Olen omasta mielestäni ihan hyvännäköinen mies mutta mätsejä ei tinderissä silti tule
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä etsit sieltä, ja onko sinulla siellä hyvin laadittu profiiliteksti?
Jos mies etsii parisuhdetta, kannattaa laittaa että hakee "pitkäaikaista kumppania". Ns. Pitkää tai lyhyttä juttua etsivä hakee selvästikin seksiseuraa paremman puutteessa. Harva kunnollinen nainen viitsii ottaa tuollaista miestä.
Jos mies etsii hupiseuraa, kevytsuhteita tmv. täyttyy olla todella hyvännäköinen. Tällaista seuraa on niin paljon tarjolla, että naisilla on varaa valita.
Miksi kunnollinen nainen etsii seuraa tinderistä?
Mistä pitäis? Seurakunnasta? Mä löysin sieltä luonnevikaisen juopon.
Onneton profiiliteksti.
Kerro mitä harrastat, mitä olet opiskellut, mistä tykkäät, mitä osaat, mistä ilahdut (ei siis toivomuslistaa naisille, koska sinähän tykkäät vain niistä joista tykkäät etkä saatana kaikista).
Misten itsetunto ja käytös on surkeaa. Pitää kertoa itsestä eikä esitellä vittumaisuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole hyvännäköinen mies, mutta saan hyvin matsejä. Olen panostanut tekstiin ja kuvat ovat asiallisia, normaaleja. Ei mitään poseeraamista. Hyvätapaisuus, huumori, itsetuntemus ja emotionaaliset kyvyt ilemenevät tekstistä aivan luonnostaan.
M45
Tekstistä näkee sokeakin ettei ole miehen kirjoittama. miehet ei kirjoita noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin saan oikeassa elämässä paljon söpöjä hymyjä ja flirttiä naisilta, mutta tinderissä ei mätsejä tule.
Joku voisi tehdä tinderistä sellaisen version, joka ei olisi niin kaupallinen. Tuntuu vähän myös, että se on rikki.
Itse olen 180 cm pitkä, raamikas mies.
No voi hyvä jumala!
Mikset mene sitten juttelemaan livenä niille hymyileville naisille?
Koska se on seksuaalista häirintää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä etsit sieltä, ja onko sinulla siellä hyvin laadittu profiiliteksti?
Jos mies etsii parisuhdetta, kannattaa laittaa että hakee "pitkäaikaista kumppania". Ns. Pitkää tai lyhyttä juttua etsivä hakee selvästikin seksiseuraa paremman puutteessa. Harva kunnollinen nainen viitsii ottaa tuollaista miestä.
Jos mies etsii hupiseuraa, kevytsuhteita tmv. täyttyy olla todella hyvännäköinen. Tällaista seuraa on niin paljon tarjolla, että naisilla on varaa valita.
Miksi kunnollinen nainen etsii seuraa tinderistä?
Mistä pitäis? Seurakunnasta? Mä löysin sieltä luonnevikaisen juopon.
Eipä yllätä ettet tunnista kunnon miestä jos kokemustakin rentusta.
Mä olen saanut naisväeltä huomiota pienestä pitäen. Eka suudelma oli ala-asteen tokaluokalla, kun luokkakaveri ruinasi ja ruinasi. Olin kuitenkin pitkään aika kiltti ja ujo ja torjuin esim. luokkakaverin, joka piiritti mua koko seiskaluokan. Ysillä uskalsin poimia ekan oikean tyttöystävän ja eka avoliittoni oli 20-vuotiaana. Sittemmin oli kymmenkunta muuta suhdetta ja pitkä avioliittokin. Mutta kun menin Tinderiin reilun 45 v. iässä, menestys ei ollut kummoista. Löysin kuitenkin lopulta sieltä uuden avokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin saan oikeassa elämässä paljon söpöjä hymyjä ja flirttiä naisilta, mutta tinderissä ei mätsejä tule.
Joku voisi tehdä tinderistä sellaisen version, joka ei olisi niin kaupallinen. Tuntuu vähän myös, että se on rikki.
Itse olen 180 cm pitkä, raamikas mies.
No voi hyvä jumala!
Mikset mene sitten juttelemaan livenä niille hymyileville naisille?
Koska se on seksuaalista häirintää.
Älä kuule jaksa jauhaa paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen saanut naisväeltä huomiota pienestä pitäen. Eka suudelma oli ala-asteen tokaluokalla, kun luokkakaveri ruinasi ja ruinasi. Olin kuitenkin pitkään aika kiltti ja ujo ja torjuin esim. luokkakaverin, joka piiritti mua koko seiskaluokan. Ysillä uskalsin poimia ekan oikean tyttöystävän ja eka avoliittoni oli 20-vuotiaana. Sittemmin oli kymmenkunta muuta suhdetta ja pitkä avioliittokin. Mutta kun menin Tinderiin reilun 45 v. iässä, menestys ei ollut kummoista. Löysin kuitenkin lopulta sieltä uuden avokin.
Niinpä. Tinderin lataus ei muuta sammakkoa prinssiksi.
Kun olin Tinderissä, oman alueeni ehkä suosituin 40 v. naisen profiili kuului naiselle, jonka exä oli melko kuuluisa muusikko. Skippasin naisen, koska mitä järkeä. Toisekseen naisella oli lapsia, eikä sellainen arki kiinnosta minua edelleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin Tinderissä, oman alueeni ehkä suosituin 40 v. naisen profiili kuului naiselle, jonka exä oli melko kuuluisa muusikko. Skippasin naisen, koska mitä järkeä. Toisekseen naisella oli lapsia, eikä sellainen arki kiinnosta minua edelleenkään.
mikset halua aisaksi? onko se niin paha?
Kerrohan AP seurusteluhistoriasi. Millaista seurustelua minkäkin ikäisenä ja kenen aloitteesta. Jos ei ole seurustelukokemusta, kuvaile millaisia kaveruussuhteita sulla on ollut naisiin.
Näin me täällä yleisössä voimme arvioida, oletko kenties muidenkin kuin itsesi mielestä hyvän näköinen. Kun elämähän on luonteeltaan sellainen, että esim. Donald Trump ja Vladimir Putin pitävät itseään komeina. Tänä päivänäkin.
Vierailija kirjoitti:
Onneton profiiliteksti.
Kerro mitä harrastat, mitä olet opiskellut, mistä tykkäät, mitä osaat, mistä ilahdut (ei siis toivomuslistaa naisille, koska sinähän tykkäät vain niistä joista tykkäät etkä saatana kaikista).
Misten itsetunto ja käytös on surkeaa. Pitää kertoa itsestä eikä esitellä vittumaisuuttaan.
Ei sillä ole väliä, kuvat käydään ensimmäiseksi läpi, jos ei pärstä miellytä ---> ei jatkoon.
Tekstit luetaan sitten jos luetaan
Lookseista vaahtoavat miehet googlatkaapa:
Jane Birkin meni 22-vuotiaana kimppaan 40-vuotiaan Serge Gainsbourgin kanssa.
Jos Serge olisi hakenut naisia vain Tinderissä, olisiko näin päässyt käymään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneton profiiliteksti.
Ei sillä ole väliä, kuvat käydään ensimmäiseksi läpi, jos ei pärstä miellytä ---> ei jatkoon.
Tekstit luetaan sitten jos luetaan
Tämä on osittain totta. Kuvat kyllä katsotaan, mutta kuvasta katsotaan muutakin kuin "komeus". Olen tsekannut monta profiilia ihan vaan siksi, että kuva on ollut hauska. Parikin tyyppiä tsekkasin siksi että heillä oli kuvassa lempibändin paita, riippumatta siitä miltä miehet itse näyttivät. Olen katsonut kuvia sillä perusteella että niissä näkyy koira, kissa tai hevonen. Myös on tullut katsottua profiilit kuvissa näkyvien huonekasvien tai seinällä olevien taulujen takia. Joku oli tehnyt itsestään hienon kuvasarjan tekemässä erilaisia kotitöitä, mies itse ei ollut kummoisen näköinen mutta kuvat oli hyvin toteutettuja ja niin hauskoja että laitoin tykkäyksen saman tien, ihan vaan kun joku oli nähnyt vaivaa asian eteen.
Ulkonäkö ei ratkaise. Mielenkiintoinen kuva voi olla monenlainen.
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan AP seurusteluhistoriasi. Millaista seurustelua minkäkin ikäisenä ja kenen aloitteesta. Jos ei ole seurustelukokemusta, kuvaile millaisia kaveruussuhteita sulla on ollut naisiin.
Näin me täällä yleisössä voimme arvioida, oletko kenties muidenkin kuin itsesi mielestä hyvän näköinen. Kun elämähän on luonteeltaan sellainen, että esim. Donald Trump ja Vladimir Putin pitävät itseään komeina. Tänä päivänäkin.
Mun historia:
-alakoulussa tosi moni tyttö oli pihkassa minuun, osa pussasi väkisin
- yläkoulussa sain rillit, silti oli ihailijattaria ja eka seurustelukin alkoi 15-vuotiaana sen toisen aloitteesta
- lukiossa seurustelin välillä, mutta kuulin vasta vuosia myöhemmin, ketkä kaikki olivat olleet ihastuneita minuun
- vasta yliopistossa opin kaveeraamaan naisten kanssa ja seurustelusuhteita riitti, jouduin aika usein torjumaan humalaisia naisia
- takana avoliittoja ja yksi avioliitto
- ikävuosina 20-55 olen ollut sinkkuna yhteensä reilut 4 vuotta
- mielestäni olin joskus komeahko, nykyään en erityisemmin
- Tinderissä ei ollut ihmeellinen menestys, silti sieltäkin löytyi vastikään naisystävä
M55
Ei hyväkään ukkonäkö auta, jos ilme on masentunut, autistinen tai muuten creepy.
Siihen päälle aurinkolasit ja kaljatuoppi käteen
Vierailija kirjoitti:
Ei hyväkään ukkonäkö auta, jos ilme on masentunut, autistinen tai muuten creepy.
Siihen päälle aurinkolasit ja kaljatuoppi käteen
Kerrotko hieman tästä autistisesta ilmeestä. Voiko siitä päästä eroon jos on siis ihan oikeasti autisti? Olen kuullut sanottavan että näkee silmistä. (läpällä kyselen mutta kuitenkin)
t. diagnosoitu ehta burgeri
Kannattaa näyttää se profiili naispuoliselle kaverille niinkuin joku sanoikin. Mun miespuolinen kaveri, joka on tosi hyvännäköinen oli tinderissä ja näytti mulle sen profiilin. Sen kuva oli aivan hirveä, otettu selfie alhaalta päin niin että näytti olevan iso kaksoileuka, jota oikeasti ei siis ole lainkaan. Ja valo tuli ylhäältä niin että se loi silmäpussit ja näytti tosi väsyneeltä. En tajua miten se sillä kuvalla sai sieltä ketään. Ja oikeasti on pitkä, lihaksikas, hyvä duuni, kiva koti jne. Kyllä se niiitä kävikin aika kauan läpi ennenkuin löysi naisen itselleen. Itse ei nähnyt kuvassaan mitään vikaa!