Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen omasta mielestäni ihan hyvännäköinen mies mutta mätsejä ei tinderissä silti tule

Vierailija
16.03.2025 |

Missä syy?

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen sitä, miten vähän miehet panostaa profiileihinsa. Tinderissä ollessa autoin useampaa miestä parantamaan profiilitekstiä ja valikoimaan kuvia. Luulisi olevan itsestäänselvyys että kannattaa pyytää kohderyhmältä apua jos haluaa toimivan profiilin. 

Oletko katsonut millaisia profiileja naisilla on? Itse sanoisin, että ylipäänsä ihmiset panostaa deittiprofiileihinsa todella vähän. 

Vierailija
62/115 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä etsit sieltä, ja onko sinulla siellä hyvin laadittu profiiliteksti?

Jos mies etsii parisuhdetta, kannattaa laittaa että hakee "pitkäaikaista kumppania". Ns. Pitkää tai lyhyttä juttua etsivä hakee selvästikin seksiseuraa paremman puutteessa. Harva kunnollinen nainen viitsii ottaa tuollaista miestä.

Jos mies etsii hupiseuraa, kevytsuhteita tmv. täyttyy olla todella hyvännäköinen. Tällaista seuraa on niin paljon tarjolla, että naisilla on varaa valita.

Miksi kunnollinen nainen etsii seuraa tinderistä?

Mistä sitten introvertti, alkoholia käyttämätön nainen voisi etsiä seuraa kun harrastuksetkin on kaikki yksilölajeja? En minä ainakaan tapaa missään "oikeassa elämässä" miehiä ikinä. 

<

Miksi Tinderistä ei voisi tavata kunnon miehiä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä ja naisilla on yleensä ihan erilainen maku sen suhteen, millainen mies näyttää hyvältä ja millainen on puoleensavetävä valokuva miehestä. Profiilitekstikin on tärkeä, koska pelkkä kuva ei kerro ihmisestä mitään.

Miesten mielestä kalaselfie itsestä on oikein hyvä profiilikuva, heh heh. Tai autokuva. Kuva lippis päässä.  Kuva kaljalasi kädessä tai työvaatteet päällä.

No aika monta wt:n näköstä naista tinderissä noilla kuvilla. 

Kerran oli jopa nainen rekan vieressä työhaalareissa lippis päässä, tupakka suussa, kaljatölkki yhessä kädessä ja kala toisessa.

Puhumattakaan naisten vessa-tai hissiselfiet. 😂 Joo, ei kiitos. Seuraava.

Vierailija
64/115 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen sitä, miten vähän miehet panostaa profiileihinsa. Tinderissä ollessa autoin useampaa miestä parantamaan profiilitekstiä ja valikoimaan kuvia. Luulisi olevan itsestäänselvyys että kannattaa pyytää kohderyhmältä apua jos haluaa toimivan profiilin. 

Oletko katsonut millaisia profiileja naisilla on? Itse sanoisin, että ylipäänsä ihmiset panostaa deittiprofiileihinsa todella vähän. 

Itse asiassa katsoin, koska mä etsin sekä naisia että miehiä, naisia jopa enemmän. Yleisesti voisin todeta, että naisilla on profiileissaan enemmän tekstiä, enemmän taustatietoja, selkeämmät määrittelyt sille keitä he on ja mitkä asiat on tärkeitä. Kuvia on tyypillisesti useita ja niihin on panostettu, naisten kohdalla tilanne on päinvastainen kuin miehillä, eli kuviin on satsattu "liikaa" eli käytetty filttereitä tai muita vippaskonsteja. Naisten kuvissa on yleensä tarkkaan harkittu vaatteet, tausta, kuvissa näkyvät asiat ja kuvia on selvästi editoitu. Toki silloin tällöin tuli vastaan tyyliltään huonompikin naisten profiili mutta yleinen linja oli se, että naiset näkee vaivaa asian eteen. 

Vierailija
65/115 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tarjottavaa sulla on? onko omistuksia ja rahaa paljon matkusteluun ja kaikkeen kivaan? 

Vierailija
66/115 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa sovellukseen enemmän, saat enemmän. Sama toimii ihan liveen asti, rahalla saa varmasti naisen kotiin asti. Kun rahaa on riittävästi puhutaan vuosista jonka ajan se nainen on kotona.

Vierailija
67/115 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä etsit sieltä, ja onko sinulla siellä hyvin laadittu profiiliteksti?

Jos mies etsii parisuhdetta, kannattaa laittaa että hakee "pitkäaikaista kumppania". Ns. Pitkää tai lyhyttä juttua etsivä hakee selvästikin seksiseuraa paremman puutteessa. Harva kunnollinen nainen viitsii ottaa tuollaista miestä.

Jos mies etsii hupiseuraa, kevytsuhteita tmv. täyttyy olla todella hyvännäköinen. Tällaista seuraa on niin paljon tarjolla, että naisilla on varaa valita.

Miksi kunnollinen nainen etsii seuraa tinderistä?

Mistä sitten introvertti, alkoholia käyttämätön nainen voisi etsiä seuraa kun harrastuksetkin on kaikki yksilölajeja? En minä ainakaan tapaa missään "oikeassa elämässä" miehiä ikinä. 

Mistä he viime vuosiin asti löysivät seuraa? Tinder on ihmiskunnan historiassa tai ihan modernin teknologiayhteiskunnankin historiassa aivan äskettäinen keksintö. Raittiita introverttejä oli olemassa myös ennen Tinderiä, jostain he kumppanin löysivät silloinkin.  Ihmisethän pariutuivat ennen jopa helpommin kuin nykyään. 

Vierailija
68/115 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin tavismiehenä antaa vinkkinä että status/raha vetoaa naisiin myös ulkonäön lisäksi.

Eli laittakaa kuvat puku päällä jostain kalliista paikasta niin tykkäykset lisääntyy, koska naiset luulee, että sulla on statusta/rahaa.

Vierailija
69/115 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toinen asia jonka olen huomannut on, että matchit joita voit saada tulevat naisilta jotka eivät ole kiinnostavia. En esimerkiksi urheilullisena ja työssäkäyvänä lapsettomana miehenä ole kiinnostunut liikuntaa vihaavasta ja sairaalloisen ylipainoisesta yh-äidistä joka työttömänä haaveilee paremmasta elämästä miehen siivellä. Tämä on se mitä Tinderissä oli saatavilla. Ja kyllä, tykkäsin näistä naisista koska profiilitekstissä annettiin ymmärtää muuta kuin mikä todellisuus oli. En saanut ainuttakaan matchia normaalipainoiselta, työsäkäyvältä ja edes perusliikunnalliselta naiselta. He kuin saivat matcheja minua komeammilta miehiltä, joskaan ei parisuhdetta."

Tuota noin... Oletko siis antanut tykkäyksen sairaalloisen lihavalle naiselle, jonka tekstissä luki, että hän on perusliikunnallinen, vai miten tällaiset hämmentävät sekaannukset voivat olla mahdollisia? 

Vierailija
70/115 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Minä etsin lähinnä seksiä tai kavereita tinderissä, en siis vakavaa suhdetta. Olen hoikka ja nätti nainen. Eli miesten mielestä varmaan pitäisi olla helppo homma. Ja saankin matchin melko varmasti jos jostain tykkään. Ja nyt olenkin tykännyt useammasta miehestä kuin joskus aiemmin kun olen siellä ollut. Eli ihan niistä tavallisista, kunhan on kuitenkin normaalipainoinen, kun itsekin olen BMI 19. Ja kunhan ei ole ihan creepy esittely. Ja toki jätän myös ne väliin, ketkä etsii ihan parisuhdetta. 

No, 30 ekaa matchia ja näistä lopulta tapasin 2. Puolet noista kun ei edes laita viestiä tai vastaa niihin. Niistä ketkä laittaa, niin puolet ehkä hiljenee parin viestin jälkeen. Ilman mitään syytä, on siis juteltu niitä näitä. Loputkin sitten hiljenee viikon sisällä, paitsi ne 2 jotka ehdotti tapaamista ja heidät myös tapasin. Sen jälkeen ei heistäkään ole kuulunut. 

Että kyllä niillä ihan tavallisilla miehillä näyttää olevan varaa valita. Ihan myös pelkkä seksiseurakin. Olen toki "jo" 39v, mutta kroppa parempi kuin monella nuorella. Esimerkiksi mitat kuin missillä, 90-60-90, ehkä sentin heitolla. Naamakin nätti, baby face, en juuri meikkaa. Menee toki nyt itsensä kehumiseksi, mutta tämä nyt sen takia, että muuten täällä huudellaan että oot vaan ruma tai lihava. 

Mutta joo, miehet valittaa että ei tule matcheja, mutta jos tuleekin, ei ne tee asialle yhtään mitään. Ehkä ne sitten yrittää sen jälkeen etsiä vielä parempaa, kun huomasi että joku tykkäsi. Mutta luulisi että seksiin ei aleta valkkaamaan vaan sitä yhtä, vaan jos on tarjolla edes se yksi nätti, niin sekin otetaan ensin ja sitten katsellaan lisää. Onneksi kuitenkin on se yksi vakihoito, niin ei tuolla ole pakko olla. Sekin on ulkomaalainen ja todella komea. Ei kuitenkaan mikään eri värinen, ihan pohjoismaalainen. "

Ei ne miehet Tinderissäkään uskalla tehdä aloitetta ettei vaan saa pakkeja. Se on niin kamalaa.

Vierailija
71/115 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä. Samassa testissä nimitäin kävi ilmi, etteivät matchit johtaneet mihinkään. Mies laittoi naisille viestiä, eikä saanut vastausta.

Toinen asia jonka olen huomannut on, että matchit joita voit saada tulevat naisilta jotka eivät ole kiinnostavia. En esimerkiksi urheilullisena ja työssäkäyvänä lapsettomana miehenä ole kiinnostunut liikuntaa vihaavasta ja sairaalloisen ylipainoisesta yh-äidistä joka työttömänä haaveilee paremmasta elämästä miehen siivellä. Tämä on se mitä Tinderissä oli saatavilla. Ja kyllä, tykkäsin näistä naisista koska profiilitekstissä annettiin ymmärtää muuta kuin mikä todellisuus oli. En saanut ainuttakaan matchia normaalipainoiselta, työsäkäyvältä ja edes perusliikunnalliselta naiselta. He kuin saivat matcheja minua komeammilta miehiltä, joskaan ei parisuhdetta."

Et nähnyt kuvasta että nainen on sairaalloisen ylipainoinen? Jonkun viisi kiloa voi kuvakulmilla huijata, joku taitava kymmenenkin.

Mutta niin. Tuo on sinun tasosi, jos et Tinderistä muita saa. Vaikea uskoa kaikkien matchiesi olleen tuollaisia.

Vierailija
72/115 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin saan oikeassa elämässä paljon söpöjä hymyjä ja flirttiä naisilta, mutta tinderissä ei mätsejä tule.

Joku voisi tehdä tinderistä sellaisen version, joka ei olisi niin kaupallinen. Tuntuu vähän myös, että se on rikki.

Itse olen 180 cm pitkä, raamikas mies. 

Vierailija
73/115 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla profiilitekstiä? Jos on, mitä siinä lukee? Millaiset kuvat ja millainen ilme kuvissa? Mitä asioita kerrot taustatiedoissa? Missä asut? Minkä ikäinen olet ja minkä ikäisiä naisia itse haet? Viimemainittuun nimittäin liittyy se, että jos haut menevät ristiin, ei tule matchejakaan.

Ap voisi vastata näihin, niin katsotaan sitten.

On. Siinä lukee "Moi! Etsitään naista." Kuvina yksi kalakuva, jossa näkyy pelkkä kala. Toisena kuvana suupielet alaspäin oleva murjotuskuva vessan peilistä otettuna. Asun metsässä perähikiällä. Olen 63v ja haen 20-50-vuotiaita naisia.

Mitä siinä maaseudulla asuvan kalastajamiehen kuvassa sitten pitäisi olla?  Live, Laugh, Love-taulu taustalla ja tofupala suussa? Sitten tietysti rantakuva ulkomaanmatkalta ja viinilasikuva kaverin kanssa kaupungista? Tekstiin tietysti kuvaus ekologisuudesta ja eettisyydestä, vaikka ulkomaille matkustettiin lentämällä ja viinilasikuvassa oli päällä kolmannen maailman riistotehtaassa valmistettua halpamuotia.

Miehet ja naiset ylipäätään keskimäärin pitävät eri asioista.

Jos siinä kalastuskuvassa on komea ja jykeväleukainen mies joka tunnetaan siellä maalla varakkaana, mihin riittää vähempi kuin kaupungissa, naisen saa kyllä. Nuoremmankin. Moni nainen maalla arvostaa miestä joka osaa kalastaa ja metsästää.

Komea ja varakas mies saa naisen ilman tinderiäkin.

Vierailija
74/115 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse voisin tavismiehenä antaa vinkkinä että status/raha vetoaa naisiin myös ulkonäön lisäksi.

Eli laittakaa kuvat puku päällä jostain kalliista paikasta niin tykkäykset lisääntyy, koska naiset luulee, että sulla on statusta/rahaa.

Voi vedota johonkuhun, muttei esim muhun. Joku juppi on turnoff ja hyppäisin tuollaisen pintaliito profiilin ohi. Toki puvulle on paikkansa, kuten häät ja hautajaiset. mutta ei Tinder.

Toki toi voi vedota, jos on kohderyhmänä skumppa-merkkilaukku-dubai-matkaajat, joita somesta seuraat.

Vierailija
75/115 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin saan oikeassa elämässä paljon söpöjä hymyjä ja flirttiä naisilta, mutta tinderissä ei mätsejä tule.

Joku voisi tehdä tinderistä sellaisen version, joka ei olisi niin kaupallinen. Tuntuu vähän myös, että se on rikki.

Itse olen 180 cm pitkä, raamikas mies. 

No voi hyvä jumala!

Mikset mene sitten juttelemaan livenä niille hymyileville naisille?

Vierailija
76/115 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvännäköinen ei riitä. Pitää olla top 5%:ssa.

Riittää kyllä.

Miksi haluat sabotoida toisen miehen mahikset löytää nainen Tinderistä väittämällä tuollaista? Saatko jotain mielihyvää, kun joku toinenkin mies jää yksin?

Vierailija
77/115 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder ja tinder. Ettekö te osaa pariutua OIKEASSA elämässä? Ei sieltä tinderin taikamaailmasta löydä onnea kuin harva. Se on ihan hakuammuntaa. Jutelkaa ihmisille irl. 

Vierailija
78/115 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen sanoo "olen omasta mielestä komea, enkä saa mätsejä, missä vika", paljastaa jo ainakin sen, että henkilö on aika pinnallinen, olettaa kaiken perustuvan vain ulkonäköön ja vaikka sillä suuri merkitys onkin, niin naisille se miehen mukava ulkonäkö on sellainen lisäbonus niiden muiden ominaisuuksien päälle.

Vierailija
79/115 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on kuin peli jossa haalitaan sosiaalista statusta ja egon pönkitystä tykkäyksien ja matchien avulla.

Vierailija
80/115 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder ja tinder. Ettekö te osaa pariutua OIKEASSA elämässä? Ei sieltä tinderin taikamaailmasta löydä onnea kuin harva. Se on ihan hakuammuntaa. Jutelkaa ihmisille irl. 

Livenä kun näet jonkun ja vähän juttelet, niin yleensä jo minuutissa huomaa, jos siinä on "sitä jotain", että tällaiset kuukausitolkulla luetaan jotain vääristyneitä profiileja jossa äpissä on kyllä typerintä ajanhaaskausta mitä voi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi