Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskon Jumalaan, haluatko kysyä minulta jotain?

Vierailija
16.03.2025 |

Tämä on turvallinen paikka keskustelulle Jumalasta. :)

Kommentit (1325)

Vierailija
641/1325 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset uskoo että kristityt menee kuoltuaan tuonelan paratiisiin.

Toiset että taivaaseen Jeesuksen ja edesmenneiden luokse.

Luodaan uusi taivas joka on lopullinen koti.

Tuonela ei ole paratiisi, vaan " kuolemanlaakso". Tuonelassa olleet päätyvät ikuiseen Helvettiin viimeisen tuomion jälkeen.

Raamatunaikaan oli tuonelassa Abrahaminhelma eli paratiisi ja rikkaanmiehen osasto.

Missä ne uskovat kuolleet sitten on jos ei taivaassa?

Missä lienevät odottamassa viimeistä päivää.

Vierailija
642/1325 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paratiisi ja taivas on edelleen eri paikat, eikä taivaaseen ole päässyt vielä kukaan, eikä pääse ennen viimeistä tuomiota. Vastaavasti helvettikin on vielä tyhjillään. 

Eikö set oinen rosvoista päässytkään paratiisiin, vaikka Jeesus niin lupasi?

No niinhän tuossa sanotaan! Ryöväri meni paratiisiin ja siellä on tänäkin päivänä.

No, joku kirjoitti, että niin paratiisi kuin helvetti ovat vielä tyhjät.

Ei kun taivas ja helvetti on tyhjät tällä hetkellä.

Siis Jeesus ei mennytkään paratiisiin ryövärin kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1325 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ketjuun kirjoittaneet eivät ole Raamattua nähneet, saati lukeneet. Niin erikoisia tulkintoja täälläkin on.

Vierailija
644/1325 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuoliko Jeesus aamulla vai päivällä vai illalla Raamatun mukaan?

Illalla.

Vierailija
645/1325 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paratiisi ja taivas on edelleen eri paikat, eikä taivaaseen ole päässyt vielä kukaan, eikä pääse ennen viimeistä tuomiota. Vastaavasti helvettikin on vielä tyhjillään. 

No niinhän tuossa sanotaan! Ryöväri meni paratiisiin ja siellä on tänäkin päivänä.

Jeesus ja ryöväri olivat jo paratiisissa. Paratiisi on puutarha.

Kuten Johanneksen evankeliumissa sanotaan: "Ja sillä paikalla, missä hänet ristiinnaulittiin, oli puutarha, ja puutarhassa uusi hauta, johon ei vielä oltu ketään pantu. "

Vierailija
646/1325 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ruumiin ylösnousemus tarkoittaa liittymistä Kristukseen."

Mitäköhän uskoa tämä on? Kuulosta Skientologialta tai Saatanan palvonnalta. Tätä ei ole kirkossa opetettu. Onkohan demoni harhauttanut jonkun.

Kyllä näin Raamatusta voidaan todeta.

Ylösnousseet ovat enkelien kaltaisia eli Jumalan sanansaattajia maan päällä, kuten Jeesus. He ovat yhteydessä Jumalaan.

"Totisesti, totisesti minä sanon teille: te saatte nähdä taivaan avoinna ja Jumalan enkelien nousevan ylös ja laskeutuvan alas Ihmisen Pojan päälle."

"Kun olette ylentäneet Ihmisen Pojan, silloin te ymmärrätte, että minä olen se, joka minä olen, ja etten minä itsestäni tee mitään, vaan puhun tätä sen mukaan, kuin minun Isäni on minulle opettanut."

"Minä ja Isä olemme yhtä."

"Mutta en minä rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun, että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt. Ja sen kirkkauden, jonka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille, että he olisivat yhtä, niinkuin me olemme yhtä- minä heissä, ja sinä minussa-että he olisivat täydellisesti yhtä, niin että maailma ymmärtäisi, että sinä olet minut lähettänyt ja rakastanut heitä, niinkuin sinä olet minua rakastanut."

Vierailija
647/1325 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Illalla.

Kuudes hetki on klo12.  Jeesus ristiinnaulittiin 6-9 hetki.

Vierailija
648/1325 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Illalla.

kolmelta Jeesus antoi henkensä.

Vierailija
649/1325 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paratiisi oli "Aabrahamin helma" tuonelassa. Toinen tuonelan osa on kadotus.

Kuten Jeesus sanoi :"Tänä päivänä olet kanssani paratiisissa" niin tapahtui tietysti.

Vierailija
650/1325 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole uskovat kyllä evankeliumeita lukeneet kuten tekstiä normaalisti luetaan. Poimivat sieltä palasia ja selittävät ristiin.

Vierailija
651/1325 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aabrahamia ei ollut olemassa. Silloin kun hänen väitetään olleen olemassa, juutalaiset eivät uskoneet vielä yhteen Jumalaan.

Vierailija
652/1325 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sanotaan, että Jumala uhrasi ainoan poikansa ihmisten syntien takia. Eihän Jeesus ollut kuolleena kuin pari päivää ja sen jälkeen elelee taas. Moni ihminenkin on koomassa paljon pitempään. Mikä uhraus tuo nyt on?

Teeppä sama perässä.

Jumalana tekisin.

Vaikka olen eri, niin tämä muuten oli se mikä teki minusta ateistin. Valheellinen uhraus, jossa ei ole järkeä JOS uskoo kirkon mukaisesti. Jos uskoo juutalaisittain ja antaa asioille sen merkityksen, esim ei tee Jeesusta osaksi Jumalaa ja erottaa Ihmisen Pojan eriksi kuin Jeesus (kuten Jeesus piti Ihmisen Poikaa eri hahmona, joka tulee hänen luokseen), niin uhrauksella olisi joku merkitys.

Teologiassa on menty niin pitkälle ristiriitaisten uskomisten ratkaisemisessa, että ydin on hajonnut. Tuo tapahtui vähän Origon ajan jälkeen. Eli ens

Ensinnäkin Jeesus kutsui itseään ihmisen pojaksi, Danielin kirjasta otettu sana.

Toiseksi Jeesuksen päällä oli koko ihmiskunnan kaikki synnit ja sairaudet (Jesaja 53) Getsemanissa ja ristillä.

Vierailija
653/1325 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset uskoo että kristityt menee kuoltuaan tuonelan paratiisiin.

Toiset että taivaaseen Jeesuksen ja edesmenneiden luokse.

Luodaan uusi taivas joka on lopullinen koti.

Tuonela ei ole paratiisi, vaan " kuolemanlaakso". Tuonelassa olleet päätyvät ikuiseen Helvettiin viimeisen tuomion jälkeen.

Raamatunaikaan oli tuonelassa Abrahaminhelma eli paratiisi ja rikkaanmiehen osasto.

Missä ne uskovat kuolleet sitten on jos ei taivaassa?

Paratiisissa

Missä se paratiisi on?

Vierailija
654/1325 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuinen ihminen uskoo johonkin satuolentoon,oletko sinä jotenkin sairas tai aivopesty? Mitään jumalaa ei ole olemassa.

Vierailija
655/1325 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko myös Mustanaamioon. tonttuihin. kummituksiin, enkeleihin, humanoideihin, Joulupukkeihin ja muihin taruolentoihin.

Vierailija
656/1325 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

270 ennen ajanlaskun alkua, 70 juutalaista oppinutta kirjoitti (tai toimitti, koska siinä hyödynnettiin sekä juutalaisia että kreikkalaisia tekstejä) Vanhan Testamentin, tai ainakin Mooseksen kirjat, Alexandrian kirjastossa, jossa oli ensimmäinen kertaa maailmassa tehtiin aktiivista tekstien harmonisointia kootusti koko Hellenistisen maailman kulttuurin tiedoille ja myyteille.

Vierailija
657/1325 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Jeesuksen elämän ajan, Jumalan valtakunnan piti tulla hänen aikanaan. Evankeliumit on kirjoitettu sukupolvi myöhemmin, ja jostain syystä esim. Jeesuksen veljen ajatuksia ei ole otettu niihin mukaan.

Jeesuksen sukulaiset johtivat pitkään Jerusalemin kirkkoa. James hädin tuskin mainitaan Raamatussa.

Vierailija
658/1325 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikuinen ihminen uskoo johonkin satuolentoon,oletko sinä jotenkin sairas tai aivopesty? Mitään jumalaa ei ole olemassa.

Mistä tiedät että on satuolento?

Vierailija
659/1325 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän san pitää ollakkin ,että et ymmärrä. Jos ei olisi niin Jumala olisi valehtelija.

Vierailija
660/1325 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Illalla.

Niin, ja hetken pituus vaihteli 45 minuutista75 minuuttiin, eikä tuo hetki kerro meille yhtikäs mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä