhamaisuus, kuten wine & travel elämäntapa. Liekö somella vaikutusta tuohon. Vaikuttaa myös siltä, että moni nainen haluaa elää ikuista nuoruutta, eihän sellaiseen tietenkään lapset sovi.
Mutta tuosta asiastahan ei tietenkään saa syntyvyyskeskusteluissa puhua. Vaan pitää etsiä syitä romahtaneeseen syntyvyyteen heikoista tulevaisuudennäkymistä ja heikosta uskosta tulevaisuuteen, ilmastoahdistuksesta, työttömyyden pelosta, hintojen noususta ja mahdollisesta omasta heikosta taloustilanteesta, vaikka todellinen syy syntyvyyden romahdukselle on todennäköisesti jossain aivan muualla.
Kommentit (1207)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin sanoen naiset siis pelastavat maailman sillä, etteivät porsi lisää AP:n kaltaisia hyödyttömiä ihmisjätteitä jo ennestään ylikansoitetulle planeetalle. Ei huono suunta ollenkaan!
Kertoisitko tarkemmin tästä Suomea kovasti vaivaavasta ylikansoitusongelmasta.
Jos kaikki kuluttaisivat niinkuin suomalaiset, niin tarvittaisiin 2,5 maapalloa. Olemme itsekkäitä.
Taas tätä aivokuollutta ulinaa. Jos maapallon väestötiheys olisi myös sama kuin Suomessa, ihmisiä olisi noin miljardi ja resurssit riittäisivät hyvin.
Ihmiset ovat nykyään niin itsekkäitä, että on ehkä parempi ettei lapsia synny. He kuitenkin palaisivat loppuun todella helposti. Yhteiskunta ei tosin salli ihmisten vain vanhentua vaan ulkomailta tulee lisää ihmisiä Suomeen. Ehkä heidän jälkeläiset perustavat uusia yrityksiä Suomeen. USA:ssa näin on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miesten ulkonäöllä on paljonkin väliä naisten keskuudessa. Sillä 40-50v mies joka on pitkä ja hänellä on kaikki hiukset tallella päässään, voi hyvin olla suosittu 20v naisten keskuudessa. Tällainen mies menee helposti, esim. 20v lyhyen ja kaljuuntuvan miehen edelle parisuhdemarkkinoilla. Olen nähnyt tämän omassa lähipiirissä.
https://www.youtube.com/shorts/2Ncbqaw0Jk0
Miesten hiusrajalla on paljonkin väliä alle 40v naisten keskuudessa.
Totta kai sillä on väliä ja pitää ollakin. Mikä uutinen tuo nyt oli?
No, tehän naiset yleensä täällä palstalla väitätte ettei niin muka ole. Vaan sisin ratkaisee, vaikka mies olisi Uuno Turhapuron näköinen :D
No ei kyllä väitä. Se ei vain ole se kaikista tärkein asia, eikä miesten hyvännäköisyys naisten silmissä ole samanlaista kuin miesten mielestä miehen hyvännäköisyys on.
JOS nuoret miehet ei vetäisi kannabista tai leikkisi bromance-kulttuuria, naiset alkaisi oikeasti kiinnostumaan.
Ainakaan minä en huoli yhtäkään päihteille omistautunutta tursaketta, oli kuinka rikas tai kunnollinen tahansa.
Naistenko vain? Nuoret miehetkö ei muka haaveile jostain räptähteydestä perheen perustamisen sijasta? Kuuluuko lasten hankkiminen roadman-kulttuuriin?
Minä olen tätä elämää seurannut kauan ja oon tullut tulokseen, että tyhjintä ja katkerinta elämää viettää usein juuri nimenomaan lapselliset. He jotka ovat tehneet väärän valinnan ja kaatavat paskan niskaan niiden päälle, jotka ovat valinneet toisin. Sitten täällä kirjoitellaan ironisesti kuinka lapset tuovat täyttymyksen ja elämä on upeaa ja päälle haukutaan kaikki lapsettomat vajaiksi ja haukutaan heidän elämä turhaksi tai vastaavaa. Olen perheestä, jossa vanhemmat eivät osanneet rakastaa edes itseään saatikka meitä lapsia. Surullista mutta totta, eikä varmaan edes ihan niin harvinaista kun jotkut haluavat uskoa. Minä olen vela, mutta en todellakaan elä mitään pinnallista elämää ja moni jolla on lapsia niin elää. Ja lisätään nyt vielä ettei kukaan suutu, niin en todellakaan väitä, että kaikki lapselliset olisivat pinnallisia ja uskon että surin osa lapsia haluavista tekee niitä vakaan harkinnan päätteeksi ja täysin omasta halusta eikä siksi kun niin kuuluu tehdä, mutta kaikkien kohdalla näin ei ole. . Pinnallisia ihmisiä on ihan molemmissa ihmisryhmissä ja monella voi lapsettomuuteenkin olla syvälliset syyt.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko näistä ketjuista kenellekään ihana, onnellinen ja rauhallinen olo? Minusta nämä on kauheita keskusteluja, oli sitten trollia tai ei. Hirveä elämänsisältö, suoltaa tällaista kuraa, puolin ja toisin.
Tulee helpottunut olo, ettei ole tullut tehtyä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Totuus naisista.
Ei mulla muuta!
Heh, siinähän se inkkelilogiikka olikin pähkinänkuoressa! Hauska. Täytyy alkaa soittaa tuota aina kun joku ulisee.
No joo. Monella nuo voi olla syitä. Mutta se oli odotettavissa, kun enää ei ole paine pariutua tai hankkia perhettä.
Mikä tässä on nyt se ongelma? Emme tarvitse uusia turhia ihmisiä tänne, mitään työtä eikä tulevaisuutta ole luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä palstan feministilutkat kelpaa vain kivespussien tyhjennykseen.
Vaan kun nämä palstan kivespussit eivät kelpaa edes feministilutkille 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena kerron, että on hyvin vaikea löytää 25-35-vuotiasta miestä, joka on sitoutumiskykyinen ja haluaa lapsia. Ei vaan onnistu.
Joopa joo. Kyllähän niitä on, mutta kun kriteerit on aina vähintään:
-riittävän jykevä elin
-pitää olla savuton
-ei saa olla juurikaan ylipainoa
-pitää olla tietty koulutustausta
-tulot pitää olla niin hyvät, että on varaa elää elämää laskematta liiemmin rahojaan.
-ikä viiden vuoden säteellä
-ulkonäkö -> max 15% miehistä kelpaa tässä kategoriassa parisuhteeseen asti.
Nämä kriteerit täyttää loppujaan vain pieni osa miehistä ja yhtä miestä kohden on sitten kymmenen naista kuolaamassa. Sitten 9/10 naisista valittaa kun ei ole miehiä.
P.S. Sano tähän vielä omaperäisesti, että incel-ulinaa. Taputan sinulle jo etukäteen.
Naisilla meni vähemmän yllättäen tunteisiin tämä ihan suoranainen faktaviesti. Jos tämä on paskapuhetta, niin kertokaa toki, että mistä noista ranskalaisilla viivoilla merkityistä kohdista voisitte itse tinkiä. Antakaa tulla 😄
Vierailija kirjoitti:
Feminismi on oksettava toksinen naisten ja miestenaivopesijä. Pelkkää valetta alusta loppuun pahimpien ihmisten toimesta.
Eli kun haluan tasa-arvoa, on se toksista ja valetta?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on nyt se ongelma? Emme tarvitse uusia turhia ihmisiä tänne, mitään työtä eikä tulevaisuutta ole luvassa.
Ongelma on se, ettei miehille enää riitä niitä palvelijoita ja kotiäitejä, kun naiset saavat itse päättää elämästään. Ei kukaan normaali ihminen muuten valittaisi muiden synnyttämättömyydestä.
Ei näistä uliketjuista kannata hermostua, niitä tulee joka päivä muutama lisää.
Vierailija kirjoitti:
Maailma muuttuu ja arvot siinä samalla. Perinteisen perheen malli ei ole enää nykyään ainoa vaihtoehto elää elämää ja hyvä niin. Vaikka "vanhoina hyvinä aikoina" tehtiin enemmän lapsia, niin silloin tuomittiin myös siitä, jos niitä lapsia tehtiin useamman miehen kanssa. Tuossa onkin asia jonka vanhempi sukupolvi osaa - tuomita kaiken joka poikkeaa heidän oppimastaan arvomaailmasta.
Tuo ei ole todellakaan suurimmalta osin hyvä asia! Päinvastoin! On surullista, että Suomesta on kovaa vauhtia tulossa, jos ei ole jo tullut, suorastaan ydinperhevihamielinen maa.
Eihän sitäkään saa tietenkään sanoa, muuta luulenpa, että iso osa nykyään paljon puhutusta lasten ja nuorten pahoinvoinnista juontaa juurensa 2000-luvulla yleistyneeseen uusperhesekoiluun. En yhtään ihmettele, että lapsiparat menevät sekaisin, jos vanhemmilla jatkuvasti kumppanit vaihtuu ja ollaan jatkuvasti uutta äitiä/isää tuomassa elämään ja ehkä uusia sisaruksiakin. Eihän lapsiparat sellaisessa härdellissä tiedä, kuka heidän äitinsä tai isänsä on, eikä pääse mitään kunnon isäsuhdetta tai äitisuhdetta syntymään. Sitten sitä satoa korjataan mielenterveysongelmina ja häiriökäyttäytymisenä, kun lapset vähän isommiksi kasvavat.
Vierailija kirjoitti:
JOS nuoret miehet ei vetäisi kannabista tai leikkisi bromance-kulttuuria, naiset alkaisi oikeasti kiinnostumaan.
Ainakaan minä en huoli yhtäkään päihteille omistautunutta tursaketta, oli kuinka rikas tai kunnollinen tahansa.
Tarkoitit terskatetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena kerron, että on hyvin vaikea löytää 25-35-vuotiasta miestä, joka on sitoutumiskykyinen ja haluaa lapsia. Ei vaan onnistu.
Ota 40+ mies. He suostuvat siihen. Nuorena mies haluaa olla baanalla.
Ei nuoret naiset halua vanhaa pappaa. Tai sitten sillä papalla pitää olla jotain sellaista tarjota, mihin nuoret miehet eivät pysty. Esimerkiksi rahaa ja niin, että sitä rahaa myös sitten annetaan sille naiselle rutkasti käyttöön, eikä naisen tarvitse maksaa mistään.
Sitähän ne teidän perinteiset naiset siellä ulkomaillakin odottaa, ei ne muuten tänne suostuisi tulemaan.
Ja heille sitä rahaa käyttöön mielellään antaakin jos on mistä antaa koska asenne on aivan eri ulottuvuudesta kuin täkäläisillä. Ei tulisi mieleenkään antaa suomiasenteella varustetulle käyttörahaa, pelkkä ajatus panee hieman naurahtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Lapset ovat oikeastaan ainutta, mikä jää jäljelle olemassaolosta. Työssäolosi unohdetaan heti työpaikalla, kun viimeisen kerran suljet sinne oven. Ruuat ja juomat muuttuvat pskaksi syötyäsi. Kokemukset unohtuvat saman tien, kun ne ovat loppuneet. Jne.
Sielu on ainut asia joka susta jää jäljelle, joten kannattaa vaalia sitä sen sijaan, että suoltaa paskaa lapsettomien päälle. Ja mitä väliä mitä tänne jää, ei sitä lastakaan hautaan saa mukaan. Toi on just pahinta kun ihminen vääntää lapsia paniikissa kun pelkää, että oma itse katoaa kuolemassa jne. Se että susta tarvis jäädä jotain maallista tämän elämän jälkeen on vaan sun egon huutelua eikä mikään oikea syy hankkia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai naiset pinnallisia? Miehille riittää kun nainen on nuori ja laiha. Ne ovat usein ainoa kriteeri naisille.
Eli naisen on siis helppo saada mies! Tarvitsee vain olla nuori ja normaalipainoinen. Täytyy siis vain olla. Miehen taas pitää olla niin hoikan kuin ainakin nuorehkon lisäksi komea ja menestyvä saadakseen lisää valinnanvaraa. Minua huvittaa, että aidosti esitit hoikkuuden ja nuoruuden koviksi vaatimuksiksi! Ironista!
Siinä onkin terve pohja perheen perustamiselle, kunhan olet nuori ja normaalipainoinen! Etsin sitten uuden, kun ohitat parasta ennen -päiväyksesi viimeistään kolmekymppisenä. Ja nämä ihmettelee, miksei naisia kiinnosta...
TÄMÄ! Olen lukenut varmaan 14-15 vuot
"Tuskin noin typerä reikä edes kelpaisi kenellekään miehelle."
Jaa a, mikä siinä on, et naiset eivät miehelään halua...?
Jos kaikki kuluttaisivat niinkuin suomalaiset, niin tarvittaisiin 2,5 maapalloa. Olemme itsekkäitä.