Uskon Jumalaan, haluatko kysyä minulta jotain?
Tämä on turvallinen paikka keskustelulle Jumalasta. :)
Kommentit (1325)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti "rauhani minä annan teille". Ilmestyskirjassa Jeesus ei tuo rauhaa, hän tuo miekan.
Niin miekka on niille, jotka eivät usko Jeesukseen.
Jos kuka vankeuteen vie, niin hän itse vankeuteen joutuu; jos kuka miekalla tappaa, hänet pitää miekalla tapettaman. Tässä on pyhien kärsivällisyys ja usko.
Kumpaan ryhmään sinä kuulut?
Miten tunnistat kuolleen omaisesi taivaassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti "rauhani minä annan teille". Ilmestyskirjassa Jeesus ei tuo rauhaa, hän tuo miekan.
Jeesus tuo rauhan uskovalle, mutta yhteiskunnassa saattaa tapahtua kuohuntaa, kun osa kansasta on valmis luopumaan esi-isiensä uskosta ja ottamaan paremman tilalle. Sellaiset tapaukset saatetaan palauttaa ruotuun jopa väkivalloin, kuten monissa maissa tehdään tänäkin päivänä.
Jassoo, suomalaiset ovat aikoja sitten luopuneet esi-isiensä uskosta. Oli niin sanotusti pakko, oli "miekkalähetys".
Vierailija kirjoitti:
Paratiisin paikkaa ei ole vielä kai päätetty? Viimeksi kun uskovan kanssa puhuin, kertoi että se on sama kuin Taivas. Taisin silloin kysyä miksi ajattelee että kuolleet menee saman tien taivaaseen, kun en ollut siitä löytänyt mainintaa Raamatusta. Nyt toinen uskova sanoo että ne on eri asioita.
Eeden paratiisia ei ole enää maanpäällä.
Toisen paratiisin synonyymi on mielestäni taivas.
Raamatussa on psalmit ja efesolaisille kirjoissa että Jeesus otti vankeja saaliikseen ja nousi ylös taivaaseen.(Vei ylösnoustuaan tuonelan paratiisin kanssaan taivaaseen).
Paavali myös sanoo että hänen olisi parempi täältä lähteä Jeesuksen luokse taivaaseen.
En usko että tuonelan osastossa uskovat odottaa taivasta.
Lisäksi tehdään uusi taivas ,joka on lopullinen, ilmestyskirja.
Tästä on eri mielipiteitä ,se on ok.
Vierailija kirjoitti:
Paratiisin paikkaa ei ole vielä kai päätetty? Viimeksi kun uskovan kanssa puhuin, kertoi että se on sama kuin Taivas. Taisin silloin kysyä miksi ajattelee että kuolleet menee saman tien taivaaseen, kun en ollut siitä löytänyt mainintaa Raamatusta. Nyt toinen uskova sanoo että ne on eri asioita.
Jokainen tullee autuaaksi omalla uskollaan.
Niin ihmeellisiä selityksiä täältä saa lukea...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kuka vankeuteen vie, niin hän itse vankeuteen joutuu; jos kuka miekalla tappaa, hänet pitää miekalla tapettaman. Tässä on pyhien kärsivällisyys ja usko.
Miksi valehtelet?
Tiedätkö paljonko kello on, vaikka jumala ei tiettävästi luonutkaan aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keisarit ja muut merkkihenkilöt paransivat sokeita ja vammaisia silminnäkijöiden mukaan jatkuvasti. Ylösnousemuskaan ei ollut mitenkään kristittyjen keksintö. Silminnäkijätarinoita on dokumentoitu ennen ja jälkeen tuon. Eri asia onko ne tarinat keksittyjä. Kaikki ymmärsivät että niihin piti uskoa vaikka ne eivät olleet totta.
Jos tuntisit historiaa, niin tietäisit että vuosisatoihin ei kristinuskoon ollut mikään pakko uskoa, vaan pikemminkin päinvastoin, kun liike yritettiin kitkeä viimeistä piirtoa myöden. Kristinusko saattoi olla jopa hengenvaarallista. No, ehkä oletkin kuullut antiikin vainoista, mutta ei vain tullut mieleen kun halusit päästä herjaamaan.
Vaan harva tietää että 1900-luvulla marttyyreja syntyi enemmän kuin antiikin vainoissa monen vuosisadan aikana yhteensä.
Tuo valtionpäämiesten para
Paavalin luomushan tämä niin kutsuttu kristinusko on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aikuinen ihminen uskoo johonkin satuolentoon,oletko sinä jotenkin sairas tai aivopesty? Mitään jumalaa ei ole olemassa.
Mistä tiedät että on satuolento?
Mistä tiedät, että Zeus on satuolento?
14:7 Ja siellä he julistivat evankeliumia.
14:8 Ja Lystrassa oli mies, joka istui siellä, hervoton jaloistaan ja rampa äitinsä kohdusta saakka, eikä ollut koskaan kävellyt.
14:9 Hän kuunteli Paavalin puhetta. Ja kun Paavali loi katseensa häneen ja näki hänellä olevan uskon, että hän voi tulla terveeksi,
14:10 sanoi hän suurella äänellä: "Nouse pystyyn jaloillesi". Ja hän kavahti ylös ja käveli.
14:11 Kun kansa näki, mitä Paavali oli tehnyt, korottivat he äänensä ja sanoivat lykaoniankielellä: "JumaJumala saisi nytkin tehdä ihmeitä. On sen veraan kärsimystä maan päällä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset uskoo että kristityt menee kuoltuaan tuonelan paratiisiin.
Toiset että taivaaseen Jeesuksen ja edesmenneiden luokse.
Luodaan uusi taivas joka on lopullinen koti.
Tuonela ei ole paratiisi, vaan " kuolemanlaakso". Tuonelassa olleet päätyvät ikuiseen Helvettiin viimeisen tuomion jälkeen.
Raamatunaikaan oli tuonelassa Abrahaminhelma eli paratiisi ja rikkaanmiehen osasto.
Missä ne uskovat kuolleet sitten on jos ei taivaassa?
Paratiisissa
Missä se paratiisi on?
Paratiisi on Jumalan Sanan kuulemista. Sapatti. Sapatin tarkoitus on ensisijaisesti lepo ja yhdessäolo. Sapattina ei tehdä työtä, eikä hoideta omia askareita. Sapatti on juutalaisille aika osoittaa kiitollisuutta omasta elämästään ja yhteisöstään sekä tilaisuus henkiselle kasvulle.Sapattina käydään Jumalanpalveluksessa ja syödään perheen kesken ateria. Ateria aloitetaan leivällä, jolle lausutaan siunaus. Aterian jälkeen perhe viettää aikaa yhdessä keskustellen tai lukien Tooraa.
Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sen, joka voittaa, minä annan syödä elämän puusta, joka on Jumalan paratiisissa.
Minä olen se elävä leipä, joka on tullut alas taivaasta. Jos joku syö tätä leipää, hän elää iankaikkisesti. Ja se leipä, jonka minä annan, on minun lihani, maailman elämän puolesta.
Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä.
Jumala saisi nytkin tehdä ihmeitä. On sen veraan kärsimystä maan päällä...
Jumalan ihmeet on hänen tarkoituksensa mukaisia.Ihmeitä tapahtuu koko ajan ,maalliset tiedotusvälineet eivät niistä kerro. Sen intressit ovat sekulaarit.
Juna menee koko ajan eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Samaa voisi kysyä sinulta ja muilta "uskovilta".
Paratiisi on Jumalan Sanan kuulemista. Sapatti.
puusta, joka on Jumalan paratiisissa. sinulla on erilaisia paratiisikokoonpanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^
Se, mitä yhteen kirjaan on kirjoitettu, ei todista mitään.
Katsotaan sitten uudelleen kun se Zeus levittää sitä kirjaansa mildardeja pitkin maailmaa.
Eli määrä ja levinneisyyskö todistaa jotain totuudesta?
Miten selität itsellesi Raamatun levinneisyyden?
Miten selität itsellesi koraanin levinneisyyden? Entä buddhalaisuuden levinneisyyden? Mitä mieltä olet hindujen pyhien kirjojen levinneisyydestä?
Olet kyvytön harhoissasi suhteuttamaan asioita.
Vierailija kirjoitti:
Miten tunnistat kuolleen omaisesi taivaassa?
Hyvin,vaikka ei ole vanhoja ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Pyhien kärsivällisyys ja usko on tappamista. Asia sevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^
Se, mitä yhteen kirjaan on kirjoitettu, ei todista mitään.
Katsotaan sitten uudelleen kun se Zeus levittää sitä kirjaansa mildardeja pitkin maailmaa.
Et vastannut kysymykseen vaan kiemurtelit. Mistä tiedät, että Zeus on satuolento? Tai Shiva? Jos pystyt todistamaan sen, niin käytän samaa menetelmää todistaakseni sinun jumalasi satuolennoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Pyhien kärsivällisyys ja usko on tappamista. Asia sevä.
Jos kenellä on korva, hän kuulkoon.
Vierailija kirjoitti:
Jumala saisi nytkin tehdä ihmeitä. On sen veraan kärsimystä maan päällä...
Jumalan ihmeet on hänen tarkoituksensa mukaisia.Ihmeitä tapahtuu koko ajan ,maalliset tiedotusvälineet eivät niistä kerro. Sen intressit ovat sekulaarit.
Juna menee koko ajan eteenpäin.
Tiedäthän, että olet harhojen vallassa.